وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم


برچسب‌ها: عید غدیر
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:25 ] [ نصر ]

آخرین تغییرات در نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگری، جانبازی و آزادگی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران به نیروهای مسلح خبر داد.

سردار موسی کمالی گفت: به منظور فراهم کردن زمینه استفاده همه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت بنا به توافق به عمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی ۱۲ روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می‌گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

وی درباره فرآیند انجام کار افزود: فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت سربازی برابر روال گذشته است بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط به یگان‌های محل خدمت خود در نیروی زمینی، نیروی هوایی، دریایی و پدافند‌ هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپا‌‌ه‌های استانی و سازمان بسیج مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام شد


برچسب‌ها: ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران نظامی سردار کمالی کسر خدمت
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:23 ] [ نصر ]

جهاد اجتماعی و فرهنگی باید در دستور کار قرار بگیرد

 حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش که امروز سه شنبه ۶ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه انتقال روحیه رزمندگی، ولایتمداری، پای کار بودن، سخت کوشی و وفاداری به نسل‌های بعدی برعهده ما است. 

وی افزود: برگزاری مراسم تجلیل و تکریم و این گونه  همایش‌ها، یکی از راه های انتقال فرهنگ به نسل های بعدی است.


برچسب‌ها: جهاد اجتماعی و فرهنگی عقیدتی سیاسی نظامی جت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:21 ] [ نصر ]

بیانیه منزلت نیروهای مسلح صادر شد سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بنا بر تدبیر اخیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه «مدیریت نیروهای مسلح با رهبری است؛ یعنی نیروهای مسلح را رهبری مدیریت می‌کند.» امروز شنبه ۳ شهریورماه بیانیه سراسری «منزلت نیروهای مسلح» را خطاب به فرماندهان، مسئولان، مدیران و آحاد کارکنان نیروهای مسلح صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیشتر بخوانید:بیانیه منزلت نیروهای مسلح


برچسب‌ها: بیانیه منزلت نیروهای مسلح سردار باقری نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:20 ] [ نصر ]

نهاجا آماده جهش بعدی برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی استامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی هوایی ارتش که صبح روز سه شنبه ۳۰ مردادماه در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: نیروی هوایی برای جهش به سوی «نیروی هوایی تراز انقلاب اسلامی» که مورد انتظار فرماندهی معظم کل قواست آماده است. 

وی بعد از قرائت حکم رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برای انتصاب امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده به عنوان فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش طی سخنانی با گرامیداشت روز عرفه و فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: امروز برای مجلس تکریم یک سرباز ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و معرفی یک سرباز با شخصیت که پرچم را به دست گرفته است، دور هم جمع شده‌ایم.


برچسب‌ها: نهاجا تراز انقلاب اسلامی نظامی امیر موسوی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:19 ] [ نصر ]

با تمام توان برای تحقق تدابیر ابلاغی فرمانده کل قوا می‌کوشیمامیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید این نیرو که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: برای تحقق تدابیر و محورهای ابلاغی فرمانده معظم کل قوا در  حکم انتصاب اخیر، با تمام توان کوشش خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح برنامه‌‌ها و اقداماتی که در راستای تحقق محور‌های حکم انتصاب فرماندهی معظم کل قوا  باید صورت بگیرد، گفت: به صورت توأمان باید در چند حوزه فعالیت کنیم. از مهم‌ترین اقدامات، کیفی‌سازی نیروی انسانی است که از همین رو باید در تربیت و آموزش و ارتقاء تعهد و تخصص نیروی انسانی تلاش کنیم


برچسب‌ها: امیر نصیرزاده نهاجا نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:17 ] [ نصر ]

 هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

 

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد

# ارتش - قرمان - انقلابی - جنگنده - کوثر

جنگنده ایرانی با نام «کوثر»


برچسب‌ها: جنگنده ایرانی با نام «کوثر» نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:16 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب