وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:11 ] [ نصر ]

http://aja.ir/Portal/picture/?1500306/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال تحویل گیری اولین دستگاه تانک کرار هستیم که انشاءالله پس از انجام تست‌های مربوطه، در گستره وسیع از وزارت دفاع این تانک را خریداری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، گفت: یکی از برنامه‌هایی که داریم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است.

وی با اشاره به اینکه "تانک کرار" از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیروهای مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: در سال جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: شعار "ارتش فدای ملت" ریشه در شعور همه ارتشی‌ها دارد و الحمدلله همه پایبند هستیم. در تمام مسائلی مانند سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان مقام معظم رهبری حضور فعال پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بارزترین نمونه‌ای که ارتش در حوادث غیرمترقبه حضور یافت و ملت ایران نیز گواه آن بودند، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم زلزله زده غرب کشور بود که در کنار برادران خوب پاسدار آنچه در توان‌مان بود را در طبق اخلاص گذاردیم تا ملت بزرگوار ایران احساس آرامش و امنیت کنند که الحمدلله همیشه این روحیه در ارتش جاری و ساری است


برچسب‌ها: امیر سرتیپ حیدری تانک کرار چرخه دفاعی کشور نظامی نزاجا
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:8 ] [ نصر ]

 

 http://aja.ir/Portal/picture/?1500004/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C

رئیس جمهور تاکید کرد: ارتش با انضباط، انگیزه و سلاح و تجهیزات مدرن و با آمادگی کامل همواره یک قدرت بازدارنده برای جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آب و خاک و میهن ما بوده است.

به گزارش  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام دکترحسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه ارتش و سپاه همواره دوشادوش هم در هنگام ایستادگی و رزم، در میدان جنگ و در هنگام صلح نیز برای خدمت به مردم همواره در کنار هم بودند، تاکید کرد: ایثار و فداکاری سپاه و ارتش در کنار هم برای اعتلای این سرزمین بوده است. از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون در کشورمان هرکجا غرور، افتخار و پیروزی بوده نام ارتش و فداکاری آنها در کنار مفاهیم ارزشمند ما حضور داشته است.

ادامه مطلب ....

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:6 ] [ نصر ]
 
 
ف
 
سامانه موشکی کمین ۲ به عنوان جدیدترین سامانه موشکی کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) در جریان رژه روز ارتش، در تهران رونمایی شد. این سامانه موشکی، ارتفاع پایین بوده و به منظور مقابله با انواع پرنده‌های بدون سرنشین و هدف‌های پرنده در ارتفاع کم مورد استفاده قرار می‌گیرد، که توسط متخصصین داخلی و مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا بومی ارتقاء یافته است.

گفتنی است این سامانه، ارتقا یافته سامانه موشکی «مرصاد» است و در جریان رزمایش‌های پدافندی مورد آزمایش قرار گرفته و عملیاتی شده است.


برچسب‌ها: رونمایی سامانه موشکی «کمین ۲» روز ارتش نظامی
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:4 ] [ نصر ]

پرسپولیس فصل آینده تار و مار می‌شود

  قهرمان ۲ دوره لیگ برتر فوتبال این روزها به جای فرو رفتن در جشن قهرمانی و صعود به مرحله حذفی آسیا ، بیشتر نگران تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر این تیم است که تا به حال نیز در این مورد خاص به توفیقی نرسیده است.

صادق محرمی، احمد نورالهی، محسن مسلمان، محمد انصاری ،کمال کامیابی نیا، علی رضا بیرانوند... در انتظار پیشنهادات داخلی و خارجی هنوز تمدید نکرده اند، هر چند بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد اما او هم قصد ندارد در پرسپولیس بماند.

این اتفاق یعنی یک انفجار در تیم قهرمان و تازه به این نکته می رسیم که چرا استقلالی ها معتقدند فصل آینده پرسپولیس باید خواب قهرمانی را ببیند.

سیستم بسیار منضبط برانکو برای ۲ فصل جواب داد اما اینبار بازیکنان دلشان با تیم نیست.

نیمکت نشینی های متمادی و جریمه های طول فصل حق باشگاه و برانکو بود و امروز تمدید یا جدایی حق بازیکنان است.

انتهای پیام /


برچسب‌ها: پرسپولیس فصل آینده تار و مار رزشی
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:3 ] [ نصر ]
رژه بالگرد های هوانیروز در روز ارتش

دستاوردهای جدید هوانیروز ارتش در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد. 

  صبح دبروز با حضور امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا  از سه دستاورد بومی هوانیروز در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد.

 موشک شفق

موشک شفق نخستین بار در صنعت بالگردی ارتش با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز طراحی، تولید و مورد آزمایش قرار گرفته است. از خصوصیات بارز موشک شفق، برد ۸ تا ۱۲ کیلومتری است که اهداف را مورد رهگیری و اصابت دقیق قرار می‌دهد.از ویژگی‌های دیگر این موشک بومی بودن فناوری ساخت و طراحی است.

فیلم/ ارتقای برد موشک‌های بالگردی هوانیروز

دوربین دید در شب

از برنامه‌های دیگر هوانیروز عملیاتی کردن دوربین دید در شب و نصب بر روی تمامی بالگردهای هوانیروز بود. با این کار علاوه بر افزایش برد عملیاتی و پایش دشمن متخاصم در دل شب، قدرت مانور و آتش این وسایل پرنده ارتقا یافته است.

 تسلیح بالگردها به راکت‌انداز و تیربار

دستاورد دیگر هوانیروز ارتش، تسلیح هجومی به تهاجمی و تجهیز بالگردهای شناسایی، پشتیبانی و ترابری هوایی هوانیروز به سامانه راکت انداز و تیربار است که موجب ارتقای قدرت تهاجمی و پوشش نقاط ضعف عملیاتی در رزم نزدیک می‌شود.امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی از شهدا و پیشکسوتان و همچنین عینیت بخشیدن به اوامر مطاع و نورانی و مبارک مقام معظم رهبری قدرت بالگردی منطقه است.


برچسب‌ها: دستاوردهای جدید هوانیروز ارتش نزاجا نظامی هوانیروز
[ پنج شنبه 30 فروردين 1397 ] [ 15:1 ] [ نصر ]

19 سال از شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی می گذرد و در این مدت بارها شاهد برگزاری یادواره هایی در اقصی نقاط کشور برای این شهید گرانقدر بوده ایم. هر ساله 21 فروردین ماه روزی تداعی می شود که گروهک تروریستی منافقین به ناحق این امیر والامقام را مقابل درب منزلش به شهادت رساندند. صیاد شیرازی یک ارتشی بود که دفاع از کشورش را جزء اعتقادهای خود می دانست.

جدیت صیاد شیرازی در کارها باعث شد تا او به یک فرمانده مقتدر تبدیل شود. امیر علی صیاد شیرازی در اوج جدی بودن خیلی مهربان بود. این موضوع را می توان از همرزمان و کسانی که روزی با او بودند پرس و جو کرد.

صیاد شیرازی

http://javaninews.ir  


برچسب‌ها: انتقام شکست در عملیات دروغ جاویدان رمز شهادت صیاد دل‌ها نظامی
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 20:21 ] [ نصر ]

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح گفتند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است.

علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است/ دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر  روز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

رهبر انقلاب اسلامی از اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کافی در زمان لازم به عنوان اهداف اصلی نیروهای مسلح نام بردند و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شده باشند.

ایشان همچنین دوران کنونی را دوران عزت جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است زیرا دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند و حملات خود را افزایش داده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: به‌رغم تمام توطئه ها و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی، روز به روز افزایش خواهد یافت.

پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح در سال گذشته بیان کرد و گفت: در سال جدید، به افزایش تلاشها و حرکت‌های مجاهدانه برای دستیابی به اهداف، متعهد هستیم.


برچسب‌ها: امام خامنه ای تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی قدرت روز افزون نظام ایران بصیرت
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 20:19 ] [ نصر ]

  به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار ØªØ¬Ù‡ÛŒØ² نیروهای واکنش سریع از اولویت های نزاجا در سال جدید استنوروزی با فرماندهان، معاونان و کارکنان این نیرو ضمن تبریک ماه رجب و سال جدید اظهار کرد: فرصت‌ها را غنیمت بشمارید، بندگی خدا را به جای آورید و کسی که در مسیر بندگی خدا قرار گیرد از هر گزندی دور خواهد بود. حیدری با اشاره به حوادث غیر مترقبه که در سال گذشته برای هموطنان عزیز رخ داد؛ بیان کرد: درسال ۹۶ سه حادثه ناگوار زلزله سرپل ذهاب، حادثه کشتی سانچی و سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج اتفاق افتاد که تعلمات روحی زیادی را برای هموطنان عزیز به همراه داشت که با درایت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) تمامی نیرو‌ها پای کار آمدند و اندکی از غم و اندوه مردم کاسته شد؛ در این حوادث نیز کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضوری موثر در کنار مردم بودند 

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: نزاجا تجهیز تیپ‌های واکنش سریع نظامی امیر حیدری
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 20:18 ] [ نصر ]

دفتر کنترل دارایی های خارجی امریکا(اوفک) در حالی که تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرده است، در اقدامی مداخله جویانه به شرکت ها مجوز داد تا در ایران اینترنت رایگان دایر کنند. 

 

در اطلاعیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است این اقدام در جهت تعهد دولت امریکا برای پشتیبانی از حق آزادی بیان مردم ایران انجام می شود.

این اطلاعیه علاوه بر ارائه راهنمایی ها و مجوزهای این شرکت ها آورده است: دولت آمریکا متعهد به برقراری جریان آزاد اطلاعات است که دولت ایران آن را از مردم خود سلب کرده است.

 نظریه: از اینکه چنین دستوری صادر شده از روی دلسوزی برای مردم ایران نیست بلکه برای رسیدن به اهداف خود برای جاسوسی، جمع آوری اخبار و اطلاعات، مداخله در بحران هایی است که از طرف خود یا عواملشان در کشور ایجاد می شود و جمع آوری اطلاعات شخصی و سرگرمی ها و علائق کاربران از طریق فضای مجازی و استفاده به موقع درآتی برای به دام انداختن کاربران به خصوص کسانی که در آینده در مسئولیت های مهم قرار می گیرند و حتی تهدید و تحریک افراد به ایجاد بحران در کشور و... استفاده می نمایند. و کسانی که در داخل کشور مقابل ایده هایی که برای مقابله با تهدیدهای امنیتی و ایجاد محدودیت برای پیام رسان های غیر بومی ایجاد می شود، می ایستند و این محدودیت ها را برای مردم وارونه جلوه می دهند و در جامعه جنجال ایجاد می نمایند،

یا با بیگانگان هماهنگ هستند و از همان دسته ای هستند که در دام بیگانه گرفتار شده اند و برای حفظ بقاء خود مجبور به همراهی با دشمن هستند  و یا از تهدیدهای امنیتی و سایبری آگاهی ندارند.


برچسب‌ها: مجوز اینترنت آزاد ایران آمریکا بصیرت
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 20:16 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره مسائل مختلف منطقه ازجمله موضوع خروج نیروهای آمریکایی از سوریه با راشاتودی گفتگو کرد.

امیر حاتمی: همکاری های نظامی و فنی ایران و روسیه پس از توافق هسته ای روبه افزایش است«امیر حاتمی»، وزیر دفاع ایران که به روسیه سفر کرده بود، در مصاحبه اختصاصی با راشاتودی خواستار خروج نیروهایی که بدون مجوز دمشق در سوریه حضور دارند، شد.

وی همچنین از مقامات ترکیه خواست تا نگرانی های امنیتی بوجود آمده در شمال سوریه را با دولت دمشق برطرف کنند؛ بخصوص آنکه آنکارا پیوسته درباره اهمیت حفظ یکپارچگی سوریه سخن می گوید.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اظهارات متناقض دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص حضور نیروهای آمریکایی در سوریه گفت نمی توان به اظهارات مقامات آمریکایی اعتماد کرد و این نشانه توطئه‌ای جدید است.


برچسب‌ها: وزیر دفاع ایران امیر سرتیپ حاتمی سوریه آمریکا نظامی
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 20:14 ] [ نصر ]

نیرو‌های متخصص جمهوری اسلامی که برای ساخت سلاح، سال هاست که عزم خود را جزم کرده اند در سال ۱۳۹۱ از یک سلاح‌های تک‌تیرانداز ایرانی با نام "شاهر" رونمایی کردند و آن را در سال ۱۳۹۳ ساختند؛ شاهر را می‌توان اولین تجربه ایران در ساخت تک‌تیرانداز سنگین دانست.

این سلاح در زمان خود با کالیبر ۱۴.۵ میلی‌متری برای نابودی نفرات و تجهیزات دشمن آن هم در فاصله ۴ کیلومتری ساخته و تحویل یگان‌های زمینی شد؛ شاهر وزنی بالغ بر ۲۲ کیلوگرم و طول بیش از ۱.۵۰ متر دارد، اما پس از آن هم سلاح دیگری با نام "تک‌تاب" در نیرو‌های مسلح ساخته شد.

سلاح‌های ایرانی که دشمن را ناکام خواهند گذاشت

ادامه  مطلب: 

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: سلاح‌های ایرانی شاهر نظامی
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 19:54 ] [ نصر ]

اگر بشنوید لوازم خانه هم می توانند هکر و جاسوس باشند، چه فکری می کنید. این موضوعی است که از دید بسیار یاز فعالان عرصه تکنولوژی مورد توجه قرار گرفته است.
همزمان با توسعه تکنولوژی های هوشمند خانگی، تعداد لوازمی که از این تکنولوژی ها استفاده می کنند نیز رو به افزایش است. درواقع بسیاری از شهروندان برای عقب نماندن از قافله تکنولوژی اقدام به استفاده از تکنولوژی هایی می کنند که حتی کارکردشان را به درستی نیاموخته اند. بر این اساس است که برخی از کارشناسان این حوزه در خصوص امنیت کالاها هشدار می دهند .

نتایج یک بررسی در پژوهشکده نگرب نیز نشان می دهد ؛ محصولاتی مانند؛ گجت های مرتبط با نوزادان و اطفال، دوربین های امنیت خانگی، زنگ های هوشمند در، قفل های هوشمند و… می توانند به راحتی مورد نفوذ و حمله کاربران هکری قرار گیرند.

درواقع هکرها می توانند هکرها می توانند از همین آسیب پذیری برای پخش ناگهانی موسیقی بر روی ابزار کنترل نوزادان، خاموش کردن ترموستات، روشن و خاموش کردن دوربین های امنیتی و غیره سواستفاده کنند. البته سواستفاده از آسیب پذیری یادشده تنها در صورت دسترسی فیزیکی به دوربین ها و ترموستات ها و غیره ممکن است.

بر اساس ، بررسی های صورت گرفته بر روی ۱۶ مدل مختلف از لوازم خانگی هوشمند مشخص شد کلمه عبور ۱۴ وسیله از این دست قابل شناسایی است و برای این کار تنها به صرف ۳۰ دقیقه وقت نیاز است. متاسفانه پس از هک کردن هر یک از این وسایل می توان آنها را به شبکه های بوت نت متصل کرد و از این وسایل برای طراحی حملات هکری بر علیه دیگر ابزار و وسایل بهره گرفت.

نظر شما چیست آیا اطمینان به این نوع دستگاه ها خطرناک خواهد بود ؟ شما تا چه حد از این نوع محصولات در خانه خود استفاده می کنید ؟


برچسب‌ها: لوازم خانه هکر و جاسوس اطلاعات امنیت فناوری
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:42 ] [ نصر ]
 

مایکروسافت اعلام کرده است: آنتی ویروس ویندوز ۱۰، مقابل سوءاستفاده ماینرها از سیستم شما محافظت می کند! 

بر اساس آمار موجود، ماینینگ سودجویانه در چند ماه اخیر به یک مساله بسیار نگران کننده تبدیل شده است.

طبق مطالعات انجام شده توسط شرکت مایکروسافت، استخراج ارزهای دیجیتال به تدریج جای سایر حملات بدافزاری از جمله باج افزارها را خواهد گرفت، بخصوص اینکه سال گذشته قیمت بیت کوین شامل یک رشد بی سابقه بود.

مایکروسافت: ویندوز 10 در برابر نفوذ ویروس‌های استخراج امن است!

مایکروسافت با کمک قابلیت ATP در ویندوز دیفندر، به اطلاعات تازه ای درباره این حملات (بدافزارهای تروجانی یا اسکریپت استخراج در وب سایت‌ها)، دست پیدا کرده است. قابلیت Advanced Threat Protection یا ATP یک پلتفرم امنیتی پایه در ویندوز ۱۰ است که تمام کاربران مجاز به استفاده از آن هستند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، بین سپتامبر ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸، در هر ماه نزدیک به ۶۴۰۰۰ سیستم مورد سوءاستفاده ماینرها قرار گرفته است.

مایکروسافت در ادامه به رشد محبوبیت استخراج سودجویانه اشاره کرده و میگوید که این قضیه رفته رفته به یک ترند تبدیل خواهد شد.

مجرمان اینترنتی از طریق این راه زودتر از بقیه راه ها به پول می رسند. مثلا اگر از باج افزارهایی استفاده کنند که در ازای رمزگشایی اطلاعات گرو گرفته شده از افراد پول می گیرند، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

اما، آیا مجرمان اینترنتی برای کسب درآمد به کل از این روش استفاده خواهند کرد، یا خیر؟

بعید نیست هکرها به کل همه چیز را رها کرده و به این راه بچسبند! اما به گفته مایکروسافت رشد تعداد تروجان‌های ماینر حاکی از آن است که هکرها به دنبال کسب درآمد غیرقانونی هستند.

ویندوز دیفندر مثل کوه ایستاده است!

آنتی‌ویروس پیش‌فرض ویندوز در برابر هجوم ماینرهای غیرمجاز امنِ امن است!

مایکروسافت در ادامه توضیح داده که این ابزارهای مخرب نوعی کیت بهره بردار به حساب آمده و از یک روش نسبتا پیچیده برای بهره برداری استفاده می کنند. مثلا حملات DDE، که حاوی بدافزار بوده و توسط ویندوز دیفندر شناسایی می شوند: (Trojan:Win32/Coinminer)

در این نوع حملات از یک فایل ویروسی آلوده به (Exploit:O97M/DDEDownloader.PA) استفاده می شود که یک اسکریپت پاورشل را اجرا می کند. این اسکریپت نیز به عنوان تروجان تشخیص داده می شود: (Trojan:PowerShell/Maponeir.A) و هدف آن نصب استخراج کننده مونرو روی سیستم کاربر است.

مایکروسافت: ویندوز 10 در برابر نفوذ ویروس‌های استخراج امن است!

در حال حاضر ویندوز دیفندر ارتقا داده شده تا در برابر این مشکلات مقاوم بشود. بنابر توصیه مایکروسافت بهتر است برای احتیاط بیشتر از (ویندوز ۱۰ اس) استفاده کنیم. هیچ اپلیکیشنی به جز اپلیکیشن های موجود در (مایکروسافت‌استور) روی این سیستم عامل نمی توان نصب کرد، از جمله win32.

همچنین، در ویندوز ۱۰ اس چاره ای به جز استفاده از مرورگر مایکروسافت‌اج نخواهید داشت!

منبع:


برچسب‌ها: مایکروسافت ویندوز ۱۰ نفوذ ویروس‌های استخراج امنیت فناوری
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:39 ] [ نصر ]
 
فرمانده کل ارتش: خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است

  به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر ستاد سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش های بازسازی شده مجتمع شهید سپهبد علی صیاد شیرازی (خزر آباد ساری) بازدید و تعدادی از ساختمان ها ویلاهای نوساز این مجتمع را افتتاح نمود.

خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک فرصت است. این فرصت ها، گاهی تکرار نشدنی است، مراقبت کنید که فرصت خدمت از دستتان نرود. در زمان خدمت باید از فرصت ها بهره برداری کرد و این هنر شماست. فرصت خدمت، اندک است پس کار کنید کاری که ماندگار بماند.

http://javaninews.ir/


برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصت نظامی
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:36 ] [ نصر ]

زمان فیلتر تلگرام اعلام شد علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو شهری بروجرد، با اشاره به موضوع از مدار خارج شدن تلگرام اظهار داشت: این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.

وی تصریح کرد: این موضوع به لحاظ امنیت ملی ما مهم است، با توجه به نقش مخربی که تلگرام در بحران های سال گذشته در کشور داشت و هم اینکه ما امروز در فضای مجازی به این توانمندی رسیده ایم که یک سامانه ملی را تعریف کنیم؛ مانند سروش و ظرفیت های دیگر.

بروجردی خاطرنشان کرد: این تصمیم اتخاذ شده که تلگرام جای خود را به یک سامانه ملی بدهد و فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.


برچسب‌ها: زمان فیلتر تلگرام تلگرام شبکه های اجتماعی فناوری
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:34 ] [ نصر ]

کاربران فضای مجازی به اظهارات متوهمانه و بی پایه و اساس محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره جنگ با ایران واکنش نشان دادند.

واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان درباره جنگ با ایران

  محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال که روز پنج شنبه به چاپ رسید، اظهار کرده بود باید با تشدید فشار تحریمی بر ایران، به اهدافمان برسیم در غیر این صورت، باید 10 تا 15 سال بعد با این کشور وارد جنگ شویم.

بن سلمان در حالی این ادعای بی اساس را مطرح کرد که عربستان پس از 3 سال از آغاز جنگ یمن هنوز نتوانسته است در مقابل این کشور به موفقیت دست یابد و اقدام به کشتن غیر نظامیان و کودکان مظلوم یمنی می کند.

بن سلمان از زمان به دست گرفتن قدرت، سفرهای زیادی به کشور های مختلف انجام داده است و تلاش می کند تا با دادن رشوه های هنگفت، کشورها و مجامع بین المللی را درباره جنایات یمن ساکت کند.

 کاربران فضای مجازی به اظهار نظر محمد بن سلمان درباره جنگ با ایران این گونه واکنش نشان دادند:

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان جنگ با ایران نظامی
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:32 ] [ نصر ]

کسرخدمت‌های جدید سربازی بحث داغ حوزه سربازی در سال گذشته بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان با درنظر گرفتن سهمیه‌ای 20 هزارنفری برای هرسال به مرحله اجرا درآمد.

کسر خدمت‌های جدید سربازی در سال ۱۳۹۷ به چه‌کسانی می‌رسد؟ نیمه دوم سال گذشته بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان مجلس و ستادکل نیروهای مسلح در مورد نحوه اعطای کسرخدمت‌های ناشی از ایثارگری، رزمندگی و آزادگی به توافق رسیده و تصمیم برآن شد تا در هرسال 20 هزارنفر دارای بیشترین امتیاز از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

با توجه به تعداد افراد واجد شرایط و سهمیه 20هزارنفری عملا حداقل در سال نخست اجرای این طرح، تنها افرادی که والدینشان 28 و 29 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا 29 و 28 درصد ایثارگری داشته باشند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را پیدا کردند و دیگران یا باید به سربازی می‌رفتند یا اینکه اگر وارد غیبت از سربازی نمی‌شدند می‌بایست در انتظار سال آینده بمانند تا شاید جزو سهمیه 20 هزار نفری قرار بگیرند، در این میان البته مشمولانی که والدینشان 27 و 26 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا 26 و 27 درصد جانبازی دارند، بیشتر پیگیر این مساله هستند.

http://javaninews.ir/


برچسب‌ها: کسر خدمت‌های جدید سربازی در سال ۹۷ نظامی
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:30 ] [ نصر ]

 ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی‌ها در ادامه سرکوب مخالفانش این بار فرماندهان ارتش را مورد هدف قرار داد و با اخراج تعدادی از مقامات ارشد ارتش، تغییرات گسترده‌ای در ساختار نظامی عربستان ایجاد کرده است.

ملک سلمان در احکامی سلطنتی ژنرال عبدالرحمان بن صالح بنیان، رئیس ستاد کل ارتش و همچنین فرماندهان نیروهای زمینی و هوایی ارتش که از بلند پایه‌ترین فرماندهان ارتش به شمار می‌روند را اخراج کرد. ملک سلمان در ادامه سرکوب و اخراج مخالفان خاندان سعودی چند شهردار را هم برکنار کرد و افراد مورد اعتماد خود را جایگزین کرد.

 

اخراج فرماندهان ارتش سعودی با هدف جلوگیری از کودتای احتمالی علیه محمد بن سلمان

http://javaninews.ir/


برچسب‌ها: اخراج فرماندهان ارتش سعودی کودتای احتمالی علیه محمد بن سلمان عربستان نظامی
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:28 ] [ نصر ]

فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

  امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه 26 اسفندماه  از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران ضمن تبریک سال نو گفت: همه ما می‌دانیم که پدافند هوایی با جدیت از کشور دفاع می کند و ما قدر شناس این زحمات هستیم 

وی افزود: از همه کارکنانی که در مواضع سایت های راداری، موشکی، توپخانه ای، شنود الکترونیکی و فاشا برای دفاع از کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در کارکنان پدافند هوایی تصریح کرد: در کار پدافند هوایی مهارت افزایی سقفی ندارد و هرچقدر مهارت بیشتر شود کار شکل بهتری پیدا می کند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش بازدید از منطقه پدافند هوایی تهران نظامی
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:24 ] [ نصر ]

تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به‌عمل آورد و گفت:‌ مراسم باشکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۹۷ در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

مشهد|ساعت 15 یکم فروردین 97؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی


برچسب‌ها: سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری سال 1397
[ سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:22 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب