وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

 

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=145419ac-7e07-418f-aeb9-7467288049a0

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مملکت اسلامی تعارفی با کسی ندارند و به هر کسی که به این مملکت نظر چپ داشته باشد پاسخ کوبنده خواهند داد. وی تصریح کرد: دشمن نیز با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودی ما را داشت تاکنون اقدام کرده بود. فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینکه دشمن تاکنون نتوانسته در مقابل ایران، دست از پا خطا کند، نشان دهنده این است که به خوبی توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است. صالحی در ادامه عنوان کرد: امروز تروریسم در منطقه به عناوین مختلفی چون القاعده، طالبان، دزدان دریایی سومالی و داعش ظهور کرده و باید در این زمینه آگاه بود. وی در پایان، به اوضاع منطقه و حوادث تروریستی فرانسه اشاره کرد و گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین ‌خود پرورش دادند و حالا گریبان خودشان را گرفته است.


برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش تولید تروریسم پرورش مار در آستین غرب نظامی آجا
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:38 ] [ نصر ]
سوال از خدا پاسخ از شما

عمل پس از صدور از عامل باقی می ماند. عمل باقی، مانند سایر موجودات این جهان دارای خواص و آثاری هستند. برخی از این آثار مربوط به این جهان و بیشتر آنها در جهان آخرت ظهور خواهند کرد.

 


اعمال و عقاید ما تابع قانونی است که ما نام آن را «قانون پژواک عمل و عقیده» می گذاریم.

معنای این قانون آن است که خداوند حکیم خاصیتی در عمل و عقیده قرار داده است که علاوه بر تأثیرات فراوان اخروی آنها، در همین دنیا نیز بر عامل و اشخاص و محیط پیرامون او اثر گذاشته و سعادت و شقاوت دنیوی او و اطرافیانش را رقم می زند.

عمل نیک مانند عطر خوشبوئی است که عطر دل انگیز آن، هم عطر زننده را معطر می سازد و هم محیط اطراف وی را عطر آگین می کند و عمل بد نیز مانند مرداری در برکه است که هم خود متعفن است و هم محیط اطراف خود را بد بو می کند.

علاوه بر عمل، نیت و انگیزه ی کار نیک و بد نیز بوی خوش و یا ناخوش بوجود می آورد. عبدالله پسر امام کاظم (علیه السلام) می گوید: « از پدرم پرسیدم هر گاه بنده ای بخواهد کار نیک و یا بدی کند آیا دو فرشته ای که مأمور ثبت کارهای او هستند پیش از آن که عمل از او صادر شود متوجه می شوند؟ حضرت فرمود: آیا بوی فاضلاب و بوی عطر یکسان است؟ عرض کردم: خیر. فرمود: هر گاه بنده ای قصد کار خوبی کند بازدم معطَّر از دهان او خارج می شود. در این موقع فرشتهء سمت راست به فرشتهء سمت چپ می گوید: برخیز ( و از او دور شو) زیرا او قصد کار نیکی دارد...» (الکافی 2:429)

بر اساس قانون پژواک عمل نیک نیکی می زاید و بدی بدی می آورد. ارتکاب کارهای بد حوادث تلخ و ناگواری را در زندگی عامل بدنبال دارد. نیکی و احسان نیز برای او شادی و آسایش به ارمغان می آورد. به مقتضای این قانون هرکس نیکی کند در حقیقت به خود نیکی کرده و هر کس بدی کند به خود جفا نموده است. این است معنای کلام خدای سبحان که فرمود: «ان احسنتم احسنتم لانفسکم و ان اسأتم فلها.» (الإسراء 7)

هر چه کنی کِشت همان بِدروی             هر چه بکاری تو همان بدروی

 

و اگر بخواهیم در چند عبارت کوتاه قانون پژواک ، این قانون اثر گذار و زندگی ساز را بیان کنیم می گوییم:

جهان هستی  مانند پژواك اعمال و خواستهای ماست. اگر به جهان بگویی: ”‌سهم منو بده...“ دنیا مانند پژواكی كه از كوه برمی گردد، به تو خواهد گفت: ”‌سهم منو بده....“ و تو در كشمكش با دنیا دچار جنگ اعصاب می شوی. اما اگر به جهان بگویی: ”‌چه خدمتی برایتان انجام دهم؟....“ جهان هم به تو خواهد گفت: چه خدمتی برایتان انجام دهم؟

بین صورت دنیوی اعمال ما با صورت اخروی آن، رابطه‌ای هست كه برای ما شناخته شده نیست. مرتبه‌ای از وجود است در عالمی دیگر، كه آن عالم برای ما ناشناخته است؛ اما هرچه هست، از موجودی كه در این جهان است به وجود می‌آید و شكل‌دهندة آن، ایمان، عمل صالح و نیت ناب و زلال «للّه» یا كفر و عصیان و نیت شیطانی است

برچسب‌ها: راه های بخشیده شدن بندگی انسان خدا مذهبی
ادامه مطلب
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:33 ] [ نصر ]

به گزارش میزان، انصراف مشتریان از وام ۲۵ میلیونی خودرو جدیدترین خبر داغ شده در فضای مجازی است که هنوز مسئولان خودروساز نسبت به آن اظهار نظر نکرده اند، ضمن اینکه کاوه خاکسار کارشناس صنعت خودرو اخیرا در گفت‌وگو با صدا وسیما فروش ۱۱۰ هزار خودرو را غیرواقعی و جنگ روانی خودروسازان عنوان کرد.

البته کاوه خاکسار نیز طی گفت وگویی اظهار کرد: عده ای در سایت ها اعلام می کنند که کمپین شکست خورده است بنده اعلام می کنم که کمپین شکست نخورده است و آمارهای که در مورد تعداد فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی اعلام کرده اند برای این است که نشان دهند کمپین شکست خورده است.


برچسب‌ها: فروش خودرو وام 25 میلیونی جنگ روانی اجتماعی
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:31 ] [ نصر ]

 به گزارش مشرق، برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین(علیه السلام) پرچمی وجود ندارد در حالی که تمامی گنبدهای ائمه اطهار(علیهم السلام) پرچم دارند؟ 

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

پرچم نمادی به نشانه خون‌خواهی و طلب تقاص است و تقاص خون امام علی(علیه السلام) توسط فرزندش امام حسن(علیه السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد؛ در حالی که سایر امامان معصوم(علیهم السلام) در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص قاتلان هستند. 
گنبد حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نورانی اش به دست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند.


برچسب‌ها: گنبد امام علی (ع) پرچم مذهبی
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:29 ] [ نصر ]
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کلانتری مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازداشت اعضای چند تیم از گروه تروریستی داعش توسط سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.
وی اظهار داشت: دستگیر شده ها از نظر نظامی کاملا آماده بوده و اسلحه، حمایل نظامی به همراه داشتند.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: با همت نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کرمانشاه بر قرار است و هیچ نگرانی از جهت حفظ امنیت در این استان وجود ندارد.

برچسب‌ها: گروه تروریستی داعش دستگیری سپاه کرمانشاه وزارت اطلاعات داعش امنیتی
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:27 ] [ نصر ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جریان رزمایش محمد رسول الله ۳ گفت: پهپاد مهاجر ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری و «پهپاد یسیر» ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ پهپاد مهاجر که در دو نوع ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند. 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: پهپاد یسیر که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهپادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ عملیاتی شد.

برچسب‌ها: پهپاد یسیر عملیاتی شدن چهباد بشیر نزاجا نظامی ایران رزمایش محمد رسول ا
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:25 ] [ نصر ]

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بمب افکن های راهبردی دور پرواز توپولف -160 مشهور به « قوی سفید » با برد 7 هزار کیلومتر ، روز گذشته شدیدترین بمباران ها را علیه مواضع تروریست ها به ویژه در سوریه انجام دادند.

انهدام مواضع داعش با « قوی سفید » روسیه

برچسب‌ها: انهدام مواضع داعش قوی سفید روسیه داعش روسیه
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:24 ] [ نصر ]
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:22 ] [ نصر ]

کاریکاتور/ ناپلئون اروپا پیش به سوی جنگ!!!


برچسب‌ها: کاریکاتور ناپلئون اروپا پیش به سوی جنگ رقص دانش
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:20 ] [ نصر ]
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 12:19 ] [ نصر ]

انفجار‌، تیراندازی و گروگان‌گیری‌های مرگبار در پاریس با ۱۵۳ کشته و ۲۰۰ زخمی/ اسد: فرانسه چیزی را تجربه کرد که ما ۵ سال است با آن زندگی می‌کنیم/ داعش یک نوار ویدئویی تهدیدآمیز منتشر کرد+تصاویر، فیلم و واکنش‌ها چندین حمله و انفجار در پاریس به کشته شدن بیش از ۱۵۰ تن و گروگان گرفته شدن ۱۰۰ نفر منجر شد. در پی این حوادث،‌ هزار و ۵۰۰ نفر از نظامیان فرانسه به پایتخت اعزام شدند. رسانه‌های فرانسه، بامداد شنبه از وقوع دو انفجار در نزدیکی «ورزشگاه استاد دو فرانس» خبر داده‌اند.  گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ده‌ها نفر در حملاتی است که به طور همزمان در چندین نقطه از پاریس به وقوع پیوسته‌اند. حوادث اخیر پاریس بازتاب گسترده ای در سطح جهان داشت.


برچسب‌ها: انفجار تیر اندازی گروگان گیری اخبار لحظه به لحظه پاریس آخرین تصاویر از حادثه پاریس + تصاویر
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 14:4 ] [ نصر ]
 
انفجار‌، تیراندازی و گروگان‌گیری‌های مرگبار در پاریس با ۱۵۳ کشته و ۲۰۰ زخمی/ اسد: فرانسه چیزی را تجربه کرد که ما ۵ سال است با آن زندگی می‌کنیم/ داعش یک نوار ویدئویی تهدیدآمیز منتشر کرد+تصاویر، فیلم و واکنش‌ها چندین حمله و انفجار در پاریس به کشته شدن بیش از ۱۵۰ تن و گروگان گرفته شدن ۱۰۰ نفر منجر شد. در پی این حوادث،‌ هزار و ۵۰۰ نفر از نظامیان فرانسه به پایتخت اعزام شدند. رسانه‌های فرانسه، بامداد شنبه از وقوع دو انفجار در نزدیکی «ورزشگاه استاد دو فرانس» خبر داده‌اند.  گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ده‌ها نفر در حملاتی است که به طور همزمان در چندین نقطه از پاریس به وقوع پیوسته‌اند. حوادث اخیر پاریس بازتاب گسترده ای در سطح جهان داشت.

 


برچسب‌ها: انفجار تیر اندازی گروگان گیری اخبار لحظه به لحظه پاریس آخرین تصاویر از حادثه پاریس + تصاویر
ادامه مطلب
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:55 ] [ نصر ]

 

به گزارش مشرق، علی شمخانی درباره روابط ایران و عربستان و افق موجود برای حل مشکلات بین دو کشور گفت: اگر سعودی ها بخواهند، مشکلات میان دو کشور حل خواهد شد؛ آنها باید دست از شرارت علیه ایران بردارند. شمخانی با بیان اینکه عربستان در محیط داخل ایران دست به اقدامات ناخوشایندی می زنند، اظهار داشت: تیمی که اخیرا در دزفول علیه یک هیئت مذهبی تیراندازی و دو نفر را شهید کرد، از سرویس امنیتی سعودی حقوق می گرفت. 

 

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/ کمتر از 50 نیروی ایرانی در سوریه شهید شده اند / تحویل اس 300 در حال طی کردن مراحل فنی است
 
وی تأکید کرد: در منطقه امروز ریال سعودی نقش تعیین کننده ای در سوریه دارد؛ این کشور مردم بی دفاع یمن را بمباران می کند. 
شمخانی اظهار داشت: عربستان در هر محفلی به دنبال بسیج بی دلیل اعراب علیه ایران است، در حالی که نیازی به این کار نیست؛ ما رابطه تاریخی خوبی باعرب ها داریم، باید شکاف در جهان اسلام را کم کرد؛ به نظر می آید که دوستان سعودی باید به کارنامه عملشان بهتر بنگرند و در صورت تغییر این رویه اگر اراده کنند به طور قطع موضوع از طرف ایران قابل حل است. 

برچسب‌ها: امنیتی حادثه دذفول عربستان ایران سرویس امنیتی عربستان
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:51 ] [ نصر ]

براساس گزارش‌های منتشر شده، «نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی دستگیر‌شده در ایران، ماموریتی ویژه در حوزه فناوری اطلاعات ایران داشته و به همین جهت نیز با وزارت ارتباطات مرتبط بوده است. اما سوال اینجاست که این ماموریت چه بوده است؟و رابطین ایرانی زاکا چه کسانی هستند؟

از دست‌درازی دولت به حساب‌های شخصی مردم تا کلید بازگشایی آمریکا در دستِ ... ؟؟!

 فعالیت ذکا در لبنان از سال 2006 تاکنون شامل ارتباط‌گیری با جوامع محلی به منظور ایجاد شبکه‌ای اجتماعی با خواسته‌های جالب توجه در حوزه «حاکمیت اینترنت» است. ذکا 2 سازمان به اصطلاح مردم‌نهاد لبنانی به نام «اجمع» و «حقنا» در این کشور بنا نهاده که همان‌طور که پیش از این در رسانه‌ها فاش شد، بودجه آنها توسط وزارت خارجه آمریکا، ولید بن طلال سعودی و برخی مدیران غول‌های حوزه فناوری اطلاعات همچون گوگل و مایکروسافت و اینتل و... تامین می‌شود...

دقیقا همین‌جا بود که «ن ـ ج» پس از امضای اسناد اجلاس WSIS در تونس و ژنو به عنوان مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه  اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی و عضو کمیته ملی فناوری اطلاعات یونسکو، مسیر را برای اجرای ماموریت آمریکایی «نزار ذکا» در ایران هموار کرد.


برچسب‌ها: شبکه نزار ذکا پروژه اشغال سایبری ایران رقص دانش
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:48 ] [ نصر ]

100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است.


برچسب‌ها: موشک و راکت سرزمین اشغالی حزب‌الله سپاه پاسداران نظامی
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:46 ] [ نصر ]
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:44 ] [ نصر ]
ریاست جمهوری روسیه، پخش تصویر مربوط به سامانه اسلحه سرّی و جدید روسیه، ویژۀ نصب بر روی زیردریایی‌ها را متوقف کرد دیمیتری بیسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: تصاویر پخش شده، مربوط به گزارشهای اختصاصی از نشست پوتین، رئیس جمهور روسیه با فرماندهان نظامی روس درباره توسعه قدرت تسلیحاتی روسیه در روز سه شنبه دهم نوامبر است.وی افزود: دوربینها اطلاعات محرمانه خاصی را ضبط کردند که البته این اطلاعات بلافاصله حذف شدند. امیدواریم چنین اتفاقی دیگر تکرار نشود و به طور قطع برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی، تدابیر پیشگیرانه ای خواهیم اندیشید.این در حالی است که برخی گزارشهای تلویزیونی روز سه شنبه صحنه هایی را از سامانه دریایی چند منظوره "استاتوس-6" پخش کردند. این سامانه توسط دفتر طراحی "رابین" بهسازی شده و ارتقا داده شده است.رسانه های غربی در این باره نوشتند: پس از پخش تصویری که کارگردان تلویزیون روسیه فراموش کرده بود آن را "تار" کند، کرملین از پخش مجدد تصویر این سند محرمانه جلوگیری کرد.تصویر پخش شده، کاغذی است که در دست یکی از فرماندهان ارتش روسیه قرار دارد و طرح گرافیکی یک موشک و سامانه های مرتبط، بر روی آن نقش بسته است.در توصیف این نوع سلاح آمده است که این سامانه عبارت است از یک "سیستم دریایی خودحرکتی" که یک "واحد رزمی" را حمل می کند و ده هزار کیلومتر برد دارد و می تواند تا عمق هزار متری زیر آب نفوذ کند.مأموریت این سامانه، حمله به تأسیسات اقتصادی مهم دشمن در مناطق ساحلی و وارد آوردن خسارات غیرقابل جبران از طریق ایجاد آلودگی هسته ای گسترده است به نحوی که منطقه ای که مورد هدف قرار گرفته است تا مدتهای طولانی برای هیچ نوع فعالیت نظامی، اقتصادی یا هر نوع فعالیت دیگر مناسب نیست.این سامانه طوری طراحی شده است که بر زیر دریایی های هسته ای کلاس پروژه 09852 بیلگورود و کلاس پروژه 09851 خاباروفسک، سوار می شود.شایان ذکر است که ولادیمیر پوتین در نشست روز سه شنبه خود اعلام کرد که روسیه توانسته است سلاحهای ضربتی قدرتمند خود را که قادر به شکستن هر نوع دفاع موشکی در کل جهان هستند، ارتقا دهد. وی افزود: این سلاح به تدریج در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.پوتین در ادامه با تاکید بر این که هدف اصلی امریکا از استقرار سپر موشکی در سراسر جهان "مهار توان هسته ای روسیه" است، گفت: مسکو گامهای ضروری را برای تقویت نیروهای استراتژیک خود برداشته است.گفتنی است نشست روز سه شنبه پوتین که به طور سالانه برگزار می شود به منظور بررسی روند ارتقای نیروهای مسلح روسیه در مقر وی در "بوچاروف روچی" در شهر سوچی واقع در جنوب این کشور برگزار شد.در نشست دیگری که دیروز چهارشنبه برگزار شد، پوتین خاطرنشان کرد که مسکو علاقه به رقابت تسلیحاتی ندارد، اما باید عقب ماندگی های خود را در زمینه صنایع نظامی جبران کند.
اسلحه‌ای که پخش تصویرش ممنوع شد +عکس

 

تصویری که پخش دوبارۀ آن ممنوع شد
منبع: العالم

برچسب‌ها: اسلحه اسلحه سری روسیه اسلحه ممنوع التصویر شده نظامی
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 13:42 ] [ نصر ]
مظلوم ترین امام

کتاب مظلوم ترین امام معصوم(امام زمان(عج)) را با فرمت های مختلف آماده ی دریافت کرده ایم که ان شاء الله مورد رضایت حق تعالی و امام زمان و شما کاربران قرار بگیرد.

مشخصات کتاب:
شماره کتابشناسی ملی : ایران 82-53394
سرشناسه : موسوی گرمارودی مصطفی عنوان و نام پدیدآور : مظلوم ترین امام معصوم موسوی گرمارودی مصطفی منشا مقاله : ، جمهوری اسلامی (28 اسفند 1382): ص 8.
توصیفگر : مهدویت توصیفگر : ظهور منجی توصیفگر : انتظار منجی 
عناوین اصلی کتاب شامل:
مظلوم ترین امام معصوم (ع)؛ پاورقی

اپک:سیستم عامل آندروید 2 به بالا

حجم : 4 مگابایت

دانلود از لینک اصلی

دانلود از لینک کمکی

راهنمای دانلود

اپک:سیستم عامل آندروید تا 2

حجم:370 کیلوبایت

دانلود از لینک اصلی

دانلود از لینک کمکی

راهنمای دانلود

جاوا:سیستم عامل جاوا

حجم : 400 کیلوبایت

دانلود از لینک اصلی

دانلود از لینک کمکی

راهنمای دانلود

pdf:دانلود کتاب با فرمت pdf ، قابل اجرا در رایانه ، موبایل و تبلت

حجم : 450 کیلوبایت

دانلود از لینک اصلی

دانلود از لینک کمکی

راهنمای دانلود


برچسب‌ها: دانلود کتاب "مظلوم ترین امام معصوم" دانلود کتاب مذهبی
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:23 ] [ نصر ]

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد!


برچسب‌ها: ظهور ظهور حضرت مهدی آماده ظهور مهدویت
ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:19 ] [ نصر ]

مجموعه قالب های رایگانی در زمینه ی مهدویت برای استفاده ی سریع  شما دوستان وبلاگنویس 

 

دریافت قال از عاشورا

  

دریافت کد از صالحون

 

دریافت کد از صالحون


برچسب‌ها: قلب وبلاگ مهدویت مهدویت قالب های زیبای وبلاگ قالب های وبلاگ نویسی رقص دانش
ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:15 ] [ نصر ]

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید سه ساعته حجت الاسلام آل هاشم ضمن بازدید غرفه های نشریات و خبرگزاری های کشور در گفتگو با چند نشریه و خبرگزاری به تبیین شرایط منطقه و فعالیت های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در ارتش پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به سبب انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتقای توان رزمی و معنوی کارکنانش از سالم ترین نهادهای کشور بوده و در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کیان کشور کاملا آماده و پا در رکاب می باشد. نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین به اهمیت رسانه در فضای امروز جامعه اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای رسانه ای کشور اعم از رادیو، تلویزیون، مطبوعات و فضای مجازی در جهت امیدوار کردن جوانان به آینده کشور و نیز تبیین دشمنی آمریکا با ایران اسلامی علی رغم چهره صلح طلبی که از خود نشان می دهد و نیز بیان اهمیت تلاش دشمن در نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کشور بسیار با اهمیت است. وی همچنین رسانه های کشور را به شناخت دوست واقعی از دشمن دعوت کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند امروز ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که گذر از آن نیاز به وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولان دارد که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی دارند. حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در این بازدید به سؤالات گوناگون خبرنگاران در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن، نقش بازدارندگی ارتش، تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ... پاسخ داد.


برچسب‌ها: بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه مطبوعات نظامی ارتش حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:8 ] [ نصر ]
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پایگاه اینترنتی «سایت» ،که فعالیت افراط گراها را در اینترنت پیگیری می کند، روز پنج شنبه اعلام کرد: گروه داعش با پخش تصاویری ویدئویی تهدید کرد «در آینده بسیار نزدیک» حملاتی در خاک روسیه انجام خواهد داد. 
 این پایگاه اینترنتی افزود" مرکز رسانه ای «الحیات،» وابسته به گروه داعش، ویدئویی را به زبان روسی پخش کرد که در آن شعار داده می شود: «به زودی... در آینده ای بسیار نزدیک... جوی خون به راه خواهد افتاد.»

برچسب‌ها: داعش روسیه عراق حمله به خاک روسیه
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:4 ] [ نصر ]

:نیروی هوایی عامل واکنش سریع در کلیه مباحث پدافندی است

به گزارش خبرنگار اخبار داغ   گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش پدافند غیرعامل به ارتباط خوب ارتش و سپاه در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: تعامل سپاه و ارتش در این زمینه از ابتدای جنگ تاکنون به نحو مطلوب ادامه داشته است.
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیروی هوایی مؤثرترین عاملِ واکنش سریع در کلیه مباحث پدافند عامل و غیرعامل محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: نیروی هوایی عامل واکنش سریعپدافند غیر عامل همایش پدافند غیرعامل
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:2 ] [ نصر ]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی این نیرو که در مرکز اموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد گفت: نیروی دریایی ارتش تاکنون ضمن مقابله با دزدان دریایی و برقراری امنیت در خلیج عدن ، باب المندب و دریای سرخ دو هزار و 600 فروند نفت کش و کشتی ایرانی را با امنیت کامل از منطقه خطر عبور داده است . وی همچنین به ادامه ساخت ناوهای موشک انداز و ناو شکن ها در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: در ماههای اینده شاهد الحاق سلاحها و زیردریایی های جدید به نیروی دریایی خواهیم بود.


برچسب‌ها: اقتدار ایران در خلیج عدن و دریای سرخ ساخت ناوهای موشک انداز ساخت ناو شکن نیروی دریایی ارتش نظامی امیر سیاری
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 11:59 ] [ نصر ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اندیشکده آمریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی در گزارشی با موضوع «رشد نیروهای مسلح ایران در دوران پسا تحریم» نوشت: ایران هم اینک ارتش نیرومندی ندارد ولی دارای مجموعه‌ای از جنگ افزارهای خطرناک نبرد نامتقارن است. ارتش این کشور به خاطر سال‌ها تحریم‌های بین‌المللی و تسلیحاتی بشدت قدیمی شده است اما تحت توافق وین ایران به زودی به سلاح‌های نظامی خارجی دست می‌یابد و این رویداد به طور قابل ملاحظه‌ای جمهوری اسلامی را قادر می‌سازد نیروهای نظامی خود را ارتقا داده و به تلاش‌ها جهت بی‌ثبات سازی‌اش واکنش نشان دهد. در ادامه این مطلب با اشاره به بنیه نیروی هوایی ایران آمده است: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران (IRIAF) و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای جنگنده‌های «اف _۱۴ تام کت»، «فانتوم اف _۴»، «اف _ ۵»، جنگنده چینی «چنگدو اف _ ۷»، «میگ _ ۲۹ فالکرامز»، «سوخو _ ۲۴ فنسرز»، «سوخو _ ۲۵ فراگ فووتز» و «میراژ اف _ ۱ اس» است. ایران همچنین مجموعه‌ای از جنگنده‌های ساخت خود از قبیل «آذرخش» و «صاعقه» را در خدمت دارد.

برچسب‌ها: قدرت نمایی ایران در خلیج فارس نظامی
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:16 ] [ نصر ]

جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 
برخی کار فرهنگی در دانشگاه‌ها را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند، کار فرهنگی یعنی تربیت افراد مؤمن، متخلّق، انقلابی، معتقد به آرمانها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی، با اعتماد بنفس، با انگیزه و سرشار از امید، با فهم درست از موقعیت کشور، معتقد به استقلال، مؤمن به مبانی انقلاب و نظام.
  رهبر انقلاب با بیان اینکه جوان باید دارای بصیرت باشد تا به هر شبهه کوچک نلغزد، خاطر نشان کرند: خیلی‌ها که آدمهای بدی نبودند در فتنه 88 بخاطر کمبود بصیرت لغزیدند، شما که معتقد به نظام هستی و حاضر شدی جانت را برای حفظ نظام بدهی وقتی عده‌ای شعار دادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است چه باید بکنی، این بدلیل نبودن بصیرت و ملتفت نشدن وظیفه در لحظه لازم است.

برچسب‌ها: کار فرهنگی امام خامنه ای بصیرت دیدار با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:14 ] [ نصر ]

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.
سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.
وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.

برچسب‌ها: سامانه اس 300 ایران روسیه نظامی وزیر دفاع
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:11 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نزاجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات اخیر اشتون کارتر مبنی بر اقدام نظامی علیه تجهیزات هسته‌ای ایران با بمب‌های سنگرشکن عنوان داشت: ما تهدیدات را رصد و ظرفیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.


برچسب‌ها: امیر پوردستان نزاجا نظامی تهدیدات نظامی پشیمان کردن دشمن
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:9 ] [ نصر ]

در این گزارش تصاویری را برای شما کاربران گرامی جمع آوری کردیم که این روزها در صفحات مجازی دست به دست می چرخند و نشان از قدرت بیکران و شگفت انگیز خداوند در خلقت موجودات  دارد. 

 

عقرب قبل از رایمان

 

 زایمان عقرب خلاقیتی ازخلقت خداوند

 

 

ادامه مطلب ....


برچسب‌ها: زایمان عقرب تصاویر شگفت انگیز از زایمان عقرب رقص دانش
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:5 ] [ نصر ]
جریمه به خاطر رفتارهای خارج از قاب تلویزیون

مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است.رسانه ملی هرچه تلاش می‌کند تا نیروهای دست‌پرورده خودش را به اوج برساند و آن بالاها جایی نزدیکی‌های قله نگه دارد، نمی‌تواند. نه اینکه مدیران جام‌جم نخواهند به نیروهای توانای خود در بخش رادیو و تلویزیون ببالند و پُزشان را به ماهواره‌ها و رسانه‌های خارجی بدهند، نه، موضوع چیز دیگری است.ایراد ماجرا به محدودیت‌ها، خط قرمزها، اطلاعات غلط و کلی مساله پیش‌پا افتاده دیگر برمی‌گردد که دست‌به‌دست هم داده تا پروسه نخبه‌پروری در تلویزیون جایی نزدیک به خط پایان به‌کلی تعطیل شود.کافی است روی بحث مجریان توانمند و شاخص سیما که طی سال‌های اخیر در اوج به شکل عجیبی کنار رفته‌اند یا به عبارت درست‌تر کنار گذاشته‌اند دقیق شوید تا ببینید چه اتفاقات توجیه نشدنی و ساده‌ای دست‌به‌دست هم داده تا اجراکننده‌هایی که هرکدام در کارشان موفق بودند و حتی می‌توانستند تضمین‌کننده موفقیت برخی برنامه‌های تلویزیونی باشند به‌تدریج از یاد مخاطبان تلویزیون بروندتلویزیون ملی ایران از این‌ دست مجری‌ها کم نداشته؛ چهره‌هایی که به‌واسطه حضور در برنامه‌های همین شبکه‌های داخلی خودمان آن‌قدر دیده و پسندیده شدند که زودتر از حد تصور پله‌های ترقی را یکی‌یکی بالا رفتند و در جام جم برای خودشان اعتباری خریدند.بیشتر این چهره‌ها اما چند سال بعد از به اوج رسیدن یا در بدو شهرت بنا به دلایل مختلف و بعضاً به شکلی باورنکردنی از روی سن پائین آمدند تا نیروهای جوان جای آن‌ها را بگیرند و چهره‌های تازه پیش چشم مخاطبان تلویزیون مشغول سخنوری و دلربایی به شیوه جدید خودشان شوند.


ادامه مطلب ...

برچسب‌ها: مجریان ممنوع التصویر شده صدا و سیما قاب تلویزیون رقص دانش
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 20:0 ] [ نصر ]

بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»


برچسب‌ها: راز سالم ماندن پیکر شهید محمدرضا شهداء نماز شب غسل جمعه با وضو بودن
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:56 ] [ نصر ]

ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

طی چند روز گذشته یک تبعه لبنانی-آمریکایی به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. نزار زاکا که در پایگاه ریورساید آمریکا آموزش دیده است به عنوان یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شود و این در حالی است که مقامات آمریکایی ضمن تایید این مطلب، از پذیرفتن مسئولیت او شانه خالی کرده و آن را به مقامات لبنانی حواله کرده‌اند. نزار زاکا که به عنوان یک مهره اطلاعاتی دستگاه امنیتی آمریکا به شمار می‌آید فعالیت‌های مختلفی را برای سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده است. این شخص که به عنوان گنج پنهان در میان منابع اطلاعاتی ایالات متحده مشهور است در جریان انقلاب سدری لبنان نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. نزار زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده کرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود. در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.


برچسب‌ها: جاسوس آمرکایی ایران جاسوسی به دام افتادن جاسوس آمریکایی
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:54 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:53 ] [ نصر ]
یک خبرگزاری روسیه نوشت: یک فروند هواپیمای ترابری نظامی ایران از نوع سی 130 به شماره 552 وارد سوریه شده است.به گزارش عصرایران، خبرگزاری اسپوتیک روسیه این خبر را به نقل از شبکه های اجتماعی منتشر کردده است.براساس این خبر، این هواپیمای نظامی ایرانی تعدادی از نیروهای داوطلب نظامی شیعه را به همراه تجهیزات نظامی به سوریه منتقل کرده است.یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتیک روسیه نیز در این باره گفت: می توان گفت این نخستین هواپیمای سی 130 ایران در خاک سوریه است.

 افسر ارتش سوریه در کنار هواپیمای نظامی سی 130 ارتش ایران

 هواپیمای سی 130 ارتش ایران در سوریه (عکس)

 
با این حال هنوز هیچ منبع مستقلی در ایران یا سوریه صحت این عکس را تایید نکرده است. در این عکس یکی از افسران نظامی سوریه در کنار هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش مشخص است. سی 130 ساخت آمریکا، یک هواپیمای ترابری نظامی است و ایران یکی از استفاده کنندگان از این هواپیما به شمار می رود. هم اکنون شماری از نیروهای نظامی ایرانی به عنوان مشاور نظامی و تعدادی از شهروندان ایرانی هم به عنوان مدافع حرم و داوطلب برای دفاع از حرم حضرت زینب در جنوب دمشق فعالیت می کنند.

برچسب‌ها: هواپیمای نظامی سی 130 افسر ارتش سوریه نظامی
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:51 ] [ نصر ]

بزرگواران توجه داشته باشیم:
 
برچسب‌ها: حیا در فضای مجازی فضای مجازی

[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:48 ] [ نصر ]

 

در اواسط قرن پنجم پنجم میلادی، خاندان قریش (خاندان پیامبر اعظم) بر مکه تسلط یافتند، «قصی بن کلاب» رئیس قبیله قریش مسئولیت نگهداری از مکه و کلیدهای این مکان مقدس را به عهده گرفتند. این قبیله پس از پیروزی و تسلط قبیله عربستانی «بنی خزاعه»، مجبور به ترک مکه شدند و این قبیله بت‌پرست که متعلق به جنوب عربستان بودند، کعبه را به محلی برای نگهداری بت‌هایشان تبدیل کردند، در این زمان آن‌ها خود کلیددار کعبه بودند. بعدها در اواسط قرن پنجم پنجم میلادی، خاندان قریش (خاندان پیامبر اعظم) بر مکه تسلط یافتند، «قصی بن کلاب» رئیس قبیله قریش مسئولیت نگهداری از مکه و کلیدهای این مکان مقدس را به عهده گرفتند. «قصی‌‌بن کلاب» پیش از مرگ، وظایفش را به دو پسرش «عبد الدار» و «عبد مناف» سپرد. در این میان وظیفه نگهداری و مراقبت کعبه به «عبد الدار» رسید.
 
کلید خانه خدا را دیده‌اید؟/ عکس
 
پس از پیروزی مسلمانان بر مکه به رهبری حضرت محمد (ص)، ایشان شخصاً این خدمات را به عهده گرفتند.
 

برچسب‌ها: کلید خانه خدا رقص دانش
[ چهار شنبه 20 آبان 1394 ] [ 19:45 ] [ نصر ]

به همت سازمان عقیدتی سیاسی آجا؛

اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی برگزار شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=4131407d-3c3e-4f43-a592-6a31c4c3c1f7


 

 اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از فرماندهان ارشد آجا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ارتش؛ سرهنگ اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دبیر این همایش با اشاره به اهداف و محورهای همایش گفت: افزایش بصیرت و ارتقای سطح آگاهی های سیاسی کارکنان و فرماندهان آجا به عنوان گروه مرجع و تأثیرگذار، تقویت همگرایی و وحدت رویه در اجرای برنامه های آگاه سازی سیاسی در سطح ارتش، تعامل و تبادل نظر فرماندهان و استادان در خصوص موضوعات فرهنگی و بررسی آخرین تحولات منطقه؛ از جمله اهداف و محورهای برگزاری این همایش است. شایان ذکر است در پایان این همایش از استادان برگزیده ارتش تقدیر شد.


برچسب‌ها: اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری ارتش نظامی آجا
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 14:18 ] [ نصر ]

همه ما می‌دانیم اگر یک نرم‌افزار امنیتی به‌روزرسانی نشود؛ عملاً بی‌فایده است. چرا باید به‌روزرسانی شود؟ چون بتواند ویروس‌ها و بدافزارهای جدید را شناسایی کند. تحقیقات نشان داده بسیاری از کاربران در سراسر جهان فقط اقدام به نصب یک نرم‌افزار امنیتی می‌کنند و دیگر از به‌روزرسانی آنغافل هستند.

اکنون، محققان دارند روی انتقال مفهوم یادگیری ماشینی عمیق به ضدویروس‌ها کار می‌کنند تا بتوانند به طور خودکار و هوشمند کدها و الگوهای جدید ویروس‌ها و بدافزارها را تولید و به بانک اطلاعاتی خود اضافه کنند و در نتیجه دیگر نیازی به به‌روزرسانی روزانه و ساعتی نداشته باشند. اگر شبکه عصبی هوشمند می‌تواند به طور خودکار چهره افراد را تشخیص بدهد، چرا ضدویروس‌ها نتوانند به طور خودکار و هوشمند بدافزارهای جدید را شناسایی کنند؟

یک شرکت استارت‌آپی دارد روی این موضوع کار می‌کند و توانسته ضدویروسی بسازد که مبتنی بر یادگیری ماشینی است و می‌تواند 20 درصد بیشتر از بهترین ضدویروس‌های کنونی جهان بدافزارهای جدید را تشخیص و مقابله کند. البته، هنوز این ضدویروس رسماً معرفی نشده است و حتا سایت‌ها و موسسه‌های معتبر سنجش و ارزیابی نرم‌افزارهای امنیتی آن را تایید نکردند ولی این استارت‌آپ بدون پشتیبانی کار نمی‌کند. محققان دو شرکت مایکروسافت و Invincea دارند با این شرکت نوپا همکاری می‌کنند و گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌دهد دستیابی به ضدویروس‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی برای تشخیص خودکار بدافزارهای جدید بدون به‌روزرسانی الگوها و بانک اطلاعاتی امکان‌پذیر و در دسترس است. در یکی از این گزارش‌ها آمده است یک ضدویروس آزمایشگاهی توانسته 95 درصد بدافزارهای جدید را شناسایی کند که خبری بسیار خوب و دلگرم‌کننده برای جامعه امنیت اینترنت و کامپیوتر است.

گفتنی است همانند بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی، موضوع نرم‌افزارهای ضدویروس و ضدبدافزار یادگیری ماشینی هنوز مراحل اولیه خود را طی می‌کنند ولی تصور کنید زمانی بتوانید یک ضدویروس روی موبایل یا کامپیوتر خانگی نصب کنید که نیاز به به‌روزرسانی و مصرف پهنای باند اینترنت نداشته باشد! این فناوری می‌تواند بازی را به نفع کاربران و به ضرر منتشرکنندگان ویروس و بدافزار تغییر دهد.


برچسب‌ها: ضد ویروس ها فناوری امنیت نرم افزار
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 14:16 ] [ نصر ]

گوگل امروز برای اندروید یک پچ جدید را عرضه کرد که مشکلات امنیتی این سیستم‌عامل را رفع می‌کند، این به‌روزرسانی مجموعا 24 مشکل امنیتی را رفع کرده که دو تای آن‌ها بسیار مهم هستند. مهم‌ترین مشکل امنیتی برطرف‌شده در این پچ باگی بود که به هکرها اجازه‌ اجرای کدهای مخرب از راه دور و به‌وسیله ایمیل، مرورگر‌ وب و MMS را می‌داد. دیگر ایرادی که در این به‌روزرسانی برطرف شد، حفره امنیتی است که اخیرا توسط Stagefright کشف شده بود.

این پچ مشکلات امنیتی دیگری از جمله مشکلات گزارش‌شده توسط Trend Micro و سیستم‌های امنیتی آزمایشگاهی Keen Team اشاره کرد، البته تیم امنیتی گوگل توانست باگ امنیتی را در تاریخ 5 اکتبر کشف کند و پس از 48 ساعت پچ امنیتی برطرف‌کننده آن را منتشر کرد.

این چهارمین پچ ماهانه امنیتی گوگل پس از عرضه مارشمالو است، این نشان‌دهنده این است که گوگل برای امنیت سیستم‌عاملش حسابی دست‌به‌کار شده است. در مقابل iOS نیز 30 روز پس از عرضه نسخه 9.0.2 را دریافت کرده‌است که در مجموع 49 مشکل امنیتی را برطرف کرده‌ است.

سوالی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که این به‌روزرسانی چه زمانی برای شما قابل دریافت خواهد بود، سامسونگ اعلام کرده‌است که به‌روزرسانی‌های امنیتی را بلافاصله پس از انتشار برای گوشی‌های خانواده S، Note و تبلت‌های سری Tab منتشر می‌کند. ال‌جی نیز مثل سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی را بلافاصله آماده و عرضه خواهد کرد، اما سونی و اچ‌تی‌سی با این‌که اعلام کرده‌اند برای مشکل امنیتی Stagefright به‌روزرسانی عرضه می‌کنند، تاکنون اقدام خاصی را انجام نداده‌اند.

اگر تلفن‌همراه شما اندروید مارشمالو را دریافت کرده است می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، از دریافت این پچ مطلع شوید.


برچسب‌ها: اندروید مشکلات امنیتی فناوی امنیت نرم افزار
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 14:13 ] [ نصر ]

دانلود اثرجدید علی عبدالمالکی به نام موج

دریافت فایل

تقدیم به جانبازان ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس 

متن شعر موج در ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: نوا و آهنگ دوباره منو سفت بستن به تخت, متن شعرموج علی عبدالملکی, جدیدترین اثرعلی عبدالمالکی, موج علی عبدالمالکی
ادامه مطلب
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 14:7 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب