وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب


برچسب‌ها: ماه مبارک رمضان
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:48 ] [ نصر ]

نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه، هوشیاری برای حفظ وحدت سیاسی و ملی عراق را بسیار ضروری دانستند و با اشاره به عزم و همت و شجاعت جوانان عراقی در نبرد با تروریستها تأکید کردند: ظرفیت بزرگ نیروهای داوطلب مردمی، برای آینده و پیشرفت عراق در عرصه های مختلف بسیار کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود.
  
ایشان با تأکید بر اینکه ایستادگی ملت و دولت عراق در مقابل تروریست ها، تأمین کننده امنیت کشورهای منطقه است، افزودند: یکی از صفات مهم مردم عراق که در نبرد با تروریست، بیش از پیش آشکار شد، شجاعت و عزم و قدرت نیروهای داوطلب مردمی و عشایر غیور در مواجهه با دشمن است.

برچسب‌ها: ایستادگی عراق در مقابل تروریست ها تامین امنیت منطقه دیدار رهبری با نخست وزیر عراق
ادامه مطلب
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:41 ] [ نصر ]
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از شفاف ؛ «توفیق عکاشه» که به مواضعش در حمایت از تجاوز عربستان و کشورهای عضو ائتلاف سعودی به یمن معروف است در اظهاراتی اوضاع در یمن را برای این کشور و همچنین عربستان خطرناک خواند و گفت: آمریکایی‌ها و غرب عربستان را به باتلاق جنگ یمن کشاندند و هم اینک آن را به ژنو بردند. وی افزود: نشست صلح یمن در ژنو می‌تواند پرونده‌های کشتار جمعی، نسل‌کشی و جرایم غیر انسانی برای عربستان باز کند که این بسیار خطرناک است و عربستان درصدد است با پول بر نهادهای بین‌المللی سیطره داشته باشد تا در سطح بین‌المللی آن را محکوم نکنند اما ممکن است که سازمان ملل از عربستان پول بگیرد و از پشت بر او خنجر بزند. عکاشه گفت: 90 درصد ملت یمن حتی بیش‌تر هواداران عبد ربه منصور هادی، تحولات یمن را تجاوز سعودی به خاک کشورشان می‌دانند و عربستان باید قبل از وخامت اوضاع، راهبرد خود را در یمن تغییر دهد. این فعال رسانه‌ای مصر تاکید کرد: اکنون همه طوائف یمنی علیه ائتلاف هستند و حوادث یمن را تجاوز عربستان می‌دانند. عکاشه با تاکید بر اینکه شاهزادگان سعودی باید در قبال بحران یمن صبر، تامل و درایت پیشه کنند، گفت: نقشه آمریکا و غربی‌ها علیه عربستان بسیار بزرگ است، آمریکایی‌ها به روی سعودی‌ها می‌خندند اما از پشت به آن خنجر می‌زنند. 

برچسب‌ها: خنجر آمریکا در قلب عربستان یمن جنگ
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:38 ] [ نصر ]

گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ 29 سال از آن روز می‌گذرد، روزی که بنام «عملیات کربلای4» معروف است و تقویم‌ها آن را در روزشمار 3 دی‌ماه 1365 ثبت کرده‌اند. پس از 6 ماه طراحی و کار خستگی‌ناپذیر، عملیات ساعت 22 و 30 دقیقه با رمز «یا محمد رسول‌الله» آغاز شد، خط‌شکنی با گردان‌های غواص بود که باید در آب عمل می‌کردند.

 
وداع با «غواصان کربلایی»
 
 

برچسب‌ها: وداع با غواصان کربلایی بصیرت
ادامه مطلب
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:34 ] [ نصر ]

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در روایتى از امام صادق(علیه السلام) آمده است که هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى که از نظر روحى در فشار شدید باشى، دو رکعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تکبیر و سپس تسبیح حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو: 
  «یا مَوْلاتى فاطِمَهُ اَغیثینى»
سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً ۳۱۰ بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضیّه(علیها السلام) ان شاءاللّه در پیشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود).
 منبع : بحارالانوار، جلد ۹۱، صفحه ۳۰ و بلد الامین، صفحه ۱۵۹.

برچسب‌ها: ذکر حاجت گرفتن از حضرت زهرا(س) مذهبی
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:31 ] [ نصر ]
 
 سوره مبارکه ی طه،بیستمین سوره قرآن است که مکی و 135 آیه دارد.
 
در فضیلت این سوره از پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و سلم نقل شده: «به کسی که سوره طه را قرائت کند، در روز قیامت ثواب همه مهاجران و انصار اعطا می شود». (1)همچنین از ایشان روایت شده که فرمودند: «خداوند تعالی دو هزار سال پیش از آفرینش حضرت آدم علیه السلام، سوره «یس و طه» را قرائت فرمود، هنگامی که فرشتگان الهی آن را شنیدند گفتند: خوشا به حال امتی که این سوره ها بر آنها نازل شده است و خوشا به حال کسانی که این سوره ها را درون خود جای داده اند و خوشا به حال کسانی که زبانشان به تلاوت ایت سوره ها مترنم است.(2) از اسحق بن عمار روایت شده که حضرت صادق علیه السلام فرمودند: «خواندن سوره طه را ترک نکنید زیرا خداوند ان را دوست می دارد و هرکس آن را بخواند او را نیز دوست خواهد داشت و هر که بخواندن آن مداومت کند خداوند در روز قیامت نامه عملش را به دست راست او دهد و از کردار او در اسلام حساب سخت نکشد و آنقدر به او پاداش عطا فرماید تا خشنود گردد.»(3)
 
آثار و برکات سوره
 1) گرفتن جواب مثبت در خواستگاری
از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: « هر کس سوره (طه) را بنویسد و در پارچه سبزی قرار داده و به خواستگاری برود،خواستگاری اش رد نمی شود و حاجتش برآورده می شود ..»(4)
 2) آسان شدن ازدواج
روایت از امام صادق علیه السلام: «هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.» (5)
 3) جهت برآورده شدن حاجات بزرگ
به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگوید «طه» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند و باز صد مرتبه بگوید «طه»  و یک مرتبه سوره «قل هو الله » را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند، همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار«طه» تمام شد بعد از آن 17 بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند، خداوند مطلب و حاجت او را براورده می کند و بی شک عمل خواهد شد. این از مجربات است و آزموده شده است.(6)
 4) ترس از دزدان و حیوانات درنده
نقل از امام موسی کاظم علیه السلام: هر کس در سفر باشد و از دزدان و حیوانات وحشی خوف و وحشت دارد، برای این کار بر گردن حیوانش «لا تخاف درکاً و لا تخشی» سوره طه را بنویسد، پس بدرستی که به اذن خداوند متعال ایمن می شود.(7)
 5) بهبود بیماری های دهان
به جهت هر گونه در دهان آیات[5-1] را بنویسد و با خود دارد. (8)
 
پی نوشت:
(1)مجمع البیان،ج7، ص5
(2) الدر المنثور، ج4، ص288
(3) ثواب الاعمال، ص108
(4)تفسیرالبرهان، ج3، ص696
(5)همان
(6) کشکول ارومیه ای، ص312
(8)درمان با قرآن، ص59
(7) طب الائمه، ص37

برچسب‌ها: قرآن کریم آسان شدن ازدواج آثار و برکات سوره طه
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:27 ] [ نصر ]

 به نقل از العربیه؛ نیروهای بسیج مردمی عراق برای مقابله با داعش به کمک نیروهای امنیتی این کشور آمدند و ضربات سختی به گروه تروریستی داعش وارد کردند. اعضای این گروه تابع قوانین عراق هستند و با انجام عملیات مسلحانه علیه مواضع داعش تلاش می‌کنند شهرهای اشغال شده بوسیله اعضای این گروه تروریستی را بار دیگر آزاد کنند.
 
نظریه نصر: آمریکا ادعا می کند که قصد کمک به عراق برای مقابله با داعش را دارد، تا بتواند در منطقه حضور داشته باشد و بتواند به موقع به داعشی ها کمک کند و مانع پیروزی مردم عراق بشود، نه اینکه به عراقی ها کمک کند تا در مقابل داعش پیروز شود.

برچسب‌ها: عراق آمریکا نیروی بسیج مردمی داعش
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:26 ] [ نصر ]

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، طبق یک گزارش، نمایندگان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مخالف سوریه در دو سال گذشته به منظور بررسی راه‌های مقابله با ایران و جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان چندین بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند.
 
نظر نصر :ضمن اینکه می دانیم،اینها که سهل است، بزرگتر از اینها هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند. ولی هوشیاری مسئولین را نیز طلب می کند زیرا تکرار این مطالب توسط دشمنان و عمل نکردن طولانی مدت به این تهدیدات، ما را غافلگیر نکند. چون ممکن است اینها پشت سر هم تهدید کنند ولی عمل نکنند تا این تهدیدات برای ما عادی شود تا هر زمان خواستند ما را غافل گیر نمایند.

برچسب‌ها: دیدار گروه مخالفان سوری و رژیم صهیونیستی ایران حزب الله
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:23 ] [ نصر ]

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور که پیش از ظهر امروز برای شرکت در نشست خبری در محل خبرگزاری باشگاه خبرنگاران حضور پیداکرده بود،با بیان اینکه مصداق جنگ سایبری به نوعی یک مفهوم ملموس است اظهار داشت:وقتی پهبادی از هزارن کیلومتر دور تر از یک کشور برای شناسایی وارد مرزهای کشور هدف می شود این خود نشان دهنده این است که فضای سایبری لایه ای از یک جنگ تمام عیار را تشکیل می دهد.

 
آمریکایی ها آسیب پذیرترین کشور در دنیای سایبری هستند

برچسب‌ها: دنیای سایبری سازمان پدافند غیر عامل کشور ایران آمریکا آسیب پذیری سایبری
ادامه مطلب
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:18 ] [ نصر ]

خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان چتر پدافندهوایی کشور مسؤلیت حفاظت از آسمان ایران را در مقابل هر تهدید هوایی به عهده دارد، از همین‌رو در این ماموریت مهم، باید در چهت بومی‌سازی تجهیزات خود قدم بردارد. یکی از دلایل بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی کشور این‌است که، رصد لحظه به لحظه تهدیدات این نکته را نشان می‌دهد که سامانه‌های ما باید از همه لحاظ بومی باشند زیرا پدافند هوایی خط مقدم دفاع در مقابل هر حمله هوایی است و به زعم فرمانده معظم کل قوا پدافند هوایی در اولویت یکم قرار دارد به همین جهت اگر بومی نباشد و به خارج متکی باشد، طبیعتاً در موقع لزوم آسیب پذیر خواهد بود. بنابراین همان یک نکته کافی است که پدافند هوایی سرلوحه کار خود را بومی کردن سامانه‌های خود قرار داده است تا بتوانیم در عرصه غافلگیری قدرتمند ظاهر شویم.


برچسب‌ها: رادار کیهانارتشنظامیپدافند
ادامه مطلب
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:16 ] [ نصر ]
کشورهای منطقه در حد و قواره جنگ با ایران نیستند

امیر سرتیپ "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو باخبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال جنگ کشورهای منطقه علیه ایران اظهار داشت: هیچ کشوری توان جنگ نظامی با ایران را ندارد و نمی‌تواند علیه کشورمان درگیری نظامی ایجاد کند. وی ادامه داد: کشورهای منطقه در قد و قواره به راه انداختن جنگ علیه ایران نیستند و هیچ کدام جرأت چنین اقدامی را ندارند. جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا در پایان با اشاره به توان بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: هیچ کشوری جرأت ندارد به کشور ما چشم طمع داشته باشد، مذاکرات هسته‌ای نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است. گفتنی است برخی کشورهای مرتجع منطقه غرب آسیا که در هم‌پیمانی با ایالات متحده آمریکا و غرب هستند، تلاش می‌کنند تا ایران را وارد یک جنگ نیابتی یا مستقیم کنند که این موضوع در جلسات اخیر آن‌ها در یک ماه گذشته و سخنان و اظهارات مسئولان منطقه و ایالات متحده مشهود بوده است، اما توان نظامی جمهوری اسلامی ایران و اتحاد ملی، پاسخ بدخواهان را به خوبی داده است.


برچسب‌ها: نیروهای مسلح نظامی جنگ با ایران کشورهای منطقه
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:13 ] [ نصر ]

ایجاد وضعیت اضطراری و طرح گسترش در منطقه پدافند هوایی شرق

 به منظور افزایش آمادگی و ارزیابی کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق طرح ایجاد وضعیت اضطراری و گسترش در این منطقه پدافندی اجرا شد.
 در این طرح که با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد طرح احضار کارکنان و ایجاد وضعیت‌های اضطراری و مدیریت بحران انجام شد.امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد کارکنان پدافند هوایی در اجرای طرح اظهار داشت: ماموریت پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور مداوم و بدون تعطیلی است و ایجاد طرح‌های اضطراری و مدیریت بحران به صورت مستمر در کلیه یگان‌های پدافند هوایی انجام می‌شود. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه حضور در منطقه پدافند هوایی شرق از پست‌های دیدبانی و سایت رادار ولایت این منطقه بازدیدکرد.

برچسب‌ها: آجا پدافند نظامی
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:10 ] [ نصر ]

 

 تکبر از مذموم ترین صفات در اسلام است که آثار سوئی را بر شخص مترتب می کند از این رو در آموزه های دینی ما بشدت از آن نهی شده است.
 پیامبر خدا (ص) می فرمایند: «منفورترین مردمان، شخص متکبر است.»
همان حضرت (ص) می فرمایند: «روز قیامت دورترین شما از من، پرگویان، یعنى همان مستکبران هستند.»
 امیرمومنان علی (ع) می فرمایند: «تکبر نورزد، مگر شخص فرومایه بى نام و نشان.»
 و نیز امام صادق (ع) درباره علت تکبر فرموده اند: «هیچ مردى تکبر یا گردن فرازى نکرد، مگر به سبب احساس خوارى و حقارتى که در خود یافت.»
 کبر ورزیدن آثار سوئی در پی دارد که روایات معصومین علیهم السلام به آنها اشاره کرده اند.
 
رسول اکرم (ص) درباره اثار سوء کبر می فرمایند: « گردنکشانِ متکبر در روز قیامت به صورت مورچه محشور مى شوند و مردم آنان را، به خاطر بى اعتنایى شان به خداوند عزّ و جلّ، لگدمال مى کنند.»
 امیرمومنان علی (ع) نیز در این باره می فرمایند: «هر که جامه کبر و زیاده روى (نادانى) بپوشد خلعت برترى و شرف را از تن بَرکَند.»
 پیامبر خدا (ص) نیز فرموده اند: «هر که براى خدا فروتنى کند، خداوند او را بالا برد و فرماید: سرفراز باش، خدا تو را سرفراز کناد. پس او در چشم مردم بزرگ باشد و در نظر خودش کوچک؛ و هر که تکبّر ورزد، خداوند او را درهم شکند و فرماید: دور شو (پَستت باد). پس، او در چشم مردم کوچک باشد و در نظر خودش بزرگ.»
 

برچسب‌ها: نصرآوران احادیث محشور شدن به شکل مورچه قیامت متکبر
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:33 ] [ نصر ]

وقتی بازرسان سازمان ملل در حال بازرسی از مراکز نظامی عراق بودند، مهندسان سیا در مقام تکنیسین‌های سازمان ملل بیکار نبودند و تجهیزات جاسوسی را در پایگاه‌های عراق، نصب می‌کردند. اطلاعات بدست آمده از بازرسی‌ها بقدری دقیق بود که تمام موشک‌های آمریکا به اهداف شناسایی‌شده اصابت کرد و عملیات با موفقیت انجام شد.

  گروه گزارش ویژه مشرق-  کشورهای 5+1 به ویژه ایالات متحده آمریکا مدتی است بر لزوم پذیرش بازرسی از مراکز نظامی توسط ایران تأکید دارند. آنها می‌گویند اگر ایران تردیدی در پایبندی خود به مفاد NPT (معاهده منع اشاعه هسته‌ای) ندارد، اجازه دهد از مراکز مشکوک بازرسی کنیم. می‌گویند طبق پروتکل! گویی اگر ظلم را به قانون تبدیل کنی، دیگر ظلم نیست. بیش از همه کری و فابیوس پا در یک کفش کرده‌اند که الا و بلا می‌خواهیم بازدید ایران را پس دهیم و به ایران سفر کنیم و با پیشرفت‌های چشمگیر ایران در مسائل نظامی و تحقیقات هسته‌ای این کشور آشنا شویم؛ احتمالا لباس‌های مخصوص این بازدید را هم از هم‌اکنون سفارش داده‌اند!
خدا خیرشان دهد که اینقدر ما را عزت کرده‌اند! اما بد نیست پیش از پذیرش پیشنهادشان، ببینیم قبلاً بازدید چه کسانی را پس داده‌اند؟ ببینیم آیا بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی موجب تجلیل از رشد کشورهای به قول خودشان جهان سومی شد یا دنبال چیز دیگری بودند؟ تاریخ را ورق زدیم و به یک مورد جالب در همین یکی دو دهه پیش برخوردیم: بازرسی از مراکز نظامی عراق توسط بازرسان سازمان ملل. 

برچسب‌ها: نصرآوران بازرسی از مراکز نظامی ایران عراق آمریکا جاسوسی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:30 ] [ نصر ]

پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای نوشت:" فروش احتمالی سامانه‌های ضد هوایی اس-300 روسیه به ایران مناسبات قدرت در خاورمیانه را به طور اساسی تغییر می دهد."
در این مقاله آمده است: "تحویل اس-300 دو مزیت برای تهران خواهد داشت: با تحویل این موشک‌ها، ایران می تواند حریم هوایی خارج از مرزهای خود را کنترل و از تأسیسات هسته‌ای خود حفاظت کند. "
بر اساس توافقنامه‌ای که سال 2007 امضاء شد، روسیه قرار است نسخه پی ام یو-یکPMU-1 موشک‌های اس- 300 را به ایران بفروشد. این موشک‌ها، 150 کیلومتر برد دارند و می‌توانند یک هواپیمای در حال پرواز را در ارتفاع 28 کیلومتری هدف قرار دهند. در ادامه این مقاله آمده است: اگر ایران موشک‌های اس-300 را در ساحل جنوبی خود مستقر کند، می تواند در جریان هر گونه برخاستن یک هواپیمای آمریکایی از پایگاه‌های هوایی در منطقه خلیج فارس قرار بگیرد. این سامانه‌های روسی به علاوه به ایران کمک خواهند کرد که از تأسیسات هسته‌ای خود حفاظت کند. بیزینس اینسایدر همچنین نوشت: "اگر چه آمریکا همچنان قادر است به ایران حمله کند اما وجود سامانه‌های اس- 300 در ایران، عملیات نظامی علیه این کشور را فوق‌العاده پیچیده و بسیار پرهزینه خواهد کرد."

برچسب‌ها: نصرآوران موشک اس300 ایران روسیه تغییر اوضاع خاورمیانه
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:28 ] [ نصر ]
 
این سامانه‌های شناسایی بر روی یک دستگاه کامیون یا شناور نصب می شوند و توان عملیات 24 ساعته را دارند و در عین حال با توجه به استفاده از حالت غیرفعال در سامانه ELINT، امکان کشف این سامانه برای طرف مقابل بسیار مشکل خواهد بود
   
به گزارش صدخبر در نظر دارد طی برنامه جدید خود در سال 1394، نسبت به معرفی تولیدات و دستاوردهای دفاعی کشورمان در قالب گزارش های کوتاه و همراه با توضیحات رسمی این محصولات، اقدام کند.
 تمامی این دستاوردها همانند گزارشات تفصیلی مشرق، از منابع رسمی از جمله کتاب دستاوردهای دفاعی ایران که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتشر شده، استخراج می شود که همراه با کاتالوگ آن محصول، به خوانندگان تقدیم خواهد شد.
هدف از این رویه جدید مشرق، کاستن از توضیحات و تحلیل های مطول فنی و قراردادن مستندات و توضیحات رسمی در خصوص این محصولات است و امید می رود مجموعا 500 محصول دفاعی، در ماههای آینده معرفی شوند.
 در انتخاب این محصولات جهت معرفی نیز تلاش شده عمدتا تجهیزاتی انتخاب شوند که تاکنون کمتر از آنها تصاویر و اطلاعات رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته باشد.

برچسب‌ها: نصرآوران «ELINT» گوش‌ مدرن ایرانی رصد سیگنال‌های ماهواره‌ای و هوایی سامانه شناسایی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:23 ] [ نصر ]

خواص اعجاب انگیز آیة الکرسی

  هفت خواص اعجاب انگیز آیة الکرسی را در این گزارش بخوانید.
 1- حضرت امام باقر(ع) فرمود : کسی که بعد از وضوء آیة الکرسی بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت را به او عنایت می فرماید و چهل درجه او را بالا می برد و چهل حورالعین را به تزویج او در می آورد.
2-رسول خدا(ص)(علیه افضل الصلوات) فرمودند : هر کس آیة الکرسی را بعد از هر نماز واجبی بخواند خدای تعالی قابض روح او خواهد بود و مثل کسی است که جنگ کرده باشد با کفار در خدمت انبیاء تا به شرف شهادت فایض شده باشد.
3-اگر کسی آیة الکرسی را بخواند و به پاهایش بدمد در راه رفتن خسته نمی شود.
4-اگر کسی در جایی بی آب باشد و از هلاکت بترسد 66 بار آیة الکرسی بخواند حاجتش برآورده می شود.
5- برداشتن عذاب قبر : اگر کسی مشتی خاک بردارد و 7 بار آیة الکرسی بخواند و در قبر مرده ریزد آن مرده را کیفر نکنند و به رحمت الهی رسد.
6-پیامبر اکرم (ص) فرمودند : اگر کسی در شب یکشنبه دو رکعت نماز با حمد و آیة الکرسی و توحید هر کدام یک بار بخواند فردای قیامت وقتی پا به عرصه ی قیامت می نهد صورتش مثل ماه شب می درخشد و از طرفی هم پروردگار عالم در دنیا عقلی به او عطا می کند که او را تا زمان مردن همراهی می کند.
7-دوازده مرتبه آیة الکرسی خواندن در سفر و حضر مانند این است که دوازده لشکر مجهز برای حفاظت از هر حادثه از جانب خدا گماشته شده است.
تذکر : این 7 مورد تنها 7 قطره از دریای پهناور آیة الکرسی می باشد . سوره ای کوچک در قرآن که در دل بزرگترین سوره ی قرآن جای دارد و پیامبر (ص) خواندن مدام آن را به امیر المومنین علی(ع) بی نهایت توصیه می فرمود.

برچسب‌ها: نصرآوران آیه الکرسی خواص اعجاب انگیز
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:20 ] [ نصر ]

وبلاگ مهدی طاووس اهل جنت - www.tavoosejannat.blogfa.com

 

فرض کن حضرت مهدی(عج)به توظاهرگردد:

ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟

باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری؟

خانه ات لایق اوهست که مهمان گردد؟

لقمه ات درخور اوهست که نزدش ببری؟

پول بی شبهه و سالم زهمه داراییت؟

داری آن قدرکه یک هدیه برایش بخری؟

حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟

باچنین شرط که درحافظه دستی نبری!؟

واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران؟

می توان گفت تو را شیعه ی اثنا عشری؟؟


برچسب‌ها: نصرآوران امام زمان بصیرت مذهبی
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:19 ] [ نصر ]

عکس هایی از مناظر دیدنی با ایده های افسانه ای www.taknaz.ir

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از 
بین او سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم تو که عاشق خدایی چگونه مرا دیدی؟


برچسب‌ها: نصرآوران داستان شنیدنی نماز بصیرت
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:16 ] [ نصر ]

 

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،موضوعی که دو دشمن دیرینه را به یکدیگر نزدیک می کند، دشمنی بزرگتر و مشترک است و برای عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی این دشمن ایران است.

اگرچه اتحاد مخفی بین ریاض و تل آویو طی سال های گذشته همواره با دیده تردید نگریسته می شد اما نمایندگان آنها تایید کرده اند که رژیم صهیونیستی و ریاض یکسری گفتگو با هدف بررسی نحوه مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه با یکدیگر انجام داده اند.  در همین رابطه «انور ماجد عشقی» ژنرال بازنشسته سعودی روز پنجشنبه و در جریان سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا مدعی شد که سیاست های ایران در منطقه تهاجمی بوده و باید نظام سیاسی در ایران برای «خیر بزرگتر» ساقط شود. وی در این نشست در کنار «دوره گلد» نشسته بود که قرار است مدیرکل آتی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی باشد. گلد در این نشست گفت: کنار هم قرار گرفتن ما بر روی این صحنه بدین معنا نیست که تمام اختلافات بین ما حل شده است اما امید ما این است که بتوانیم در سال های آینده به تمامی این اختلافات و تفاوت ها رسیدگی کنیم. همچنین «شیمون شپیرا» یکی از ژنرال های بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما متوجه شدیم که مشکلات، چالش ها و پاسخ های مشابهی با هم داریم. وی از این نیز فراتر رفت و گفت که عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی استراتژی های سیاسی و اقتصادی مشترکی را برای مقابله با فعالیت های منطقه ای ایران در پیش گرفته اند. یکی از اولین اسنادی که نشان می داد روابط بین رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی در جریان است، افشای اسناد ویکی لیکس بود که می گفت در سال 2010 ، یعقوب هاداس یکی از مدیران کل سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی توضیحاتی را در خصوص گرم تر شدن فضای روابط این رژیم با برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ارائه داده است. این خبر در حالی اعلام می شود که در ماه های اخیر عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هر دو به مخالفین جدی هرگونه توافق هسته ای احتمالی بین ایران و گروه 1+5 تبدیل شده اند.

 


برچسب‌ها: نصرآوران آل سعود رژیم صهیونیستی ایران مذاکره محرمانه اعتراف
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:14 ] [ نصر ]

 

هندوانه حاوی انرژی و چربی بسیار پایین است و منبع غنی از فیتونوترینت (مواد مغذی گیاهی) و آنتی اکسیدان ها که برای سلامتی مفید اند، می باشد.

به گزارش مشرق،  دکتر مینا عبدالهی دانشجوی دکتری تخصصی علوم تغذیه، دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت؛ این میوه در ردیف میوه جات غنی از لیکوپن قرار دارد. لیکوپن برای سلامت قلب و عروق و استخوان مهم است. لیکوپن از آنتی اکسیدان هاست که بخاطر توانایی در خنثی سازی رادیکال های آزاد، باعث پیشگیری و درمان سرطان پروستات نیز می گردد.
اخیرا محققان توجه شان به محتوای سیترولین هندوانه جلب شده است. سیترولین اسیدآمینه ای است که معمولا بوسیله ی کلیه ها و سایر اندام ها به اسیدآمینه ی آرژنین تبدیل می شود. هر لیوان هندوانه حاوی 250 میلی گرم سیترولین است. سیترولین در بدن به سرعت به آرژنین تبدیل می شود. طبق تحقیقات جدید مصرف آب هندوانه قبل از فعالیت بدنی شدید به کاهش ضربان قلب و درد عضلات کمک می کند و این به خاطر سیترولین موجود در آن است. همچنین مصرف هندوانه به سلامت قلب و کاهش فشار خون در افراد چاق و میانسال و زنان بالای 40 سال کمک می کند. بیشتر افراد بر این باورند که هندوانه حاوی آب زیاد است و ارزش تغذیه ای کمی دارد. اما 300 میلی لیتر آب هندوانه در حدود یک سوم نیاز روزانه به ویتامین A و C و همچنین 9% نیاز روزانه به پتاسیم را تامین می کند. ویتامین A و ویتامین C موجود در هندوانه، آن را به میوه ای بی نظیر برای التهاباتی که در بیماری هایی مثل آسم، تصلب شرائین، سرطان روده و التهاب مفاصل وجود دارد تبدیل کرده است. پتاسیم موجود در هندوانه به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند و برای جلوگیری از سکته ی قلبی مفید است. همچنین این میوه حاوی ویتامین های محلول در آب، از جمله ویتامین B6و تیامین (B1) و ویتامین C و ماده معدنی منگنز است. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C به مقاومت بدن در برابر عوامل عفونی کمک می کند و رادیکال های آزاد را ازبین می برد. منگنز برای عملکرد آنزیم های آنتی اکسیدانی بسیار حائز اهمیت می باشد. روزانه 5-3 واحد میوه و سبزی توصیه می شود که بایستی سعی گردد از انواع مختلف میوه ها و سبزیجات استفاده کرده تا از اثرات مفید آنها بر سلامتی خود بهره کافی را ببریم.



برچسب‌ها: نصرآوران پزشکی خواص هندوانه سلامت جسم
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:11 ] [ نصر ]

      عکس های متحرک الله (4)    عکس های متحرک الله (4)

 

عکس های متحرک الله (4)

 

عکس های متحرک الله (4)

 

عکس های متحرک الله (4)


برچسب‌ها: نصرآوران دعای فرج
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:2 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 15:2 ] [ نصر ]

به نقل از تابناک ، عبدالهادی الدراجی عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به آغاز عملیات علیه داعش در الرمادی، تاکید کرد که حملات هوایی آمریکا به داعش به هیچ وجه تاکنون موفق نبوده است. 
 
وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی نگران این هستند که همانند گذشته بار دیگر توسط هواپیماهای آمریکایی هدف قرار گیرند، ابراز داشت که نیروهای حشد شعبی با وجود احترام به توافقات بین المللی دولت بغداد علاقه ندارند که با ائتلاف تحت رهبری آمریکا در زمادی همکاری کنند. الدراجی با اشاره به اینکه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در نبرد با داعش جدی نیست، اظهار داشت که فرزندان عراق همانند تکریت، جرف الصخر و آمرلی خودشان می‌توانند بر تروریست‌ها غلبه کنند. وی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.

برچسب‌ها: نصرآوران داعش مقصد بعدی داعش
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:59 ] [ نصر ]

 

آخرین وضعیت مرزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد/ «داعش جرأت نزدیک شدن به مرز ایران را ندارد»

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آخرین وضعیت مرزها در جلسه کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفت و در این بررسی معلوم شد داعش از فاصله ۵۰ کیلومتری جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

خبرگزاری فارس: آخرین وضعیت مرزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد/ «داعش جرأت نزدیک شدن به مرز ایران را ندارد»

برچسب‌ها: نصرآوران آخرین وضعیت مرزهای ایران داعش کمسیون امنیت ملی مجلس
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:57 ] [ نصر ]
 
عربستان را نباید سعودی نامید/ آل سعود همچون صهیونیست‌ها مشروعیت ندارند

دبیرکل مرکز عربی ثبت اسناد جرائم جنگی با اشاره به اینکه نام‌گذاری جزیرةالعرب‌ به نام خاندان سعود برای محو هویت این منطقه صورت گرفته است، گفت: آل سعود با به خاک و خون کشیدن هزاران شهروند یمنی نشان داد دروغگو، خیانتکار و مزدور صهیونیست‌هاست.

«هاله الاسعد» دبیر کل مرکز عربی ثبت اسناد جرائم جنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق با اشاره به اینکه حملات مستمر عربستان به یمن مستلزم مداخله فوری همه نهادهای و سازمان های بین‌المللی در جهان برای توقف جرائم جنگی و غیرانسانی رژیم آل سعود در یمن است، گفت: تلاش جدی در پرونده یمن از موارد اضطراری است که نهادهای بین‌المللی برای نجات شهروندان یمنی که با توحش ماشین جنگی آل سعود روبرو هستند، باید به کار بندند.

خبرگزاری فارس: عربستان را نباید سعودی نامید/ آل سعود همچون صهیونیست‌ها مشروعیت ندارند
  •  

برچسب‌ها: «هاله الاسعد» دبیر کل مرکز عربی ثبت اسناد جرائم جنگی عربستانیمنصهیونیسمآل سعود
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:53 ] [ نصر ]
خبرگزاری روسی اسپوتنیک در گزارشی نوشت هدف دیپلماسی هسته‌ای آمریکا با ایران، ایجاد بازار پرسودی از تسلیحات در خاورمیانه است.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: دیپلماسی هسته‌ای "باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا، در قبال ایران موجب شده است بسیاری از مفسران درباره اهداف واقعی دولت آمریکا از پیگیری این پرونده متحیر بمانند.
 مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‍‎های جهانی قرار است ماه آینده به اوج خود برسد و مسئله هسته‌ای دیرینه احتمالا حل‌وفصل شود.
برداشتن تحریم‌های غرب علیه این کشور جایزه بزرگی است. اما واشینگتن درباره این مساله موضعی رک و پوست‌کنده ندارد و می‌گوید معامله هسته‌ای صرفا به کاهش تدریجی تحریم‌ها منجر خواهد شد که احتمالا در یک بازه زمانی ده‌ساله روی خواهد داد.
 در عین حال، دولت اوباما در پیگیری دیپلماسی هسته‌ای باایران دچار دردسرهایی نیز شده است، نخست از جانب کنگره که در کنترل اعضای حزب جمهوری‌خواهان است و تهدید کرده است توافق هسته‌ای را وتو خواهد کرد. در ثانی، کاخ سفید به نظر موجب فراری‌دادن متحدان خارجی خود در اسراییل و کشورهای عرب خلیج فارس و خصوصا عربستان شده است که ایران را تهدید منطقه‌ای می‌دانند. لذا به نظر می‌رسد دردسر دیپلماسی هسته‌ای با ایران در حاکمیت اوباما، بیش از نفع آن بوده است خصوصا با فرض این مساله که این تعامل منافع روشن و عملی برای آمریکا و نیز تعهدی روشن از جانب دولت اوباما درباره هدفش از چنین توافق در بر نداشته است. با این حال، یک منفعت حقیقی در این ماجرا وجود دارد و آن این که میلیاردها دلار تسلیحات آمریکایی به کشورهای منطقه خاورمیانه فروخته شده است. به عبارت دیگر، توافق قطعی با ایران هدف اصلی نیست. توافق واقعی "منافع جانبی" است که حین فرایند مذاکره با ایران به دست می‌آید و بسیار هم منافع بزرگی است.
 در واقع، هدف دیپلماسی هسته‌ای اوباما با ایران ایجاد بازار پرسودی از صادرات تسلیحاتی در منطقه تحت عناوین و بهانه‌هایی چون «کمک» و «دفاع» است. افراد عاقل این ماجرا را دور باطلی خواهند دید که ناامنی، درگیری و جنگ‌های بیشتری را در منطقه‌ای به همراه خواهد داشت.
 

برچسب‌ها: نصرآوران دیپلماسی آمریکافروش تسلیحات نظامی ایران آمریکا
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:49 ] [ نصر ]

خلبانان نظامی آمریکا با انتقاد به برخی مقرراتی که فرماندهان این کشور در عملیات هوایی علیه گروه تروریستی داعش حاکم کرده اند، گفتند این مانع تراشی ها سبب شده با وجود در تیررس بودن تروریست ها، به آنها اجازه شلیک داده نشود.  

 به گزارش مشرق، شمار زیادی از خلبانان نظامی آمریکا شکایت کرده اند که مقررات اداری دست و پاگیر موجب عدم موفقیت حملات هوایی علیه نیروهای داعش و کلافگی و دلزدگی آنها شده است.
یکی از این خلبانان که نام او فاش نشده به فاکس نیوز گفته است، موارد زیادی وجود داشته که گروهی از تروریست های داعش در تیررس ما بوده اند اما اجازه آغاز عملیات به ما داده نشد.
وی با بیان اینکه نیروهای این گروه تروریستی تاکنون جان افراد بیگناه زیادی را گرفته اند، افزود: تروریستها به دلیل اینکه مقررات دست و پاگیر نگذاشته آنها را از میان ببرم جان افراد بیگناه زیادی را گرفته اند و این سبب کلافگی و ناامیدی من می شود.این رسانه آمریکایی به نقل از منابع مطلع نظامی نوشته است که در هر یک از عملیات هوایی علیه مواضع داعش، از زمان درخواست خلبان تا شلیک علیه اهداف مورد نظر، دستکم یک ساعت طول می کشد.یکی از سخنگویان مرکز فرماندهی نیروی هوایی آمریکا این سخنان خلبانان را رد کرده و گفته است که بسته به پیچیدگی نوع عملیات و شرایط جغرافیایی، هر یک از این حملات بیش از ۱۰ دقیقه طول نمی کشند.اما ژنرال «دیوید دپتولا» یکی از فرماندهان سابق نیروی هوایی آمریکا در جنگ های عراق و افغانستان با تایید ضمنی سخنان خلبانان درباره مانع تراشی ها در حمله به مواضع داعش گفته است که این عملیات تفاوت زیادی با حملات هوایی سابق آمریکا دارد.وی با بیان اینکه در برخی موارد روند صدور فرمان عملیات گاه ساعتها طول می کشد، گفته است که به دلیل همین مقررات دست و پاگیر، در بسیاری از موارد هدف های مورد نظر پیش از صدور اجازه شلیک، محل خود را ترک می کنند و عملیات عقیم می ماند.
 از زمان آغاز عملیات نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، بسیاری درخصوص نیت واقعی و پنهان این ائتلاف، اظهار تردید کرده اند.
هواپیماهای ائتلاف بارها به جای هدف قرار دادن تروریست های داعش، مواضع ارتش عراق و نیروهای مقاومت مردمی را در این کشور هدف قرار داده اند.
در موارد بسیاری هواپیماهای ائتلاف به جای رساندن کمک های نظامی به نیروهای دولتی در عراق، این کمکها را به دست تروریستها در مناطق تحت اشغال آنان رسانده اند.
ناظران معتقدند که هدف اصلی ائتلاف آمریکا ، نابودی محور مقاومت در منطقه است؛ مقام های سوری و عراقی نیز معتقدند که نیروهای ائتلاف برای حمله به مواضع داعش جدی نیستند.
کوین برت مفسر سیاسی در آمریکا نیز در این باره گفته که پنتاگون با همکاری با بازیگرانی نظیر داعش که ساخته و پرداخته دستگاه های اطلاعاتی غرب است، هدفی جز بی ثبات کردن کشورهای خاورمیانه ندارد.

برچسب‌ها: نصرآوران داعش خلبان آمریکایی افشاگری
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:48 ] [ نصر ]
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پزشکان به افرادی که به طور دائم دچار سردرد هستند توصیه می‌کنند آب بیشتری بنوشند.
گفتنی است، عصبانیت، سر درد و بد اخلاقی به دلیل کمبود آب می‌تواند رخ دهد.
کم آبی بدن همچنین سبب مشکلاتی مانند خشکی دهان، تمرکز ضعیف، سرگیجه و کاهش سطح هوشیاری می‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌هند، در حال حاضر یکی از موارد اورژانسی بستری افراد در بیمارستان‌ها به دلیل کم آبی رخ می‌دهد و هرچند که خود افراد نمی‌دانند علت اصلی بیماری آنها کم آبی است.
کم آبی یا دهیدراته شدن بدن همچنین می‌تواند سبب افزایش بسیار بالای خطای انسانی در حین رانندگی بین رانندگان شود.
کم آبی بدن بویژه سالمندان و کودکان را بیشتر تهدید می‌کند، بویژه سالمندان به دلیل سوخت و ساز  کم بدن نمی‌توانند بسرعت متوجه کم آبی و نیاز شدید بدن خود به آب شوند.
کارشناسان همچنین توصیه اکید می‌کنند افراد جهت رفع تشنگی و برطرف کردن نیاز بدن به آب تنها آب بنوشند و در رتبه‌های بعدی چای سبز یا آبمیوه‌های طبیعی بنوشند.
نوشیدن قهوه نمی‌تواند کم آبی بدن را جبران کند زیرا کافئین موجود در قهوه سبب افزایش حجم ادرار و نیز کاهش آب دریافتی توسط بدن می‌شود.
پژوهشگران بویژه توصیه می‌کنند افراد مبتلا به دیابت حتما آب بنوشند تا مانع از پیشرفت بیماری خود شوند.

برچسب‌ها: نصرآوراننوشیدنی تسکین سردرد
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:45 ] [ نصر ]
 
به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛در ادامه نکاتی از سخنان حجت الاسلام بی آزار تهرانی را در هیئت محبان الحسن(ع) بخوانید؛
 _  فرازی است در دعای کمیل که می فرماید خدایا ببخش گناهانی که موجب می شود وجاهت و آبروی انسان ریخته شود. قاعده پروردگار در این عالم این طور است که یک سترو پوششی و لطفی را شامل همه مردم کرده است.این لطف الهی قاعده پروردگار است.
 _ امیرالمؤمنین فرمود که اگر قرار بود پرده کنار برود و شما نسبت به پرونده ها و اوضاع باطنیه یکدیگر با خبر شوید طوری نسبت به هم مشمئز می شدید که جنازه های یکدیگر را هم دفن نمی کردید. این لطف خداست که همه وجه خوبی و حسن را می بینند. ولی ما می دانیم چه خبر است.
   خدایا چه جاهایی به من اعتماد شد و من را خوب فرض کردند ولی من در خودم می دانستم که اهلیت و قابلیت این التماس دعا را ندارم. اگر این لطف خدا نبود سنگ روی سنگ در دنیا بند نبود.
 _ در روایت داریم که خداوند متعال مؤمن را در هفتاد پرده لطف خودش نگه می دارد.
 _ خداوند تمام بدی هایت را به محضی که خجالت بکشی و سرت را پایین بیاندازی می بخشد. اگر نیت گناه کنی خدا این را برایت نمی نویسد و خداوند اگر انسان خطایی را انجام دهد می نویسد ولی بعد از هفت ساعت یک سیه می نویسد. ولی اگر کار خیر کردی خدا برایت می نویسد و اگر نیت کار خیر کردی هم برایت می نویسد. اگر توفیق پیدا کنی و موفق به حسنه شوی خداوند ده برابر برایت می نویسد.
 _ جهنم رفتن خیلی سخت است و بهشت رفتن آسان است. شهید بهشتی می فرمودند که بهشت را به بها می دهند و نه به بهانه. ایشان می گفت که خیلی باید خطا کنی که از چشم خدا بیافتی و طشتت از آسمان به زمین بخورد و دیگر نتوانی سر سفره اهل بیت بیایی.
 _ وقتی شیطان بخواهد انسان را بزند هیچ چیز را، نه عمامه و هیئتی و مسجدی نمی شناسد و طوری به طاق آسمان می بردت و یک شهرت عالم گیر هم به تو می دهد و به زمین می زندت که با زمین خوردن تو خیلی ها می گویند چرا؟
 _ بدترین گناه کوچک دیدن گناه است. بعضی ها با افتخار گناه می کنند. این جنگ با خدا و شمشیر به روی خدا کشیدن است. یعنی همه عالم بدانید که من به این گناهم اقتدار و افتخارم را نشان می دهم. کسی که با افتخار می کند خطرناک است. بعضی ها پرده دری می کنند.
 _ در قیامت پرونده ها رو می شود و روز آشکار شدن اعمال است. اگر خودت هم بگویی نه تمام بدن و اعمال انسان شهادت می دهد. آنجا انکار ندارد و نمی تواند بگوید من نبودم. قیامت کار سخت است. البته اگر در حول محبت اهل بیت صادق باشیم و اگر کسی در این آشوب دنیا با سفینه نجات اهل بیت گره خورده باشد و حسینی شود در روایت داریم که خداوند یک خیمه هایی می گذارد که حتی اجازه نمی دهد که پیامبر و حضرت علی هم از پرونده اعمال بعضی ها آگاه شوند. چون خدا ارحم الراحمین است.
 _ اگر ما مهربانی خدا را بدانیم از خجالت گناه نمی کنیم. اگر کسی خلاف قانون خدا حرکت کند یعنی دنبال این باشیم که پرونده کسی را رو کنیم و بخواهیم طرف را فاش کنیم و آبرویش را ببریم. روایت است که اگر در این دنیا باشید تا خدا آبرویت را نبرد از این دنیا تو را نمی برد. استثناء آن این است که کسی به دین خدا خیانت می کند که این را باید فاش کنیم. دست همدیگر را بگیریم به جای این که مچ همدیگر را بگیریم. 
 
 

برچسب‌ها: نصرآوران بدترین گناه
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:42 ] [ نصر ]

 

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اهداف جمهوری اسلامی ایران برای حضور در آب‌های آزاد اظهار داشت: در اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی مأموریت یافته در آب‌های آزاد جهان حضور پیدا کند.حضور نیروی دریایی ایران در آب های بین المللی گسترش می یابد
 وی تأکید کرد: ما ملتی صلح طلبیم و اهل تجاوز و تعدی به مرزهای دیگر کشورها نیستیم، اما چون آب‌های آزاد متعلق به همه جهانیان است، در آب‌های آزاد جهان حضور پیدا خواهیم کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این راستا در گام نخست تا مدار 10 درجه شمالی که محدوده شمالی اقیانوس "هند" را در بر می‌گیرد، حضوری مستمر پیدا کرده‌ایم.
 

برچسب‌ها: نصرآوران ارتشنظامی نداجا امیر سیاری
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:40 ] [ نصر ]
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی "جنوب" از گروه پدافند هوایی جزیره "خارک" بازدید کرد.استفاده از ظرفیت بومی و منطقه‌ای برای انجام ماموریت‌های پدافندی
استفاده از ظرفیت بومی و منطقه‌ای در ماموریت‌های پدافندی
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) هدف از این بازدید را ارزیابی طرح‌های دفاع مردمی و ارتقاء توان رزمی دانست و گفت: طرح مشارکت مردمی و مردمی کردن دفاع هوایی از مدت‌ها قبل در قرارگاه پدافند هوایی آغاز شده ‌و با بهره‌گیری از آموزش‌های لازم در مناطق مختلف کشور از ظرفیت بومی و منطقه‌ای برای انجام ماموریت‌های پدافندی استفاده می‌کنیم.
در تمام نقاط پدافندی از ظرفیت افسران جوان استفاده می‌کنیم
امیر اسماعیلی ارزیابی سرعت تصمیم‌گیری و پردازش صحنه عملیات توسط افسران جوان قرارگاه پدافند هوایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و اظهار داشت: همانگونه که در رزمایش "محمد رسول‌الله(ص)" از یک قرارگاه جوان در ماموریت‌های عملیاتی استفاده کردیم در تمام نقاط پدافندی از این ظرفیت بهره‌برداری خواهیم کرد و با تلفیق تجربه عملیاتی کارکنان باتجربه در کنار نیروهای جوان توان رزمی و عملیاتی پدافند را افزایش می‌دهیم.
در این بازدید طرح‌های مدیریت بحران، انتقال خانواده‌ها به مناطق امن در زمان بحران و ارزیابی سامانه‌های پدافندی با حضور امیر اسماعیلی و جمعی از معاونین قرارگاه پدافند هوایی انجام شد.

برچسب‌ها: نصرآورانارتشنظامیپدافند
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:37 ] [ نصر ]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ 164 پیاده "پیرانشهر" بازدید کرد

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرلشکر "عطاء الله صالحی"، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 164 پیاده نیروی زمینی ارتش مستقر در "پیرانشهر" از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرارگرفت
.فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ 164 پیاده پیرانشهر بازدید کرد
 حضور پرسنل ارتش موجب اطمینان خاطر همگان است
فرمانده کل ارتش در این بازدید و در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 164 پیاده نزاجا گفت: حضور و صلابت شما در منطقه مرزی موجب اطمینان خاطر همگان است .
ابراز خرسندی از صلابت نیروهای مسلح
وی همچنین در این سفر از یگان‌های پیاده، پشتیبانی و پدافندی نیروی زمینی ارتش در منطقه "پیرانشهر " بازدید و از حضور و صلابت کارکنان نیروی زمینی ارتش در این منطقه که با هوشیاری کامل از منطقه حفاظت می‌کنند ابراز خرسندی نمود.
دیدار چهره به چهره  سرلشکر صالحی با کارکنان وظیفه و پایور با خانواده‌ها و فرزندان کوی سازمانی تیپ 164 پیاده نزاجا
سرلشکر صالحی در ادامه علاوه بر دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه و پایور با خانواده‌ها و فرزندان کوی سازمانی مستقر در این تیپ دیدار و در جریان فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی خانواده‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها: نصرآوران ارتشنظامی دلگرمی امیر صالحی
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:36 ] [ نصر ]

پرنده سیاه لقب برازنده هواپیمای جاسوسی SR-71 بلک‌برد است که نخستین بار شصت سال پیش به پرواز درآمد و کماکان رکورد سریع‌ترین هواپیمای تاریخ را به نام خود دارد.  

 

 


برچسب‌ها: نصرآورانهواپیمای جاسوسیسریعترین هواپیما
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:33 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب