وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

اهداف اصلی ترکیه از دیوارکشی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران چیست؟

  چندی پیش مقامات امنیتی و نظامی استان « آقری» ترکیه با حضور در مرز ایران از آغاز نصب بلوک‌های سیمانی در مرز ترکیه و ایران خبر دادند. این دومین دیوار مرزی ترکیه با یک کشور همسایه‌اش است. از آغاز جنگ داخلی در سوریه، دولت ترکیه تاکنون صدها کیلومتر از مرز مشترک خود با سوریه را دیوار کشیده است.

دولت آنکارا می‌گوید دلیل اصلی کشیدن دیوار در مرز مشترک با ایران، جلوگیری از نفوذ و رفت آمد شبه‌نظامیان مسلح کرد (وابسته به پ.ک.ک) به داخل خاک ترکیه است؛ درحالی‌که بررسی و رصد رسانه‌های ترک‌زبان و اظهارات رهبران حزب عدالت و توسعه مطالب دیگری نشان می‌دهد. به‌صورت کلی دلایل دیوارکشی ترکیه در مرزهای ایران را می‌توان در موارد زیر جست‌وجو کرد:

1-اتهام زنی به ایران

2-ایجاد محدودیت برای کردها

3- جلوگیری از بازتاب تفکرات انقلاب ایران در مناطق مرزی

4-جلب رضایت غرب

5- انحراف افکار عمومی

6- کنترل گروه‌های تروریستی در منطقه

7- جلوگیری از قاچاق کالا

8- کنترل ورود و خروج کالا


برچسب‌ها: اهداف اصلی ترکیه از دیوارکشی مرزهای جمهوری اسلامی ایران ترکیه شبه‌نظامیان مسلح
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:48 ] [ نصر ]

نشست وزیر پیشنهادی دفاع با رئیس و نواب رئیس مجلس شورای اسلامی

  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع در نشست با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس گزارشی از برنامه‌هایدولت دوازدهم در راستای افزایش ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح ارائه کرد.

همچنین، وزیر پیشنهادی دفاع در نشست با رئیس، نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برنامه‌های دولت دوازدهم برای ارتقای صنعت دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح تشریح کرد.


برچسب‌ها: نشست وزیر پیشنهادی دفاع با رئیس و نواب رئیس مجلس شورای اسلامی امیر حاتمی نظامی سیاسی
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:47 ] [ نصر ]

برنامه‌ام تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های دولت است

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه برنامه اینجانب تحقق و پیاده‌سازی تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و دولت برای ‌تقویت بنیه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح است، تصریح کرد: با توجه به سابقه فعالیت در ستاد کل نیروهای مسلح با ‌نیازهای حوزه دفاعی آشنایی دارم و در وزارت دفاع برای افزایش کمی و کیفی تولیدات دفاعی در چهار سال اخیر تلاش‌های موثری صورت گرفته که نتیجه آن ‌افزایش رضایت نیروهای مسلح بوده است.


برچسب‌ها: برنامه‌ وزیر پیشنهادی دفاع تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سیاست‌های دولت نظامی
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:46 ] [ نصر ]

امیر حاتمی

امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع گفت: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون شهید حججی و همه شهیدان ترور، هم‌قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش خواهند گرفت.


برچسب‌ها: "انتقام سخت" داعش نظامی آجا امیر حاتمی
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:45 ] [ نصر ]

امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع

امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع گفت: قطعا اولویت اول وزارت دفاع، تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور است.


برچسب‌ها: وزارت دفاع تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی امیر حاتمی نظامی
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:44 ] [ نصر ]
 

آزمایش موفق سلاح‌های جدید روی جنگنده‌ F-۱۴

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی از آزمایش موفق موشک‌ها و تسلیحات جدید روی جنگنده‌ F-۱۴ خبر داد و اعلام کرد بمب‌های مختلفی در حال آزمایش است.


برچسب‌ها: آزمایش موفق سلاح‌های جدید روی جنگنده‌ F-۱۴ نظامی آجا
[ چهار شنبه 25 مرداد 1396 ] [ 19:43 ] [ نصر ]

 11 نکته حیاتی برای ایجاد محبت در زندگی زناشویی

 

یادخدا : بسیاری از زنان و مردان به این امر اذعان می کنند که نسبت به همسر خود علاقه دارند؛ ولی هرگز کاری برای نمایاندن آن به همسرشان انجام نداده اند؛ اما باید گفت که علاقه و عشقی که در دل احتکار گردد و ابراز نگردد، بی فایده بوده، اثربخش نخواهد بود.

 

اکنون به چند روش برای ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد:

http://s9.picofile.com/file/8272142192/Note1.gif لطفا به ادامه مطلب بروید ...

 


برچسب‌ها: 11 نکته حیاتی برای ایجاد محبت در زندگی زناشویی زندگی زیبا جملات زیبا
ادامه مطلب
[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 14:20 ] [ نصر ]

اعتدال در خوردن و آشامیدن

یادخدا : امروزه یکی از اساسی ترین دستورات بهداشتی، اعتدال در خوردن و آشامیدن است. می دانیم منشاء بسیاری از بیماری های جسمانی خروج از اعتدال کمی و کیفی می باشد. چه اینکه دستگاه گوارش به عنوان مهمترین عامل امراض مختلف شناخته شده است.

بدیهی است که جسم ابزار روح می باشد و روح با ابزار سالم تعالی می یابد، و جسم ناسالم موجب تضعیف روح می گردد. دین مبین اسلام که به تکامل روحانی می اندیشد باید ترقی و سلامتی جسمانی را هم در نظر داشته باشد و بر همین اساس قرآن کریم در لزوم اعتدال جسم و پرهیز از آنچه تعادل او را به هم زند می فرماید:

«...وَ کلُوا وَ اشْرَبُوا وَ لا تُسْرِفُوا إِنَّهُ لا یحِبُّ الْمُسْرِفِینَ»

مرحوم طبرسی صاحب تفاسیر متعدد و از جمله تفسیر مجمع البیان در ذیل تفسیر آیه شریفه می نویسد:

هارون الرشید خلیفه عباسی، پزشکی مسیحی و متبحّر داشت، وی روزی نزد «علی بن حسین بن واقد» آمد و به او گفت: من در کتاب شما و سنّت پیامبرتان چیزی از طب نمی یابم در حالیکه علم ابدان در کنار علم ادیان است.

هارون پاسخ داد همه دستورات طبی در نیم آیه قرآن آمده است «کلُوا وَ اشْرَبُوا وَ لا تُسْرِفُوا» پیامبر ما نیز همه طبابت را خلاصه نموده و فرموده است:

«الْمَعِدَةُ بَیتُ الأدْواءِ وَ الْحِمْیةُ رَأْسُ الدَّواءِ وَاعْطِ کلَّ بَدَنٍ ما عُوِّدَبِهِ»

طبیب مسیحی که متحیر از سخنان هارون شده بود، گفت: کتاب شما و پیامبر شما چیزی از طبابت برای جالینوس باقی نگذاشته است.


برچسب‌ها: اعتدال در خوردن و آشامیدن اسراف دستورات بهداشتی زندگی زیبا
[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 14:18 ] [ نصر ]
[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 14:13 ] [ نصر ]

تمام نیازمندی‌های عملیاتی پدافند هوایی را تامین کرده‌ایم

میر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فنی معاونت آماد و فرماندهی آماد این قرارگاه اظهار داشت: میزان توانمندی که امروز در این نمایشگاه دیدیم بسیار بالاست و ما با این ظرفیت توانسته‌ایم در تمام حوزه‌ها نیازمندی‌های عملیاتی پدافند را تامین کنیم.


برچسب‌ها: نیازمندی‌های عملیاتی پدافند هوایی پدافند امیر اسماعیلی نظامی
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:15 ] [ نصر ]

فرمانده نیروی هوایی ارتش:دکترین دفاعی ما ایستادگی در برابر زورگویان است

امیر شاه صفی گفت: بر اساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی کنیم بلکه دکترین دفاعی ما، ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمین است.


برچسب‌ها: فرمانده نیروی هوایی ارتش دکترین دفاعی ایستادگی در برابر زورگویان نظامی نهاجا
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:14 ] [ نصر ]

کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی

تیم غواصی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز ازمسابقات غواصی کشور روسیه، با اختلاف ناچیز بعد از کشور میزبان حائز رتبه دوم در رشته شنای کاربردی امدادی شد.

بر اساس این گزارش، تیم غواصی کشور روسیه با زمان 24 دقیقه و 32 ثانیه اول ، کشور ایران با 25 دقیقه و 4 ثانیه، یعنی با اختلاف 32 ثانیه با کشور میزبان، دوم شد و کشور ونزوئلا با طی مدت زمان 27 دقیقه و 48 ثانیه در سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است، تیم غواصی اعزامی از نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه، در رشته های نجات زیردریایی غرق شده، کار در فضای بسته، جوشکاری و برشکاری زیر آبی و عبور از میدان موانع با سایر کشورها به رقابت می پردازد.


برچسب‌ها: کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی نظامی نداجا
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:13 ] [ نصر ]

انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از افتتاح مسجد «بقیه‌الله‌الاعظم» ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما امروز این توفیق را داریم که این مسجد را  برای نشر فرهنگ اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افتتاح کنیم. سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره حضور شما در کابینه صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: این موارد را باید از آقای رئیس جمهور بپرسید. انشالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فردی دیگری جایگزین شما خواهد بود و یا اینکه شما در این وزاتخانه باقی می‌مانید؟ گفت : هر دو گزینه. سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما طوری درباره این موضوع صحبت می‌کنید که احتمال تغییرتان به ذهن متبادر می‌شود؟ گفت: شما این طور فکر کنید.


برچسب‌ها: انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع وزارت دفاع سردار دهقان
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:11 ] [ نصر ]

مجتمع مهارت‌های تخصصی فاوای پدافند هوایی افتتاح شد

  مجتمع مهارت‌های تخصصی معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه، افتتاح شد.امیر اسماعیلی ضمن تبریک به مناسبت افتتاح این مرکز تخصصی، گفت: به یاری خداوند بعد از تفکیک تعداد سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است و بخش سیار زیادی از سامانه‌های توپخانه‌ای، موشکی، راداری، ارتباطی و اطلاعاتی تاکتیکی متحرک سازی شده‌اند و این پیشرفت‌ها هدیه اقتدار به کشور است و انجام این میزان کار فقط با انگیزه عشق به ولایت و کشور انجام شده است.بر اساس این گزارش، مجتمع تخصصی مهارتهای تخصصی فاوای قرارگاه پدافند هوایی با هدف خودکفایی پدافند درجهت تغییرات، آماده به کار نگاه داشتن سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی، افزایش توان عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی آموزش و ارتقای کارکنان حوزه تخصصی فاوا، چابک سازی یگان‌های عملیاتی، ارتباطی و اطلاعاتی تاسیس شده است.


برچسب‌ها: افتتاح مجتمع مهارت‌های تخصصی فاوای پدافند هوایی امیر اسماعیلی پدافند نظامی
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:9 ] [ نصر ]

پاسداری ارزش‌های انقلاب از مأموریت‌های ارتش است

 امیرسید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های شما دانشجویان که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اید، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

وی با یادآوری از فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظه العالی) در وصف ارتش، افزود: حضرت آقا خطاب به کارکنان ارتش فرمودند: ارتشی بودن در چشم مردم باید متشرع بودن را تداعی کند و توصیه حقیر به شما دانشجویان که این لباس را بر تن کرده‌اید، این است که شما نیز باید با ظاهر، لباس، گفتار و رفتار تشرع بودن را در خود نشان دهید.

امیر موسوی ادامه داد: سربازی یعنی حرکت در مسیر مبارزه با کفر و وقتی شما لباس سربازی برتن کرده‌اید، یعنی یک عمر باید در مسیر مبارزه با شیاطین و کفار حرکت کنید و عمر خود را صرف مبارزه با آمریکا با عنوان ظالم و شیطان بزرگ کنید و قلب هایتان باید مملو از کینه از این شیطان بزرگ باشد.


برچسب‌ها: پاسداری ارزش‌های انقلاب مأموریت‌های ارتش امیر موسوی
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 21:6 ] [ نصر ]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

http://aja.ir/Portal/picture/?1400014/12

 

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی گفت: دیگر امکان این که جوان و نوجوان را از فضای مجازی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد.  حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی گفت: دیگر امکان این که جوان و نوجوان را از  فضای مجازی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد.به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران: حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی در آیین رونمایی از بازی مبارزه در خلیج عدن 2 با انقلابی خواندن و جهادی دانستن چنین حرکت هایی ساخت بازی مبارزه در خلیج عدن 2 را یک اقدام ملی، اسلامی،انقلابی و جهادی برشمرد. وی با اشاره به توانمندی‌های جوانان این مرزو بوم اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم تاکنون کارهای بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تری نسبت به ساخت و طراحی بازی‌های رایانه‌ای انجام دادند و فعالیت و خلاقیت در این زمینه با کمی تلاش و ممارست می‌تواند به نتیجه مطلوب برسد.رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: قرآن تاکید دارد که باید به غذای روح و جسم دقت شود و یکی از غذاهای روحی که نسل جوان به شدت به آن نیاز دارد استفاده از انواع بازی ها سنتی و مدرن همانند بازی های رایانه ای است. وی ادامه داد: دیگر امکان این که جوان و نوجوان را از چنین فضاهایی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد.حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی تصریح کرد: قطعا بیگانگان برای ما نسخه مثبتی نمی پیچند و به نفع ما عمل نخواهند کرد، در این شرایط تنها راه برای حرکت در این مسیر ورود به عرصه ساخت بازی ها رایانه ای است.رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان بر آشنایی نسل جدید با مفاهیم و نمادهای گذشته تاکید و اظهار کرد: یکی از نمادهای ایستادگی ملی 8 سال دفاع مقدس مبارزات دریانوردان نیروی راهبردی دریایی است که ما از طریق حمایت ساخت چنین بازی هایی می توانیم به این هدف دست یابیم.


برچسب‌ها: توجه جدی به نیاز جوانان در فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 21:1 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:58 ] [ نصر ]
 



مقام معظم رهبری میفرمایند:

جنگ نرم یک عرصه‌ی بسیار وسیعی است و روزبه‌روز هم با گسترش این فضای مجازی دارد گسترده‌تر میشود و خیلی هم خطرناک‌تر از جنگ سخت است.یعنی در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند، ولی روحها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ امّا در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، ولی روحها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.

 

امروز دشمن اگر هم به فرض، یک کار نظامی را انجام میدهد، با هدف تصرّف فضای فکری و روحی کشور است؛ اگرکار اقتصادی، کار امنیّتی و کار روانی میکنند، از فضای مجازی، از ماهواره، از رادیوها و تلویزیون‌ها و از مبلّغان دهان‌به‌مزد و سخن‌به‌مزد در اطراف دنیا استفاده میکنند، همه با این هدف است.

 

امروز از همه طرف با انگیزه‌ی دینی مردم دارد دشمنی میشود؛ برای اینکه ایمانها را اوّل در جوانها و بعد در طبقات گوناگون دیگر به عناوین مختلف، به اَشکال مختلف از بین ببرند.

 

پایگاه‌هاى اینترنتىِ فراوانى وجود دارد که هدفشان این است که عفّت و حیای جوان مسلمان را از بین ببرند.


برچسب‌ها: تغییر باورها و اعتقادات در جنگ نرم جنگ نرم
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:54 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:51 ] [ نصر ]

كالاها و خدماتي كه با اهداف معيعن توليد شده‌اند و به بازار مبادله عرضه شده اند، براي مصرف و تأمين نيازهاي جسمي و روحي آماده مي‌شوند. كالاهاي عمومي و خاص، خدمات اجتماعي، امتيازات و اعتبارات اجتماعي و غيره در اين بازار ظهور نموده است.

آنچه در اين حوزه، اقتضاي عدالت اقتصادي است، توزيع عادلانه كالاها و خدمات است. تنظيم شبكه‌هاي توزيع كالا به نحوي كه بتواند به طور يكسان حداقل نيازهاي مصرفي آحاد جامعه را تأمين نمايد و در مراتب بالاتر، سطح معيشتي و رفاه عمومي را به طور يكسان همگاني نمايد، نشانه‌اي از عدالت اقتصادي است.

 براي تحقق عدالت در اين زمينه، الگوي مصرف بسيار تعيين‌كننده است و مباحثي از قبيل الگوي مسكن، انرژي، تغذيه و ساير نيازها و مجموعه سياست‌هاي اقتصادي متأثر از آن خواهد بود. از آثار مثبت الگوي مصرف، كنترل تقاضاست. به هر حال، لازمه عدالت توليدي و مصرفي، ايجاد توازن ميان الگوي مصرف و اولويت‌هاي توليد است و لازمه تداوم حركت عادلانه در نظام اقتصادي برقراري ثبات و توازن است.

نيازها در الگوي مصرف بايد طوري طبقه‌بندي شوند كه تعالي و تكامل فرد و جامعه به صورت متوازن و همه‌جانبه صورت پذيرد. 

برچسب‌ها: ديدگاه امام رضا عليه السلام درباره مصرف مصرف درست الگوی مصرف زندگی زیبا
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:47 ] [ نصر ]

جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای پس از پیروزی انقلاب در تمامی سطوح کار برای پیشرفت که تا آن زمان بر زمین مانده بود را شروع کرد که یکی از این ابعاد پیشرفت در زمینه نظامی و ساخت تجهیزات دفاعی بود.

ایران با وجود این که از آغاز تا امروز با مسائلی چون «جنگ تحمیلی» و «تحریم» رو به رو بود اما جوانان متعد آن هیچگاه دست از تلاش برنداشتند و کشور را هر روز در مسیر پیشرفت حرکت دادند که نتیجه آن تولید تجهیزات هوایی، دریایی و زمینی شده که به اذعان برترین کارشناسان امور نظامی به کابوسی برای دشمنان بدل شده است.

سلاح‌های ایرانی رباینده خواب از چشم دشمنان + تصاویر


برچسب‌ها: سلاح های ایرانی آجا سپاه نیروهای مسلح ایران
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:39 ] [ نصر ]

 امیر المومنین حضرت علی ع

العلم فی صغر کالنقش فی حجر

کسب علم در کودکی مانند نقش بر روی سنگ میماند که هر گز پاک نمیشود 

بر روی سنگ قبر کشیشی در کلیسای وست مینستر چنین نوشته شده است:

” کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم.

بزرگتر که شدم، متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است، من باید کشورم را تغییر دهم.

بعدها کشورم را نیز بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم.

در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول سازم.

و اینک که درآستانه ی مرگ هستم، فهمیدم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم،

شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

 


برچسب‌ها: کسب علم در کودکی امام علی (ع) سخنان زیبا کلام زیبا
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:37 ] [ نصر ]

بدنه و ظاهر کلی موشک صیاد۳ شبیه خانواده استاندارد و باله‌های انتهایی شبیه به موشک‌های پاتریوت است اما از نظر ارتفاع درگیری، این موشک هم طراز خانواده اس ۳۰۰ محسوب می‌شود.

«صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰»/ اولین موشک بردبلند ایرانی که به جنگ بالستیک‌ها می‌رود +عکس

برچسب‌ها: «صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰» نظامی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:34 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب