وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

  فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر دیروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.این دیدار به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار گردید. رهبر معظم انقلاب فرمودند: قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

 

نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست/قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، خدمت در خط مقدم مقابله با تهدیدات را فرصتی ارزشمند برای نیروهای غیور، مؤمن و شریف در قرارگاه پدافند هوایی برشمردند و افزودند: کارهای بسیار خوبی در قرارگاه پدافند هوایی انجام شده است که نشان‌دهنده وجود عزم و انگیزه و توانایی در این نیرو است.

رهبر انقلاب اسلامی، نیروی انسانیِ با سواد، با تدبیر، شجاع و خستگی‌ناپذیر را پایه و اساس غلبه بر موانع و عبور از آنها دانستند و گفتند: پیشرفت‌های فراوان در بخشهای مختلف همچون نیروهای مسلح و همچنین بخش علم و فناوری نشان‌دهنده وجود توانایی در نیروی انسانی جوان و پر انگیزه کشور است و فرزندان توانای ایران چه در داخل و چه در مراکز علمی و فناوری دنیا مایه افتخار و مباهات هستند.

ایشان، نسخه علاج‌بخشِ مشکلات کشور را بکار گرفتن و فعال کردن این توانایی‌ها و استعدادهای جوشان خواندند و با تقدیر از هماهنگی ارتش و سپاه در قرارگاه پدافند هوایی و همچنین همکاری این قرارگاه با وزارت دفاع و دانشگاهها و مراکز علمی در برطرف کردن نیازها و کمبودها، افزودند: کار و تلاش را با آهنگی پر شتاب‌تر از قبل ادامه دهید و با ارائه طرحهای نو و ابتکاری در جهت خودکفایی کشور، به پیش بروید.

پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله) با گرامی‌داشت سالروز تشکیل این قرارگاه، گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده بیان کرد.


برچسب‌ها: دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با فرمانده کل قوا نظامی
[ دو شنبه 13 شهريور 1396 ] [ 18:59 ] [ نصر ]

مرکز آشیانه پهپادهای پدافند هوایی با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افتتاح شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرماندهقرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء(ص) در مراسم افتتاح این پایگاه با بیان اینکه شاید دشمن فکر کند که می‌تواند به ما حمله کند، اما چطور می‌خواهد جان سالم به در ببرد، اظهار کرد: اگر نیاز باشد هواپیماهای دشمن را با موشک می‌زنیم و اگر نیاز باشد آنها را با جنگ الکترونیک و اخطارهایمان به زمین می‌نشانیم و حتی اگر لازم شود حجم انبوهی از پهپادهای پدافند هوایی بر جان دشمن فرود می‌آیند.


برچسب‌ها: اولین سفر به آشیانه عقاب های پدافند پهباد پدافند هوایی نظامی
[ دو شنبه 13 شهريور 1396 ] [ 18:58 ] [ نصر ]

آمادگی «بن سلمان» برای پایان جنگ در یمن یا اعتراف به شکست؟ / تمایل ولیعهد سعودی برای پایان جنگ در یمن حامل معانی زیادی است از جمله اینکه نشان می‌دهد او به دنبال نجات کشورش از باتلاق یمن است.

کاریکاتور/ اعتراف بن‌سلمان به شکست !!!

برچسب‌ها: کاریکاتور اعتراف بن‌سلمان به شکست یمن عربستان
[ دو شنبه 13 شهريور 1396 ] [ 18:56 ] [ نصر ]

وزیر دفاع

امیر حاتمی تصریح کرد: ما امروز تمام نیازهای نیروهای مسلح را در تمامی حوزه‌ها با هدف قطع وابستگی و تامین نیاز داخلی تولید می‌کنیم، اما از آنجایی که می‌دانیم بسیاری از بی‌ثباتی‌ها در منطقه، در جایی رخ می‌دهد که کشورها با ضعف مواجه  هستند لذا برای جلوگیری از جنگ موضوع صادرات تجهیزات نظامی را در دستور کار داریم. وی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه هدف ما با کشورهای استعمارطلب متفاوت است و ما برای ایجاد ثبات در منطقه این کار را انجام می‌دهیم.


برچسب‌ها: صادرات تجهیزات نظامی در دستور کار وزارت دفاع نظامی امیر حاتمی
[ دو شنبه 13 شهريور 1396 ] [ 18:55 ] [ نصر ]

 

رئیس مجلس درپیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش را به امیر موسوی تبریک گفت.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402751/%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A7
 رئیس مجلس درپیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش را به امیر موسوی تبریک گفت.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی تبریک گفت. متن این پیام یه شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
اعطای درجه سرلشکری و انتصاب جناب عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، که بیانگر تعهد و شایستگی شما می باشد را تبریک می گویم.
 امیدوارم با حضور شما شاهد تحول، توسعه و اقتدار هرچه بیشتر این سازمان نظامی ارزشمند و بنیان دفاعی کشور در حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
ضمن تجلیل از خدمات امیرسرلشکر عطاءالله صالحی، توفیقات روزافزون حضرتعالی در انجام این مسئولیت خطیر را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
 

برچسب‌ها: تبریک لاریجانی به انتصاب امیر سرتیپ موسوی به سمت فرمانده کل ارتش نظامی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 14:1 ] [ نصر ]

 

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402652/%D9%86%D8%AA%D8%AA%D8%A7

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که نشان تعهد، دانش و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسوولیت های مختلف نظامی و دفاعی است، صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم با حضور مدبرانه جنابعالی، بیش از پیش شاهد اقتدار نظام اسلامی، تقویت نیروی بازدارندگی و دفاعی و صلابت نیروهای مسلح و بویژه غیورمردان و افتخارآفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.
توفیقات شما را از درگاه احدیت مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


برچسب‌ها: پیام تبریک رئیس جمهور روحانی به امیرسرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نظامی روحانی موسوی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 14:0 ] [ نصر ]

 

سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402553/ujku
 سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.
در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر مؤمن و انقلابی است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی شک تعهد، توانمندی ها و شایستگی های ناشی از سال ها نقش آفرینی های مفید و مؤثر در ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس و نیز گنجینه ی عظیم نیروی انسانی متدین، کارآمد و برخوردار از روحیه ی جهادی و انقلابیگری پشتوانه ی مطمئن و تعیین کننده ای در فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات فرمانده معظم کل قوا از جنابعالی بویژه در عرصه "ارتقای توان و آمادگی های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی کارکنان و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح" و پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با "رویکرد تحولی و انقلابی" به شمار می رود.
توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سرلشکر محمد حسین باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
30 مردادماه 1396
 
 

برچسب‌ها: تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به انتصاب فرماندهی ارتش نظامی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 13:58 ] [ نصر ]

 

سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر تعمیق همکاری ها و هم افزایی های ارتش و سپاه در تقویت توان بازدارندگی و بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402550/jh
 سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر تعمیق همکاری ها و هم افزایی های ارتش و سپاه در تقویت توان بازدارندگی و بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.
در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)" که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی های مثال زدنی در ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگ نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و با انگیزه این سازمان مقتدر؛ منظومه ی مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در فرماندهی موفق و تحول آفرین خواهد بود.
ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری ها و هم افزایی ها در تقویت توان بازدارندگی، افزایش اقتدار دفاعی کشور و تضمین امنیت پایدار ملی، توفیق روزافزون آن فرمانده خردمند، انقلابی و ولایتمدار در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواستارم.
 
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
30 مردادماه 1396
 

برچسب‌ها: تبریک سپاه به انتصاب امیر موسوی به فرماندهی ارتش تاکید بر هم‌افزایی سپاه و ارتش نظامی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 13:56 ] [ نصر ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 فرمانده جدید ارتش کیست؟


برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حکم انتصاب نظامی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 13:53 ] [ نصر ]

امیر نصیرزاده

امیر نصیرزاده با با تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد.

  بنا بر پیشنهاد امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تصویب سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده این نیرو، به سمت جانشین فرماندهی نهاجا منصوب شد.


برچسب‌ها: امیر نصیرزاده جانشین نیروی هوایی ارتش نظامی نهاجا
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 13:52 ] [ نصر ]
امیر حاتمی

وزیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس، قدردانی کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از رای اعتماد قاطع نمایندگان معزز ملت رشید ایران اسلامی قدردانی کرد. در متن پیام امیر حاتمی آمده است: به طور حتم، اعتماد بالای نمایندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ایمان لایزال الهی و تحت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و حمایت ریاست محترم جمهور و سایر همکارانم در دولت دوازدهم در ایفای نقش بازدارندگی فعال و تلاش حداکثری برای اهبرد دفاع همه‌جانبه از پشتیبانی تمامی مولفه‌های موثر بهره‌مند شده و تامین منافع و امنیت ملی در بالاترین سطح ممکن استمرار یابد. امیدواریم که ابراز محبت‌ها و حمایت‌های شما نمایندگان گرامی در فرآیند گفت‌وگوها و جلسات منتهی به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اینجانب که مسئولیت قانونی، اعتقادی و جهادی را برایم مضاعف نمود، با تداوم تعامل موثر، حفظ و تقویت شود تا همواره همگام با هم به سوی آرمان‌های متعالی پیش رویم. توفیق روزافزون ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی و اعضای محترم هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر کمیسیون‌ها و یکایک شما نمایندگان پر تلاش مجلس شورای اسلامی را از خدواند متعال مسئلت می‌نماییم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح . 29 مرداد ماه 1396


برچسب‌ها: قدردانی ,زیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس امیر حاتمی نظامی
[ چهار شنبه 1 شهريور 1396 ] [ 13:51 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب