وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب


برچسب‌ها: تقویم سال 1399
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 19:15 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 19:8 ] [ نصر ]

https://aja.ir/portal/picture/?1646995/%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که یک ویروس تقریبا خطرناک به نام کرونا از مبدا چین در جهان شیوع پیدا کرده و هم اکنون نیز کشور‌های متعددی را درگیر کرده است.
ویروس کرونا تاکنون در همه کشور‌های جهان تعدادی زیادی را مبتلا کرده و تعدادی دیگر را نیز به کام مرگ کشانده است. این ویروس در ایران نیز تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر را مبتلا کرده و در حدود ۷۰ نفر را کشته است
تا امروز در جهان برای مقابله با این ویروس اقدامات زیادی انجام شده که کشورمان نیز در این خصوص مستثنی نبوده و نیروهای مسلح در کنار بخش بهداشت و درمان برای کمک به مردم وارد میدان شدند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پایِ کار همیشگیِ حمایت از مردم
ارتش جمهوری اسلامی ایران هم که در همه موانع و مواقع که مردم به کمک های آنها نیاز دارند در صحنه حضور داشته است؛ در این زمینه نیز بیکار ننشسته و با تمام امکانات خود وارد میدان شده و ظرفیت‌های مورد نیاز که مد نظر وزارت بهداشت بوده است را پای کار آورده است.
در همین راستا هم امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش از تشکیل یک قرارگاه پدافند زیستی در ارتش برای مقابله با کرونا خبر داد.
این قرارگاه که به صورت مرکزی فعالیت می کند قرار است تا با هماهنگ کردن اداره‌های بهداشت و درمان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی فعالیت های مقابله ای با ویروس کرونا را در مجموعه ارتش ساماندهی کند.
یکی از مهم‌ترین وظایف این قرارگاه علاوه بر غربالگری، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله ضدعفونی کردن اماکن، آسایشگاها، تست و ارزیابی تمامی نفرات در هنگام ورود و خروج و همچنین برگزاری کلاس‌های آگاه سازی است.
بیمارستان‌های ارتش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا
ارتش جمهوری اسلامی که در زمینه بهداشت و درمان ید طولایی دارد، با تجهیز و آماده سازی بیمارستان‌های خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم این مبارزه قرار دارد. در این زمینه هم بیمارستان های ارتش وارد عمل شدند.
بیمارستان‌های هاجر و خانواده نیروی زمینی، بیمارستان بعثت نیروی هوایی و بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش چند مرکز از مراکز متعدد ارتش برای مقابله با این ویروس هستند. در حوزه نظام وظیفه هم امیر سرتیپ شیخ معاون آموزش گفته که پادگان‌ها ایزوله هستند و خانواده‌ها نگران فرزندان خود نباشند.
دانشگاه علوم پزشکی ارتش
مرکز تخصصی تشخیص ویروس کرونا تحت عنوان «آزمایشگاه اقدام کلی تشخیص ویروس کرونا» توسط دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده و از روز ۱۰ اسفند سال جاری در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران است.
نیروی زمینی ارتش
نیروی زمینی ارتش یکی از نیرو‌هایی است که اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرارداده است.
امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفته است که در سطح نیرو‌های مسلح و ارتش قرارگاهی برای مقابله با ویروس کرونا به وجود آمده که تمام فعالیت نیرو‌ها را هماهنگ می‌کند. البته ما در تمام استان‌ها خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا را در گستره وسیعی آغاز کردیم و به راه خود ادامه خواهیم داد و به ملت قول می‌دهیم در چند روز آینده نسبت به این ویروس حالت آفندی و تهاجمی پیدا کنیم تا آن را ریشه‌کن کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به این مورد نیز اشاره کرده که این نیرو علاوه بر طراحی و ساخت تجهیزات مقابله با انواع امراض همچون دستگاه تبدیل مواد ضدعفونی کننده؛ به سامانه‌هایی نظیر اتاق ایزوله و دستگاه‌های پاشیدن مواد ضد عفونی کننده به سطح شهر و انواع اجسام و اشیاء مجهز شده و نیروی زمینی ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا از آن‌ها نیز استفاده می‌کند.
البته نیروی زمینی ارتش در اقدامی دیگر نیز خط تولید لباس های نظامی را به خط تولید ماسک و گان حفاظتی تبدیل و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش هم از این پروژه بازدید کرد.
همچنین نیروی زمینی ارتش کارگاه‌های مختلفی با ظرفیت ۱۰ هزار ماسک و لباس حفاظتی را در استان‌های کرمانشاه، ایلام، تهران، گلستان و خوزستان ایجاد کرده تا پاسخگوی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، بیمارستان‌ها باشد؛ با ایجاد چنین کارگاه هایی این امکان وجود دارد تا این محصولات به مکان های عمومی نیز ارسال شود. در حال حاضر این توانمندی در نیروی زمینی ارتش وجود دارد تا سقف روزانه ۵۰ هزار ماسک و لباس را تولید و در اختیار قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا قرار دهد.
پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیروی زمینی ارتش هم با تولید روزانه یک هزار ماسک در عرصه خدمات به مردم و ارتش نقش مهمی ایفا می‌کند.
قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا تاکنون محیط های عمومی در برخی شهرها مانند کرمانشاه را ضد عفونی کرده است؛ همچنین بارگاه مطهر و منور حضرت امام رضا (ع) را نیز ضدعفونی کرد.
نیروی پدافند هوایی ارتش
نیروی پدافند هوایی از لحظات اولیه اعلام خطر شیوع این ویروس اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیعی شروع کرده و تا ریشه‌کنی کامل این ویروس اقدامات خود را تداوم می‌بخشد.
مجموعه اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی با اتخاذ تدابیری همچون چک دمای بدن کارکنان در بدو ورود، ضدعفونی‌کردن اماکن اداری، زیستی و سرویس‌های حمل و نقل کارکنان و نظارت بر تهیه مواد غذایی تاکنون از ورود و انتشار این بیماری جلوگیری کرده است.
نیروی هوایی ارتش
نیروی هوایی ارتش در زمینه مقابله با ویروس کرونا هم اقدامات خوبی را انجام داده است. بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش یکی از مراکز درمانی مرجع مبارزه با ویروس کروناست که با درمان برخی از بیماران کرونایی به بهبود آنها کمک کرده است. خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیز با مراجعه به این بیمارستان از روند درمان و بهبودی این بیماران بازدید کرد.
از سوی دیگر خط تولید مواد ضد عفونی کننده فردی، سطوح و اماکن عمومی در پایگاه شهید یاسینی بوشهر نیز توسط پرسنل اداره بهداشت و درمان نهاجا در این پایگاه راه اندازی شده است.
نیروی دریایی ارتش
نیروی دریایی ارتش هم با آموزش‌های لازم به تیم‌های بهداشتی خود سعی دارد تا علاوه بر نظارت، از بروز و شیوع این ویروس جلوگیری کنند.
پس از اینکه این ویروس وارد کشور شد، نداجا همراه با ستاد ارتش اقدام به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با حضور فرماندهان و معاونت‌های این نیرو کرد و در این قرارگاه تصمیمات خوبی اتخاذ و عملیاتی شد.
کلام آخر
ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل همچون حضور در صحنه های نبرد در صحنه مبارزه با ویروس کرونا هم حضوری فعال دارد و تا ریشه کنی این بیماری کار خود را ادامه خواهد داد


برچسب‌ها: ارتش، کرونا و رینگ مبارزه‌ای به نام ایران
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 19:5 ] [ نصر ]

http://aja.ir/portal/picture/?1698883/1

 با دستور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، قرارگاه فرهنگی پدافند زیستی نهاجا در اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در پی ابلاغ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل آجا به فرماندهان نیروهای تابعه و دستو امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به کلیه فرماندهان یکان های تابعه، مبنی بر مستندسازی فعالیت های ارتش و نهاجا در حوزه مقابله با ویروس کرونا و انعکاس گسترده آن از طریق فضای مجازی، با هدف امید بخشی به مردم شریف ایران اسلامی با دستور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، قرارگاه فرهنگی پدافند زیستی نهاجا به ریاست حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی و با مسئولیت امیر سرتیپ دوم عسگری جانشین و معاون هماهنگ کننده این اداره و با محوریت معاونت فرهنگی و روابط عمومی نهاجا تشکیل شد.
 حجت الاسلام قاضی در این قرارگاه ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان در سراسر کشور و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و سلسله مراتب سازمان عقیدتی سیاسی آجا، ضمن تاکید بر انجام یک کار جهادی و دوشادوش با کادر درمان کشور ، وظیفه عقیدتی سیاسی ها به خصوص روابط عمومی ها را ثبت و ضبط و مستندسازی فعالیت‌های بهداشتی و درمانی نهاجا و نشر آن در رسانه های جمعی و فضای مجازی جهت آگاهی آحاد جامعه از این مجاهدتها در مقابله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا دانست.
امیر سرتیپ دوم عسگری معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز مستند سازی اقدامات کادر بهداشت و درمان نهاجا در کل کشور در قالب فیلم و عکس را بسیار مهم دانسته و از معاونت تبلیغات خواست تا کلیه فعالیت‌های یکان‌های تابعه نهاجا به صورت روزانه رصد و در این قرارگاه بررسی و نگهداری شود.
حجت الاسلام سیدیان معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز ابراز داشت: امروز کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های آنها با کمک های خود در تولید ماسک، مواد و لوازم بهداشتی و همچنین با ضدعفونی کردن محیط اداری و سربازی و منازل سازمانی در کنار کادر بهداشت و درمان نهاجا، لبیک گوی مقام معظم رهبری و منویات ایشان به نیروهای مسلح هستند و وظیفه ما نمایش این همدلی و همراهی است


برچسب‌ها: عقیدتی سیاسی ارتش قرارگاه فرهنگی پدافند زیستی نیروی هوایی کرونا نظامی آجا
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 19:3 ] [ نصر ]
 

به گزارش خبرنگار میثاق نیوز، به نقل از آسوشیتدپرس یک مقام ارشد آمریکایی از آغاز اولین آزمایش بالینی بر روی نمونه انسانی در روز دوشنبه در موسسه تحقیقات سلامت واشنگتن در سیاتل خبر داد.

او با تاکید بر ناشناس بودن نام اولین دریافت کننده گفت: این آزمایش به صورت غیر علنی انجام خواهد شد.

طبق اظهارات این مقام ارشد، آزمایش مورد نظر بر روی ۴۵ جوان سالم و داوطلب با دوز‌های مختلف انجام خواهد شد تا صرفا بررسی شود که واکسن‌ها عوارض جانبی نگران کننده‌ای ندارند و زمینه برای انجام آزمایش‌های بزرگتر فراهم شود.

گفته می‌شود در صورت موفقیت آمیزبودن، این آزمایش قرار است روی ده‌ها داوطلب در دانشگاه پنسیلوانیا و یک مرکز در کانزاس و پس از آن یک مطالعه مشابه در چین و کره جنوبی صورت بگیرد.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی NIH در این باره گفت: حتی اگر آزمایش‌ها موفقیت آمیز باشد، یک سال تا یک سال و نیم زمان خواهد برد تا نمونه مورد اطمینان آن وارد بازار شود.

امروزه هیچ درمان ثابت شده‌ای وجود ندارد. در چین دانشمندان در حال آزمایش ترکیبی از دارو‌های اچ آی وی در برابر کروناویروس جدید و همچنین یک داروی تجربی به نام Remdesivir هستند که در حال توسعه برای مبارزه با ابولا بود. در ایالات متحده آمریکا، مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا همچنین آزمایش برخی از مواد تجربی را در تعدادی از بیماران آمریکایی انجام داد که پس از خروج از یک کشتی دریایی در ژاپن ابتلای آن‌ها تایید شده بود.

برای اکثر افراد کرونا ویروس جدید فقط علائم خفیف یا متوسط مانند تب و سرفه ایجاد می‌کند. برای برخی، به ویژه افراد مسن و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای می‌تواند باعث بیماری شدیدتری از جمله ذات الریه شود.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می‌یابند. براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، افراد مبتلا به بیماری خفیف در طی دو هفته بهبود می‌یابند، در حالی که مبتلایان به بیماری شدیدتر ممکن است برای بهبودی سه تا شش هفته تحت درمان باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: میثاق نیوز ویروس کرونا کرونا ویروس
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 18:58 ] [ نصر ]
 

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش و با محوریت نیروی زمینی ارتش به فرماندهی میدانی امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا آغاز شد.

این رزمایش از پادگان شهید زرهرن نزاجا و با رمز «یا علی ابن ابی طالب» آغاز شد.

گفتنی است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در روز ۲۲ اسفندماه با صدور فرمانی به سردار سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تقدیر از خدمات نیرو‌های مسلح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید کردند و اظهار داشتند: این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده است، می‌تواند جنبه رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیافزاید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: ارتش میثاق نیوز کرونا ویروس
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 18:56 ] [ نصر ]
 

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی حکمی امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به عنوان فرمانده میدانی اقدامات درمانی و پیشگیری ارتش منصوب کرد.

متن کامل حکم به این شرح است:

«سلام علیکم

در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی قرارگاه حضرت امام رضا (علیه السلام)، فرماندهی میدانی اقدامات درمانی و پیشگیری ارتش به حضرتعالی محول می‌گردد.

امیدوارم با اجرای دستورات ابلاغی قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران با روحیه جهادی، مشمول دعای خیر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرار گیرید و هدایت الهی و پشتیبانی ویژه حضرت بقیه‌الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شامل حال شما شود تا واسطه پیروزی و برخورداری ملّت بزرگ ایران از نعمت امنیت و سلامت باشید.

لازم است هرچه سریعتر آمادگی اجرای طرح رزمایش دفاع بیولوژیک با اولویت قم و رشت را کسب و بنا به دستور اجرا نمایید.»

ولا حول و لا قوّه الّا بالله العلی العظیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ حیدری سرلشکر موسوی میثاق نیوز نیروی زمینی ارتش ویروس کرونا کرونا ویروس
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 18:55 ] [ نصر ]

 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز،   به نقل از روابط عمومی ارتش، در این جلسه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی و امیر دریادار دوم مداح معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش حضور داشتند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با اشاره به تشکیل قرارگاه امام رضا (ع) در ستاد کل نیرو‌های مسلح در پی صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا گفت: اولین جلسه این قرارگاه مصوباتی داشته است که به همه نیرو‌ها ابلاغ شده و لازم است به بهترین شکل به آن‌ها پرداخته شده و همه اقدامات قرارگاه پدافند زیستی ارتش در چارچوب مصوبات قرارگاه امام رضا (ع) انجام شود.

او افزود: تقدیر فرماندهی معظم کل قوا از اقدامات نیرو‌های مسلح، جای شکر دارد و به‌خاطر تلاش یکایک کارکنان جان بر کف نیرو‌های مسلح اعم از؛ ارتش، سپاه، وزارت دفاع، بسیج و نیروی انتظامی بوده است که این امر مسئولیت و مأموریت‌های ما را سنگین‌تر و افزون‌تر می‌کند و برای گسترش اقدامات مورد نظر معظم‌له باید تمام تلاش خود را بکار گیریم.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم سازماندهی تجهیزات و نیروی انسانی بکارگیری شده در امدادرسانی و خدمات بهتر به ملت شریف ایران برای مقابله با ویروس منحوس کرونا خاطر نشان کرد: پیشگیری از شیوع این بیماری و ویروس، یکی از موارد مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا است که از فردا با اجرای یک رزمایش دفاع بیولوژیک تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش به فرماندهی امیر دریادار سیاری و با محوریت نیروی زمینی ارتش به فرماندهی میدانی امیر سرتیپ حیدری، باید تلاش کنیم تا خدمات و اقدامات متناسب با فرمان فرماندهی معظم کل قوا به بهترین شکل ممکن اجراشود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با صدور دستور فوری مبنی بر ایجاد مراکز درمانی متعدد در محله‌ها که از اقدامات موثر در راستای فعال‌تر شدن خدمات ارتش است؛ تاکید کرد: بمنظور مدیریت دقیق و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مراکز موجود، در ۳۰۰ محله و منطقه در کشور با ایجاد مراکز درمانی نسبت به شناسایی بیماران کرونایی اقدام و از گسترش این بیماری جلوگیری خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات بسیار مهم و تأثیرگذاری توسط نیرو‌های چهارگانه ارتش در اقصی نقاط کشور انجام شده است افزود: بار اصلی مأموریت دفاع بیولوژیک در کشور بر دوش نیروی زمینی است و سایر نیرو‌ها به ترتیب؛ نیروی پدافند هوایی در اراک، نیروی هوایی در بوشهر، نیروی دریایی در هرمزگان و همچنین نیرو‌های هوایی و دریایی بصورت مشترک در شهر‌های چابهار و کنارک مأموریت تشکیل قرارگاه‌هایی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد پس از مشخص شدن و واگذاری اماکن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد تخت‌های خود را به ۴ هزار تخت برای تشکیل استراحت‌گاه‌های پس از درمان بیماران کرونایی به این اماکن افزایش دهد. اگرچه تاکنون در برخی استان‌های کشور این اتفاق افتاده و استراحت‌گاه‌هایی توسط نیروی زمینی آماده شده است.

امیر سرلشکر موسوی ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات کادر درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مدت افزود: جمعی از پیشکسوتان ارتش، ایثارگرانه برای کمک و حضور در جمع کادر درمانی آجا اعلام آمادگی کرده‌اند که این اقدام ایثارگرانه آن‌ها شایان تقدیر بوده و لازم است معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با یک برنامه‌ریزی دقیق در صورت لزوم از وجود این عزیزان هم استفاده کند.

فرمانده کل ارتش بر ضرورت تولید بیشتر ماسک، مواد ضد عفونی کننده و البسه مخصوص توسط یگان‌ها تأکید و خاطر نشان کرد: نیرو‌های چهارگانه ارتش باید ضمن استمرار و تداوم خدمت‌رسانی به مردم برای مقابله با ویروس کرونا، در پشتیبانی تولید تجهیزات ضروری نیز برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

در پایان امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش و فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ضمن ارائه گزارش اقدامات و میزان توان موجود، آمادگی خود برای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا و تدابیر فرمانده کل ارتش را اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح میثاق نیوز کرونا ویروس
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 18:53 ] [ نصر ]
 

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی میثاق نیوز،    حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده، ولی فقیه در ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در جلسه ستاد تبلیغات قرارگاه پدافند زیستی ارتش با تشبیه شرایط فعلی با هشت سال دفاع مقدس گفت: پس از صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا به ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای خدمت به مردم به صحنه آمده است، بنابر این ما عناصر فرهنگی – تبلیغی در ارتش نیز باید پا به پای آن‌ها در صحنه باشیم تا ماموریت‌های واگذاری بخوبی صورت پذیرد.

او افزود: ماموریت عناصر فرهنگی هم سختی‌های خاص خودش را دارد، اما در شرایط فعلی سختی ماموریت هیچ کس به اندازه کادر درمانی نیست که در خط مقدم و جلوتر از همه دل به دریای خطر می‌زنند و جوهر و گوهر علمی و ایمانی خویش را ایثارگرانه و مجاهدانه به نمایش می‌گذارند.

محمدحسنی تصریح کرد: همه ما باید نشان دهیم که مردان و زنان خستگی ناپذیر و عناصر روز‌های سختیم که اگر لازم باشد برای حفظ دین، انقلاب و حیثیت ملی خود همه ظرفیت‌های خویش را پای کار می‌آوریم و اینک شرایطی پیش آمده که باید در کنار کادر درمانی باشیم و در راه خدا و صرفا برای کسب خشنودی او از همه آنچه که منسوب به خودمان است بگذریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسنی همچنین گفت: در صورتی که کارمان، فکرمان، حرفمان برای خدا باشد اگر زنده بمانیم عزیز و اگر در این راه شهید شویم عزیزتر خواهیم شد. امروزه در حال گذراندن یک امتحان فوق‌العاده و بی سابقه قرار گرفته ایم که برای سربلند بیرون آمدن از آن نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمائیم.

نماینده، ولی فقیه در ارتش افزود: ما باید با انگیزه و ایمان قوی به درستی کار، تمام توان خود را در این میدان پای کار آوریم و دست در دست همدیگر جوهره دینی و ملی خود را در این مقطع تاریخی به ثبت برسانیم و بدانیم، همچنان که نسل هشت سال دفاع مقدسی‌ها توسط نسل‌های بعدی قضاوت می‌شوند، آیندگان هم ما را قضاوت خواهند کرد پس باید کاری کنیم قضاوت‌ها در باره ما نیز افتخار آمیز باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: آن‌ها که رزمیدند و شهید شدند کار حسینی کردند و اینک نوبت ماست که بار دیگر کاری حسینی کرده و نام خود را در تاریخ ماندگار نمائیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: شیوع کرونا میثاق نیوز ویروس کرونا پدافند زیستی آجا نظامی
[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 18:51 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب