وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:57 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:56 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:54 ] [ نصر ]
 ترامپ شکر زیادی خورده است
 
شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند/ ترامپ در دوران تبلیغات حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زد
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: 
 آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفای بزرگتر از دهانش میزد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین می کردم و چنان می کردم! شکر زیادی خورده است.  بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان نیروی دریایی‌ات بپرس که ملوانانش در زمان دستگیری روی قایق‌ها چه کار کردند؟   تهدید ایران در تنگه هرمز تنها یک شوخی است. در سال‌های گذشته ایران در حلب برای سوریه صنعت موشکی ایجاد و موشک تولید کرد که در جنگ ٣٣ روزه علیه اسرائیل به کار رفت. ملت شاید نداند در پنج سال گذشته کارهای بسیار عظیمی در شمال غرب کشور انجام شده و شاهد درگیری با دشمنان بوده‌ایم.

برچسب‌ها: واکنش سرلشکر باقری به اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا سیاسی نظامی
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:52 ] [ نصر ]

با فرض براینکه رژیم صهیونیستی یک روز بخواهد اقدام نظامی انجام دهد؛ موشک های ایرانی اثری از شهرهای مهم سرزمین های اشغالی باقی نخواهند.

قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران/موشک های بالستیک چگونه


برچسب‌ها: دفاعی, موشک, رژیم صهیونیستی نظامی
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:50 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:48 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:47 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:45 ] [ نصر ]
[ جمعه 28 آبان 1395 ] [ 16:44 ] [ نصر ]
[ یک شنبه 16 آبان 1395 ] [ 18:16 ] [ نصر ]
[ یک شنبه 16 آبان 1395 ] [ 18:15 ] [ نصر ]

پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال و فوتبال ایران پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری، امروز در سن 70 سالگی جان به جان‎آفرین تسلیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال تهران در کنار تیم محبوبش فعالیت می‌کرد؛ اما در اوایل آذر ماه به دلیل شدت تنگی نفس و ابتلا به بیماری قند خون در بیمارستان بستری شد و پس از آن با وجود یکی، دو بار مرخص شدن دوباره به بستر بیماری رفت.

او پس از ماه‌ها تحت نظارت پزشک بودن، به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، در هفته‌های اخیر حال و روز خوشی نداشت و یکشنبه گذشته (نهم آبان ماه) به دلیل شدت عفونت ریوی بار دیگر در ICU بستری و ممنوع الملاقات شد تا اینکه دقایقی قبل، این مرد بزرگ و افتخارآفرین استقلال تهران که این تیم را به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا نیز رسانده بود، در بیمارستان ایران مهر تهران درگذشت.

 این مدافع راست سابق فوتبال ایران با تیم دارایی در فوتبال معرفی شد اما بعد به تاج رفت و در نخستین قهرمانی جام باشگاه‌های آسیایِ تیمی که حالا به نام استقلال مطرح است، نخستین بار با یک تیم ایرانی به این مهم رسید و در طول دوران طولانی مدت فوتبال و بعدها مربیگری و سرپرستی‌اش افتخارات زیادی از جمله قهرمانی دوباره در جام باشگاه‌های آسیا(که او را تا به امروز دست‌نیافتنی کرده)، لیگ برتر، باشگاه‌های تهران و هر عنوان مهمی که می‌شد را به دست آورد تا پُر افتخارترین مرد استقلال لقب بگیرد و در کنار رفتار بدون حاشیه و دوست‌داشتنی که از خود نشان می‌داد، جزء محبوب‌ترین‌های فوتبال ایران و آبی دلان باشد.

روحش شاد و یادش گرامی...


برچسب‌ها: ورزش ایران در سوگ پدر استقلال منصور پورحیدری درگذشت پورحیدری ورزشی
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:45 ] [ نصر ]

مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران حضور یافتند.

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6819c301-775d-4c98-a014-f3a44395bb4f

 مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز جمعه همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه آماده بازدید برای عموم مردم شدند.
گفتنی است نشریات صف و سرباز ارتش که به صورت ماهنامه توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر می شوند در موضوعات سیاسی، نظامی، دفاعی، اجتماعی، خانواده و سرباز تاکنون به ترتیب 425 و 207 شماره منتشر شده است.
همچنین غرفه مجلات صف و سرباز ارتش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ورودی هیجده، سالن اصلی، راهرو یک، غرفه 207 آماده بازدید عموم می باشد.
یادآور می شود بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران از تاریخ 14 الی 21  آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد.


برچسب‌ها: حضور مجلات صف و سرباز ارتش بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران نظامی آجا
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:42 ] [ نصر ]


امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری وحدتی نیروی هوایی از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ba66783e-7513-467d-ba44-4e0bbcc25647

 سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری وحدتی نیروی هوایی از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از نهاجا، در این بازدید سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قسمت های آموزشی، عملیاتی و بازآماد، توان رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری وحدتی را مورد ارزیابی قرار داد و بر افزایش روز افزون توان عملیاتی و بهره گیری از آخرین آموزش ها و تجهیزات تأکید کرد.
امیر سرلشکر صالحی همچنین با حضور در جمع کارکنان پایور این پایگاه با آنان دیدار نمود.
وی در ادامه با حضور در قرارگاه آموزشی سربازان پایگاه شکاری وحدتی ضمن بازدید از قسمت های مختلف، با سربازان این قرارگاه به صورت چهره به چهره دیدار کرد.


برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش توان عملیاتی پایگاه شکاری وحدتی دزفول آجا نظامی
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:39 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:36 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:34 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:33 ] [ نصر ]

13 آبان، فرصتی برای جهاد کبیر و نه بزرگ ملت ایران به آمریکاست

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 ابان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی برای «جهاد کبیر» و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار دانست. در بخشی از این بیانیه آمده است: تامل و تعمق در واقعه تبیعد حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان ماه سال 1342 و جنایت کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در 13 آبان سال 57 نشانگر این واقعیت است که این وقایع در راستای راهبردهای آمریکا و یکه تازی کاخ سفید در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست‌های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است و اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان ماه سال 58 نیز واکنش جامعه انقلابی ایران به موضوع «نفوذ» و «جاسوسی» آمریکایی‌ها و سوءاستفاده از محل سفارتخانه ایالات متحده در تهران بود. این بیانیه می‌افزاید: آمریکا بر اساس خوی استکبار و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و ام‌الفساد عالم بوده و هیچ گاه با نظامی مستقل و مردمی که مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی (ص) است سر آشتی و دوستی ندارد و تاریخ 38 سال گذشته نیز حاوی صحنه‌های معناداری است که به خوبی تقابل انقلاب اسلامی و نظام سلطه‌گر آمریکا را در راهبردی و هویتی معرفی کرده است.

برچسب‌ها: بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح روز ملی مبارزه با استکبار 13 آبان نظامی
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:31 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:29 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:28 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:26 ] [ نصر ]

 

الحریری سلمان

عربستان سعودی با رد هرگونه تجدیدنظر در مواضع خود نسبت به لبنان در صورت ادامه خلأ سیاسی عون را کاندیدای ایران معرفی و اعلام کرده بود که در هر شرایطی رسیدن وی به ریاست جمهوری ممنوع است.


برچسب‌ها: خط قرمز سعودی‌ها مقاومت انتخابات ریاست جمهوری لبنان سیاسی
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:25 ] [ نصر ]

مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل CSIS هم‌زمان با اعزام ناوگروه ایران به خلیج عدن، در گزارشی مفصل به بیان نقاط قوت نظامی کشورمان در مقایسه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پرداخته است.

قدرت نظامی ایران در مقابل کشورهای عربی خلیج فارس

برتری نظامی ایران به‌رغم حمایت‌های گسترده غرب از اعراب

اذعان به نقاط قوت و پیش‌رفت ایران و اعتراف به نقش مخرب آمریکا در منطقه

نیروی دریایی ایران سال‌هاست مسئولیت تأمین امنیت کشتی‌های تجاری را در منطقه و به خصوص اطراف خلیج عدن به عهده دارد 


برچسب‌ها: شورای همکاری خلیج فارس قدرت نظامی ایران نظامی
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:23 ] [ نصر ]
[ جمعه 14 آبان 1395 ] [ 17:22 ] [ نصر ]

دیدار رئیس‌ جمهوری فنلاند با با رهبر معظم انقلاب

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای سائولی نینیستوو رئیس‌جمهوری فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به‌عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری، کشتارهای دسته‌جمعی همچون کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند و تأکید کردند: مقابله با تروریسم نیازمند اراده جدی همه کسانی است که در قدرت‌های بین‌المللی نفوذ دارند و عقلای جهان، و دولت‌ها و قدرتمندانِ با شرف دنیا باید برای علاج این پدیده، فکر و اقدام کنند.
 حضرت آیت الله خامنه‌ای، سخنان و اقدامات آمریکا و برخی دولت‌های دیگر را در مبارزه با تروریسم جدی ندانستند و افزودند: این دولتها همه مسائل را بر اساس منافع خود محاسبه می‌کنند و به فکر ریشه‌کن کردن بیماری تروریسم چه در عراق و چه در سوریه نیستند.

برچسب‌ها: امام خامنه ای آمریکا ریشه‌کن کردن بیماری تروریسم رییس جمهور فنلاند
[ جمعه 7 آبان 1395 ] [ 12:0 ] [ نصر ]

توفان موشکی کاملا ایرانی است که در جنگ 33 روزه لبنان کابوس رژیم صهیونیستی شد.

موشک توفان؛ گردبادی که در 33 روز اسرائیل را شخم زد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، توفان نام موشکی ضدتانک و هدایت شونده است که به روش مهندسی معکوس به روی موشک BGM-71 TOW ساخت ایالات متحده آمریکا است. کلاهک انفجاری این موشک 3.6 کیلوگرم جرم دارد و از نوع کلاهک‌های ضدتانک شدیدا انفجاری می‌باشد و قادر است حدود 550 میلی متر به درون زره فولادی نفوذ کند. نهایت برد این موشک 3850 متر و نهایت سرعت آن 310 متر بر ثانیه است.


برچسب‌ها: موشک توفان موشک نظامی نابودی اسرائیل
ادامه مطلب
[ جمعه 7 آبان 1395 ] [ 11:59 ] [ نصر ]

به گزارش مشرق، طی مراسمی امیر دریادار شریفی نسب به سمت فرماندهی جدید منطقه سوم نبوت نداجا منصوب شد. امیر دریادار حبیب‎الله سیاری در این مراسم بر اهمیت دریا اشاره کرد و گفت: دریا برای همه کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرمانده‌ نیروی دریایی ارتش با اشاره به سیاست‌های کلان نظام در توسعه و آبادانی سواحل مکران و نیز تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر این موضوع گفت: توسعه سواحل مکران علاوه بر پیشرفت سیستان و بلوچستان بر روند توسعه کشور نیز موثر است، از این رو در شناساندن این خطه تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و خوشبختانه مساله سواحل مکران امروز در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان گنجانده شده است.

برچسب‌ها: انتصاب فرمانده جدید منطقه سوم نبوت نداجا نظامی آجا
[ جمعه 7 آبان 1395 ] [ 11:57 ] [ نصر ]
دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.

به گزارش فارس، این طور که اسناد ثبت شده نشان می‌دهد، تاکنون بیش از 75 هواپیما و صدها کشتی در مثلث برمودا ناپدید شده‌اند و دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز این اتفاق را کشف کرده‌اند.

مثلث برمودا در فضایی به وسعت 500 هزار کیلومتر در اقیانوس آتلانتیک شمالی واقع شده است و این طور که ادعا می‌شود، این نقطه از کره زمین برای قرن‌های طولانی کشتی‌ها و هواپیماها را در خود بلعیده است.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز مثلث برمودا را کشف کرده‌اند و علت اتفاقاتی که در این نقطه مرگبار از کره زمین رخ می‌دهد را می‌دانند. بررسی‌های جدید نشان داده است ابرهای شش‌ضلعی این منطقه که توفان‌های مهیب با میانگین سرعت 275 کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کنند، عامل اصلی اتفاقات مثلث برمودا محسوب می‌شوند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

بررسی‌ها نشان داده است این افنجارهای هوایی برای تشکیل توفان‌های مهیب به قدری قدرت دارد که می‌تواند درختان را بشکند، کشتی‌ها را غرق کند و هواپیماها را به داخل اقیانوس بکشد.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

محققان در بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی ابرهای حجیمی شدند که در جزیره برمودا در نزدیکی این منطقه تشکیل می‌شوند و فضای 32 تا 88 کیلومتری اطراف مثلث برمودا را می‌پوشانند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دکتر «استیو میلر» متخصص هواشناس ماهواره‌ای در دانشگاه ایالتی کلورادو در این خصوص گفت: «ابرها در این منطقه به گونه‌ای هستند که هرگز نمی‌توان لبه‌های آنها را شناسایی کرد تا محل تشکیل این ابرها مشخص شود. در بیشتر موارد ابرها در این منطقه به صورت نامنظم پراکنده می‌شوند و عامل اصلی مرگبار بودن مثلث برمودا همین ابرها هستند».

مثلث برمودا هرآنچه که در ارتفاع 15 متری باشد را به طور کامل در خود می‌کشد و از نظر جغرافیایی بین جزیره باهاما و برمودا در کشور آمریکا واقع شده است. لازم به ذکر است نخستین بار «کریستوف کلمب» کاشف قاره آمریکا در سال 1492 میلادی در جریان عبور از این مسیر اعلام کرده بود که امواج عجیب را در آسمان این منطقه مشاهده کرده است


برچسب‌ها: برملا شدن راز مثلث برمودا دانستنی ها
[ یک شنبه 2 آبان 1395 ] [ 18:40 ] [ نصر ]
مدیر اجرایی نشر بروج از توزیع ترجمه عربی این اثر همزمان با راهپیمایی اربعین خبر داد.
سیدصفر صالحی، مدیر اجرایی نشر بروج، در گفت‌وگویی گفت: قرار است ترجمه کتاب «من زنده‌ام» به زبان عربی در مسیر راهپیمایی اربعین توزیع و در دسترس علاقه‌مندان به خاطرات دفاع مقدس در این کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: کار ترجمه عربی این اثر برعهده علی گنجیان و مسعود اسعدی بوده و علاوه بر این، ترجمه انجام شده نیز در عراق مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن رفع شده است.
سال گذشته برای نخستین‌بار ترجمه عربی این اثر در راهپیمایی اربعین توزیع شد که مورد توجه علاقه‌مندان بسیاری قرار گرفت. امسال قرار است این اثر در شمارگان بیشتر و به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار گیرد.
«من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس است که از دوران کودکی راوی در آبادان آغاز می‌شود و تا دوران اسارت و پس از آن ادامه می‌یابد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا دوران اسارت را از نظر یک زن روایت کند؛ سختی‌ها و نحوه برخورد چهار زن اسیر در جنگ با مشکلات و بعثی‌ها بر جذابیت کتاب افزوده است.
«من زنده‌ام» از سوی انتشارات بروج منتشر شده و در ایران نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

برچسب‌ها: توزیع ترجمه عربی "من زنده‌ام" در راهپیمایی اربعین اربعین کتاب
[ یک شنبه 2 آبان 1395 ] [ 18:38 ] [ نصر ]

نیروی دریایی ارتش ایران علی رغم تحریم‌ها توانمندی خود را به دنیا ثابت کرده است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی، هجران رستم‌زاده فرمانده نیروی دریایی آذربایجان همزمان با اعزام اولین ناوگروه کشورمان به جمهوری آذربایجان، ضمن دیدار با فرمانده ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران، از بخش‌های مختلف ناوشکن دماوند بازدید کرد و توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خصوص ساخت شناورهای رزمی و حضور در آبهای آزاد را تحسین برانگیز دانست. 
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تحریم‌های وارده بر ایران، توانمندی خود را به دنیا ثابت کرده است، اظهار کرد: ملت‌های ایران و آذربایجان با هم متحد و یک دل هستند و ما امروز بسیار خرسندیم که میزبان اولین ناوگروه ارتش ایران در بندر باکو هستیم.
 
 رستم هجران زاده در ادامه با تاکید بر لزوم رفت و آمد ناوگروه‌های دو کشور ایران و آذربایجان به بنادر یکدیگر، گفت: در آینده شاهد حضور ناوگروههای آذربایجان در ایران نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها: توانمندی نیروی دریایی ارتش نظامی آجا
[ یک شنبه 2 آبان 1395 ] [ 18:35 ] [ نصر ]
[ یک شنبه 2 آبان 1395 ] [ 18:34 ] [ نصر ]

به گزارش صدخبر  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند.


برچسب‌ها: استقرار دشمن در مرزهای افغانستان نظامی آجا آمادگی کامل آجا امیر پوردستان
[ یک شنبه 2 آبان 1395 ] [ 18:32 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب