وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:17 ] [ نصر ]

بزرگترین تأسف ما در روز قیامت

 

یادخدا : امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه است که می فرماید: هیچ وقت مردم چیزی از امور دینی و آخرتی را به خاطر دنیای شان تعطیل نمی کنند، مگر این که حتما ضرر دنیایی بیشتری می بینند.

 بزرگترین تاسف ما در روز قیامت، کمبود نماز و ذکر خداست.


برچسب‌ها: بزرگترین تاسف روز قیامت نماز و ذکر خدا مذهبی بصیرت
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:15 ] [ نصر ]

سرلشکر موسوی از «اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷» بازدید کرد

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» از نحوه اجرای رزمایش روی نقشه ذوالفقار ۹۷ در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید کرد.

در این بازدید سرلشکر موسوی از آموزش‌ها و نحوه طرح‌ریزی و اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷ دافوس ارتش که به مدت ۵ روز و به صورت آب خاکی بر روی نقشه‌ها و کالک‌های عملیاتی درحال برگزاری است، بازدید کرد.

رزمایش تاکتیکی روی نقشه ذوالفقار ۹۷ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یکی از انواع تمرینات و از مراحل آمادگی‌های فکری و ارزیابی توان طرح ریزی و اتخاذ تصمیات در شرایط مختلف است که تا روز چهارشنبه (۲۳ خرداد ماه) با شرکت کلیه رسته‌های تخصصی، به صورت مشترک و با حضور فرماندهان و اساتید پیشکسوت سال‌های دفاع مقدس در این دانشگاه ادامه دارد.

پیش‌تر امیر «حسین، ولی وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در خصوص رزمایش ذوالفقار ۹۷ گفته بود: این رزمایش مشترک به‌مدت ۵ روز و با هدف ارتقای سطح آمادگی رزمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با ترتیب و توالی اعمال فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمطراز برگزار شده است. رزمایش روی نقشه یکی از مهم‌ترین انواع تمرینات تاکتیکی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش نظامی جهان بوده و عبارت است از ارائه یک وضعیت نظامی در روی نقشه یا کالک عملیاتی و خواسته‌هایی که مستلزم تهیه برآوردها، اخذ تصمیمات، تهیه طرح‌ها و صدور دستورات مقتضی توسط فرماندهان یا افسران ستاد است.

وی همچنین گفته بود: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در راستای اوامر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این رزمایش و ارائه الگو‌هایی از تاکتیک‌ها و ابزار‌های نبرد ناهمطراز در پی آن است که دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد را با نحوه مقابله با نیرو‌های فرامنطقه‌ای آشنا کرده و زمینه ارتقای دانش عملیاتی آن‌ها را در به‌کارگیری روش‌های نوین نبرد فراهم سازد.


برچسب‌ها: سرلشکر موسوی بازدید از «اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷» نظامی رزمایش آجا
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:14 ] [ نصر ]
آب دزدی اسرائیل

آب شیرین تمامی همسایگان اسرائیل از جمله لبنان، سوریه و اردن توسط اسرائیل به سرقت می‌رود. این سرقت در لبنان و سوریه به زور صورت می‌گیرد و در اردن در قالب تحمیل توافقی خفت بار که از ملت اردن مخفی شده، تامین می‌شود.


برچسب‌ها: آب دزدی اسرائیل آب شیرین اسرائیل
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:10 ] [ نصر ]

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امشب با دیدار تیم‌های ملی روسیه و عربستان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

 جام جهانی 2018 روسیه پنجشنبه شب از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه 81 هزار نفری لوژنیکی شهر مسکو آغاز می شود. دیدار افتتاحیه را تیم کشور میزبان یعنی روسیه و تیم ملی عربستان سعودی  با قضاوت نستور بتیتا ، آرژانتینی برگزار می کنند.

این دو تیم براساس رنکنیگ فیفا ضعیفترین تیم های حاضر در رقابتهای جام نوزدهم محسوب می شوند. روسیه در رتبه هفتاد و عربستان در رده شصت و هفتم جدیدترین رنکینگ فیفا قرار دارند. دیگر تیم های این گروه را اروگوئه و مصر تشکیل می دهند تا گروه اول مسابقات آسان ترین گروه رقابتها لقب بگیرد.

در حال تکمیل


برچسب‌ها: جام جهانی افتتاحیه روسیه - عربستان افتتاحیه جام بیست و یکم ورزشی
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:7 ] [ نصر ]

نشریه آمریکایی نیویورکر در گزارشی جزئیات همکاری‌ میان عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران را فاش کرد.

جزئیات همکاری آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات برای مقابله با ایران و نابودی برجام نشریه آمریکایی نیویورکر با انتشار گزارشی با عنوان «نظم نوین جهانی در دوران ترامپ» در پایگاه اینترنتی خود، به بررسی این موضوع پرداخت که چگونه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به همراه رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی جبهه جدیدی را علیه ایران تشکیل داده اند و موضوع فلسطینیان را به فراموشی سپرده اند.

 در این گزارش با اشاره به خدمات دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، به رژیم صهیونیستی و حمایت هایی که دولت وی از این رژیم داشت –برای مثال وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 2011 که خواستار محکومیت شهرک سازی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی بود و تلاش اوباما برای ناکام گذاشتن فلسطینی ها در پیوستن به دادگاه بین المللی جنایی – آمده است با این حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و ران درمر، سفیر اسرائیل در واشنگتن در روزهای پایانی ریاست جمهوری اوباما برای فرا رسیدن لحظه ای که او کاخ سفید را ترک کند و جایش را به ترامپ بدهد، لحظه شماری می کردند؛ زیرا معتقد بودند او نسبت به یهودی ها احساس خاصی ندارد. نتانیاهو همچنین از تلاش های اوباما برای حفظ تعادل قدرت میان ایران و عربستان در خاورمیانه ناراضی بود.


برچسب‌ها: همکاری آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات برای مقابله با ایران ایران
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:1 ] [ نصر ]

گام‌های مهم هوانیروز برای پوست اندازی کبرا‌های ایرانی/ بالگرد مشهور دوران دفاع مقدس هم تا دندان مسلح شد +تصاویر

اگرچه ناوگان بالگردی نیرو‌های مسلح علی رغم تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف در دوران پس از انقلاب، توانسته با پشت سر گذاشتن دوران سخت جنگ تحمیلی، به نیاز‌های متنوع نیرو‌های مسلح و سایر نهاد‌های کشور همچون وزارت بهداشت نیز پاسخ مناسبی بدهد، اما ضرورت ارتقاء و بهینه سازی اجزاء مختلف آن با توجه به نوع تهدیدات و نیاز‌های کشور، طی سال‌های اخیر بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%da%af%d8%a7%d9


برچسب‌ها: هوانیروز پوست اندازی کبرا‌های ایرانی نظامی
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 18:0 ] [ نصر ]

رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» برگزار شد

رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز شنبه 19 خرداد در این دانشگاه برگزار شد.

امیر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رزمایش مشترک به مدت ۵ روز و با هدف ارتقای سطح آمادگی رزمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با ترتیب و توالی اعمال فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمطراز برگزار شده است.

وی همچنین تصریح کرد: رزمایش روی نقشه یکی از مهم ترین انواع تمرینات تاکتیکی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش نظامی جهان بوده و عبارت است از ارائه یک وضعیت نظامی در روی نقشه یا کالک عملیاتی و خواسته هایی که مستلزم تهیه برآوردها، اخذ تصمیمات، تهیه طرح ها و صدور دستورات مقتضی توسط فرماندهان یا افسران ستاد است.

امیر ولی‌وند در ادامه افزود: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در راستای اوامر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این رزمایش و ارائه الگوهایی از تاکتیک‌ها و ابزارهای نبرد ناهمطراز در پی آن است که دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد را با نحوه مقابله با نیروهای فرامنطقه ای آشنا نموده و زمینه ارتقای دانش عملیاتی آن ها را در به کارگیری روش های نوین نبرد فراهم سازد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» آجا نظامی دافوس
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 17:57 ] [ نصر ]

حجت الاسلام فراهانی کارشناس استفتائات دفتر مقام معظم رهبری، از تعیین مبلغ زکات فطره و کفاره سال ۱۳۹۷ خبر داد.

مبلغ زکات فطره و کفاره سال ۹۷ را اعلام کردندحجت الاسلام محمد فراهانی کارشناس استفتائات دفتر مقام معظم رهبریدر خصوص مبلغ فطریه و کفاره سال 97، گفت: حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر 8 هزار تومان (براساس قوت غالب گندم) است.

وی ادامه داد: همچنین مبالغ کفاره غیر عمد روزی 2500 تومان و کفاره عمدروزی 150 هزار تومان تعیین شده است.


برچسب‌ها: زکات فطره و کفاره عید فطر مذهبی
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 17:54 ] [ نصر ]

برتری شاگردان کی روش مقابل لیتوانی با تک گل انصاری فرد

 تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی اش پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19:30 روز (جمعه) پشت درهای بسته کمپ لوکوموتیو مسکو به مصاف تیم فوتبال لیتوانی رفت.

تیم ایران با این ترکیب دیدار امروز را آغاز کرد:

بیرانوند، ترابی، پورعلی گنجی، چشمی، حاج صفی، ابراهیمی، شجاعی، جهانبخش، قدوس، آزمون و طارمی

مهدی طارمی در دقیقه 20 از زمین بیرون آمد و به جای او وحید امیری به جمع ملی پوشان اضافه شد.

در دقیقه 45 رامین رضاییان وارد زمین شد و مهدی ترابی از زمین بیرون رفت.

دیگر تعویض ایران بیرون آمدن احسان حاج صفی در دقیقه 45 و حضور میلاد محمدی در زمین بود.

در همین دقیقه از بازی کریم انصاری فرد به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد.

سردار آزمون نیز در دقیقه 45 جای خود را به رضا قوچان نژاد داد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جهانبخش دقیقه 55 از زمین بازی خارج شد و به جای او اشکان دژاگه به زمین آمد.

کریم انصاری فرد در دقیقه 88 این بازی موفق شد دروازه لیتوانی را باز کند تا شاگردان کی روش بتوانند با همین تک گل مقابل لیتوانی به برتری یک صفر دست یابند.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه 25 خرداد باید در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی مراکش برود.


برچسب‌ها: جام جهانی فوتبال ایران لیتوانی ورزشی
[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 17:53 ] [ نصر ]
[ جمعه 18 خرداد 1397 ] [ 15:15 ] [ نصر ]

کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ #روز_قدس نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

#روز_قدس؛ نمایش وحدت مسلمانان جهان در فضای مجازی امروز هجدهم خردادماه سال 1397 مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است؛ روزی که همه مسلمانان جهان یک صدا خواهان آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم آن از ظلم و ستم اشغالگران هستند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

همزمان با راه‌پیمایی باشکوه روز قدس در نقاط مختلف کشور، کاربران فضای مجازی نیز هشتگ #روز_قدس را به یکی از پربحث‌ترین و داغ‌ترین موضوعات شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده‌اند.


برچسب‌ها: #روز_قدس؛ نمایش وحدت مسلمانان جهان در فضای مجازی
[ جمعه 18 خرداد 1397 ] [ 15:14 ] [ نصر ]
آری در توبه همیشه باز است، اما تفاوت بسیار است بین لباسی نو و تازه، و لباسی که با شستن تمیز شده است
نتیجه تصویری برای تصاویر متحرک شب قدر و توبه 

نتیجه تصویری برای تصاویر متحرک شب قدر و توبه

 

الماس یکی از گرانترین و ارزشمند ترین سنگهاست که فارغ از زیبایی و قیمت آن، سخت ترین عنصر طبیعی است که تا کنون بشر آن را شناخته. حال اگر همین الماس در معرض سقوط مکرر و مداوم قطرات آب قرار گیرد، به مرور زمان ساییده شده و سوراخ می شود.روح آدمی مثل الماسی است که هر قدر گرانقیمت تر باشد ،مراقبت بیشتر و جای خاص تری برای نگهداری می طلبد

 چنین نیست که کسی خودش را در تیررس شیطان قرار دهد و بگوید

"من حواسم هست"،

"من مراقب خودم هستم. نگران نباش"،

"میدانم دارم چکار میکنم" و ...

 در ظاهر با قطره اول و دوم و سوم شاید اتفاقی نیفتد.و همین باعث اعتماد کاذب میشود که پس اشکالی نیست، همه چیز درست است و این حرفها که میگویند برای ما نیست!بلکه برای کسی است که اعتقادش ضعیف است و...!

 اما چه کسی از کید شیطان مصون است...؟

یوسف علی نبیّنا و آله و علیه السّلام ، پیامبر بود، پدرش پیامبر بود، و نسلش از سلاله پاک فرستادگان الهی. ولی به محض احساس خطر پا به فرار گذاشت. نایستاد بگوید من مقرب درگاهم و وظیفه ام ارشاد است."خب! خانم زلیخا شما نباید چنین کنید و فلان و ...!!"یعنی ایشان در موضع نزدیک گناه حتی برای ارشاد ، توقف نکرد 

 بعد هم که به او میگویند به به خیلی کارت درست است که گناه نکردی، به جای گرفتاری به منیّت و غرور ، گریه میکند و میگوید : در واقع این خداوند بود که دستم را گرفت...!

 "ان النفس لامارة بالسوء الا من رحم ربی"

نفس شما را به بدی امر می كند، مگر اینكه خدا به شما رحم كند.

 یعنی من و شما از یوسف پیامبر به خودمان مطمئن تر هستیم؟

چرا خودمان را گول بزنیم که من با فلانی حرف میزنم و ما مثل خواهر و برادریم...!؟

یا من با فلانی هستم چون میخواهم در مسائل اعتقادی کمکش کنم. و ...!

 اگر خودت اهل اعتقادات هستی که اصلأ با جنس مخالف ارتباط برقرار نمیکردی.

 اگر بنای تو بر دلسوزی است خداوند از ما به خودمان مشفق تر است، از او طلب میکردی که استادی را در سطح فرد مورد نظر سر راهش قرار دهد.کار شیطان اینست که بگوید اینها همه قبول ولی بگذار فلان مسأله بینتان به نتیجه برسد، بعد این رابطه را تمام کن. و فردا و فردا و فرداها ...

 رابطه با یک نفر می شود دو نفر. دو نفر میشود سه نفر و کم کم قبح قضیه ریخته می شود و...

تا جایی که گاهی به شخصی میگویی چرا با جنس مخالف رابطه داری؟

در توجیه میگوید خانواده ام خبر دارد! مگر خبر داشتن خانواده حکم خداوند را عوض میکند؟

 برای هر دقیقه ای که خارج از صندوقچه گوهری ،که همان حیا و عفاف هدیه داده شده از جانب جانان به زنان است، به سر می بریم؛ و برای هر قطره ای که برالماس جانمان میچکد، باید منتظر تغییری بی بازگشت در روحمان باشیم...

  آری در توبه همیشه باز است

 اما...اما تفاوت بسیار است بین لباسی نو و تازه، و لباسی که با شستن تمیز شده است...

خیرمان را جز آفریدگارمان نمی داند. در مقام تعیین، یا تغییر حکم برای هستی بر نیاییم.

برچسب‌ها: سخت تر از الماس شب قدر توبه بصیرت مذهبی
[ پنج شنبه 17 خرداد 1397 ] [ 18:11 ] [ نصر ]
ساخت ایران|پهپاد رزمی فطرس + عکس

 فطرس نام بزرگترین پهپاد ایرانی است که از قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار است. این پهپاد که به‌دست متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده، مجموعه‌ای از فناوری‌های مدرن و پیشرفته را در خود جای داده است.


برچسب‌ها: پهپاد رزمی فطرس نظامی فناوری
[ پنج شنبه 17 خرداد 1397 ] [ 18:9 ] [ نصر ]

قریب به 39 سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،به عنوان روز جهانی قدس  توسط حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد.روزی که تمام آزادی خواهان جهان یک صدا فریاد انزجار خود از اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راه پیمایی عظیم جهانی برگزار می‌کنند.

///////

 


برچسب‌ها: روز قدس تیر خلاصی بر سناریوهای اسرائیل در منطقه روز قدس
[ پنج شنبه 17 خرداد 1397 ] [ 18:7 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 17 خرداد 1397 ] [ 17:58 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 17 خرداد 1397 ] [ 17:55 ] [ نصر ]
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:47 ] [ نصر ]
7 درد مردانه را جدی بگیرید
اینطور ثابت شده که مرگ و میر در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی بین مردان جوان دو برابر بیشتر از زنان جوان است. یک دلیل شاید این باشد که بسیاری از مردان از علائمی چشم پوشی می کنند که شاید رسیدگی به موقع به آنها از بسیاری از مرگ و میرها و صدمات مزمن پیشگیری کند.

به گزارش بهداشت نیوز، در اینجا ۷ نشانه ای که مردان به هیچ وجه نباید از آن چشم پوشی کنند و باید سریعا به دنبال درمان های فوری باشند، بیشتر معرفی شده است:

1. درد ناگهانی کشاله ران: این درد ممکن است در اثر پیچش بیضه ایجاد شود. پیچش بیضه یا تورشن اغلب به دنبال چرخش بیضه حول محور خود روی می‌دهد. تشخیص قطعی با سونوگرافی است و به دلیل انسداد عروق بیضه و نرسیدن خون به آن درمان سریع که اغلب جراحی است ضروری است وگرنه خطر عقیمی وجود دارد. اما یک علت دیگر این درد ممکن است عفونت و التهاب اپیدیدیم باشد. اپیدیدیمیت‌ عبارت‌ است‌ از التهاب‌ و عفونت‌ اپیدیدیم‌. اپیدیدیم‌ یک‌ ساختار مستطیلی‌ شکل‌ است‌ که‌ به‌ قسمت‌ بالایی‌ هر کدام‌ از بیضه ‌ها می ‌چسبد. هدف‌ درمان‌ عبارت‌ است‌ از مبارزه‌ با عفونت‌ و کاهش‌ درد و تورم‌. درمان‌ معمولا می‌ تواند در منزل‌ انجام‌ گیرد.

2. درد شدید کمر: درد ناگهانی و شدید در پشت اگر مربوط به ورزش نباشد، می تواند نشانه ای از ابتلا به آنوریسم آئورت شکمی باشد. این عارضه در جریان پارگی لایه داخلی آئورت شکمی ایجاد می شود. آنوریسم آئورت شکمی گاهی می تواند علاوه بر کمردرد با بی اشتهایی و کاهش وزن و همچنین یک توده ضربان دار در شکم همراه باشد. با تعیین ابعاد آنوریسم، از طریق سی تی اسکن، از طریق دارو و جراحی می توان اقدام به درمان کرد.

3. درد مداوم در ساق پا: درد آزاردهنده در بالای پا و یا جلوی ساق پا اگر با ورزش بدتر شود، با مسکن هایی مانند ایبوپروفن و یا استفامینوفن بهبود می یابد. در غیر این صورت این درد شاید مرتبط با شکستگی استرسی استخوان باشد. این نوع شکستگی هنگامی بروز می کند که نیروی بیش از حد ظرفیت استخوان طی هفته ها به طور مکرر روی استخوان طبیعی وارد شود. هر یک از این نیروها اگرچه باعث شکستگی نمی شود ولی جمع آنها در طی زمان باعث تسلیم شدن استخوان و در نهایت شکستگی می شود. درمان این شکستگی در اغلب موارد غیر جراحی است و البته موارد استثنایی مانند شکستگی گردن استخوان ران یا شکستگی های جابه جا شده ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

4. درد شکمی شدید: این درد که با احساس شی ء تیز در معده یا گلوله ای در شکم همراه است، در ناحیه دنده ها نیز گسترش می یابد و می تواند نشانه ای از آپاندیسیت، پانکراتیت و یا التهاب کیسه صفرا باشد. در هر سه مورد علت می تواند عفونت باشد. درد در قسمت پایین شکم نشان دهنده آپاندیسیت است. درد در قسمت فوقانی شکم معمولا نشان دهنده التهاب کیسه صفرا و در زیر قفسه سینه نشان دهنده پانکراتیت است.

5. درد گذرای قفسه سینه: درد سنگین که به طور ناگهانی ظاهر می شود و به سرعت از بین می رود، می تواند نشان دهنده سوء هاضمه یا خطر حمله قلبی باشد. حتی اگر مدت زمان این درد بسیار کوتاه باشد، خطر آن را نباید نادیده گرفت.

6. درد ساق پا همراه با تورم: ساق پای متورم حساس به لمس می تواند نشان دهنده ترومبوز وریدهای عمقی باشد. ماساژ ناحیه دردناک خطرناک است و می تواند باعث گسترش لخته به ریه ها شود.

7. ادرار کردن دردناک: این عارضه ممکن است در بدترین حالت نشان دهنده ابتلا به سرطان مثانه باشد. درد و خون در ادرار از نشانه های ابتلا به این سرطان یعنی چهارمین سرطان شایع در مردان است. سیگار کشیدن بزرگ ترین عامل خطر ابتلا به سرطان مثانه است. با انجام آزمایش ادرار و تشخیص تومور، گزینه های جراحی، شیمی درمانی و رادیوتراپی به عنوان درمان در دسترس است.

 

منبع:آوای سلامت


برچسب‌ها: 7 درد مردانه آوای سلامت پزشکی
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:41 ] [ نصر ]

متخصص بیماری‌های کلیوی روزه داری را زمانی مناسب برای دریافت غذای کمتر، کاهش وزن و درمان کبد چرب دانست.

اکرم پور شمس متخصص بیماری های کلیوی  در خصوص روزه داری برای افراد دارای کبد چرب دارند، اظهار کرد: این دسته از افراد باید از مصرف مواد غذایی چرب و شیرین خودداری کنند؛ نان، پنیر و سبزی با انواع میوه جات بهترین ماده غذایی برای این دسته از افراد است، پس از مصرف افطار و گذشت چند ساعت می توانند کمی شام سبک میل کنند.

با روزه گرفتن کبد چرب خود را درمان کنید

 


سحری را سبک میل کنید تا چربی اضافی دریافت نکنید

این متخصص بیماری های کلیوی با اشاره به اینکه افرادی که کبد چرب دارند باید سحری سبک انتخاب کنند، عنوان کرد: افرادی که در ماه رمضان فقط به یک وعده غذا قانع هستند و فقط در زمان افطار کمی غذا میل می کنند و تا افطار بعد چیز دیگری مصرف نمی کنند، به سلامت بدن خود بسیار آسیب می رسانند، برای رعایت وزن و چربی هر چه تعداد مصرف غذا کمتر باشد بهتر می‌توان سلامت را تضمین کرد. وی با تاکید بر اینکه روزه داران اگر به طور صحیح مواد غذایی مصرف کنند، مشکل کبد چرب آن ها بهبود می یابد، گفت: در روزهای ماه رمضان به دلیل اینکه افراد غذای کمتری دریافت می کنند، بهتر می توانند وزن خود را کاهش دهند؛ اگر این روزها را به درستی پشت سر بگذارند به سلامت آن ها بسیار کمک می شود و چه بسا بیماری آن ها بهبود یابد.


برچسب‌ها: روزه گرفتن درمان کبد چرب خواص روزه
ادامه مطلب
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:34 ] [ نصر ]

فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش از برگزاری اولین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی خبر داد.

آرم ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ «غلامحسین سلیمانی» اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد اولین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی را برگزار کند. وی با بیان اینکه این مسابقه در چهار حوزه سامانه‌های زرهی، چرخدار، توپخانه و لیزر برگزار می‌شود، افزود : هدف از برگزاری این مسابقه ملی، بهره‌گیری از دانش طراحی صنعتی و علم دانشگاهی متخصصان در راستای تجهیز و بهینه کردن ادوات نیروی زمینی است. همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه استعدادیابی است.
فرمانده مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن گفت: در این مسابقه یک حوزه آزاد نیز ایجاد شده که شامل کانسپت تجهیزات رزم زمینی با اولویت لیزر است. سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه در نیمه تابستان امسال، فراخوان این مسابقه اعلام می‌شود، گفت: به جز جوایزی که برای سه نفر برگزیده این مسابقه در نظر گرفته شده، نفرات برتر مسابقه از اولویت جذب در یگان‌های صنعتی نیروی زمینی برخوردار هستند. وی افزود: همچنین آن دسته از شرکت‌کنندگان در این مسابقه که سربازی نرفته باشند، در صورتی که طرح برگزیده‌ای ارائه دهند، پروژه آن‌ها پروژه کسر خدمت محسوب و در گذراندن خدمت مقدس سربازی به این عزیزان کمک خواهد شد. سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه از همه نخبگان، جوانان و افراد صاحب سبک دعوت می‌کنیم تا در این مسابقه که بحث دفاع از کشور است با ما همراهی داشته باشند، تاکید کرد: مهمترین محصول برگزاری این مسابقه، افزایش ضریب امنیتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است. فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در ادامه گفت : تاکنون چندین خطوط اورهال و بازسازی نزاجا از جمله خطوط اورهال چیفتن، نفربر، ماشین آلات مهندسی و... توسط این مرکز احیا شده است. وی افزود : یکی از بحث‌های ما در مرکز زرهرن محمول کردن توپخانه و تاثیر و حجم آتش توپخانه است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته و توپ خودکششی ۱۵۵ عاشورا یکی از این موارد است که اخیرا با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد.


برچسب‌ها: رمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش مسابقه طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی نزاجا
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:24 ] [ نصر ]

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب می‌کنم.

رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روشهای متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج.ا.ا و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷


برچسب‌ها: انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) آجا امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد پداجا نظامی
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:19 ] [ نصر ]

جام جهانی 2018 روسیه از روز 24 خرداد آغاز می شود و علاقه مندان فوتبال برای تماشای عملکرد تیم ها و بازیکنان محبوبشان لحظه شماری می کنند. در جام جهانی بازیکنانی حضور دارند که علاوه بر توانایی فنی و تاکتیکی همواره سعی می کنند آراسته و شیک پوش باشند. سایت فرانسوی "doctissimo" ضمن معرفی 10 بازیکن خوش تیپ جام جهانی نوشت: اگر تماشای گردش توپ در زمین چمن برایتان زیاد جذاب نیست، در این گزارش سعی می کنیم 10 دلیل قانع کننده برای تماشای رقابت های جام جهانی برایتان بیاوریم!

علیرضا جهانبخش در بین 10 بازیکن خوش تیپ جام جهانی 2018 روسیه+تصاویر

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir


برچسب‌ها: علیرضا جهانبخش در بین ۱۰ بازیکن خوش تیپ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جهانبخش ورزشی جام جهانی
ادامه مطلب
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:13 ] [ نصر ]

تجهیزناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش به امکانات جدید

 امیر دریادار دوم منصور روح الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در مورد اقدامات صورت گرفته برای تجهیز ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش، گفت: ما برای بالا بردن توان رزمی و بنا به شرایط و تجربه‌های موجود، تجهیزات و وسایلی را که در اختیار داریم به امکانات روز مجهز کرده‌ایم. 

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: تجهیز ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش به امکانات جدید نداجا نظامی
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:12 ] [ نصر ]

آیت الله امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در خاطرات خود از روزهای بیماری امام و بستری شدن ایشان در بیمارستان اینگونه نقل می کند:

بهار سال ۱۳۶۵ را - روزی که امام(ره) در بستر بیماری بودند - فراموش نمی‌ کنم. ایشان دچار ناراحتی قلبی شده بودند و تقریباً ده، پانزده روزی در بستر بیماری بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقای حاج‌احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعاً به آن‌جا بیایید؛ فهمیدم که برای امام(ره) مسئله‌ای رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طی مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسئولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالای سر ایشان حاضر شدم. در آن وقت برادر عزیزمان جناب آقای هاشمی در جبهه بودند و هیچ‌کس دیگر هم از این قضیه مطلع نبود.(۱)

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: سفارش امام خمینی (ره) در بستر بیماری به آیت الله خامنه‌ای بصیرت رهبری رحلت امام
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:7 ] [ نصر ]

شرط استرداد خاوری به کشور مشخص شد

 شرط استرداد خاوری به کشور مشخص شد.  

محمود خاوری نامی است که دیگر برای همه ایرانیها نامی آشناست، چون در پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی بارها از خاوری نام برده شد.

وی یکی از عوامل اصلی فساد سه هزار میلیاردی بود که بعد از افشای پرونده از کشور به کانادا فرار کرد و با وجود درج نامش در فهرست افراد تحت تعقیب پلیس بین الملل هنوز به کشور مسترد نشده است.

معامله متقابل تنها راه بازگرداندن خاوری

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir


برچسب‌ها: شرط استرداد خاوری به کشور پرونده اختلاس اقتصادی
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:4 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:28 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:26 ] [ نصر ]

به نقل از وب سایت helpnetsecurity، واژه فیشینگ یا Phishing که مختصرا از عبارت Password Harvesting Fishing به معنای "بدست آوردن رمز عبور از طریق طعمه" به دست آمده و ساخته شده است، یکی از حملات سایبری شناخته شده مبتنی بر مهندسی اجتماعی است که با فریب دادن کاربران موردنظر اطلاعات محرمانه و خصوصی آن‌ها از جمله رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات شخصی و محتوای به اشتراک گذاشته شده آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی را بدست می‌آورند.

 به تازگی گزارش سالانه‌ای از سوی موسسه واندرا منتشر شده است که نشان‌دهنده حملات فیشینگ وسیع و گسترده‌ای است که در پلت‌فرم اپلیکیشن‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، دوست‌یابی، بازی (گیمینگ)، پست الکترونیکی، ورزشی، سلامت و تناسب اندام و مالی رخ می‌دهد.

فهرست زیر به ترتیب نشان‌دهنده نرم افزار و اپلیکیشن‌های موبایلی است که بیشترین میزان حملات فیشینگ در آن‌ها روی می‌دهد:

1. اپلیکیشن‌های پیام رسان با ۱۷.۳ درصد حملات 

2. شبکه‌های اجتماعی با ۱۶.۴ درصد حملات

3. اپلیکیشن‌های پست الکترونیکی با ۱۵.۴ درصد حملات 

4. اپلیکیشن‌های بازی (گیمینگ) با ۱۱.۳ درصد حملات

5. اپلیکیشن‌های تولید محتوا با ۱۰.۲ درصد حملات

6. اپلیکیشن‌های دوست یابی با ۶.۲ درصد  حملات

7. اپلیکیشن‌های ورزشی با ۶.۲ درصد حملات

8. اپلیکیشن‌های خبر و هواشناسی با ۳ درصد حملات

9. اپلیکیشن‌های غذا و خوراکی با ۲.۲ درصد حملات

10. اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با ۲.۱ درصد حملات

11. اپلیکیشن‌های سفری با ۲.۱ درصد حملات

12. اپلیکیشن‌های موسیقی با ۱.۳ درصد حملات

13. اپلیکیشن‌های مالی با ۱ درصد حملات

برخلاف سایر حملات سایبری که توسط هکرها و مجرمان سایبری و یا بهره‌گیری از آسیب‌پذیری‌های موجود در نرم‌افزار یا سخت‌افزار دستگاه‌های الکترونیکی مربوطه، حملات فیشینگ توسط خود کاربر قربانی صورت می‌پذیرد، چراکه هکرها، کاربران را فریب داده تا با دست خودشان اطلاعات موردنظر هکرها را تقدیم آن‌ها کنند.

حملات فیشینگ یکی از متداول‌ترین  و آسان‌ترین روش‌های سرقت اطلاعات شخصی، مالی و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی است.


برچسب‌ها: پیام‌رسان‌ها در صدرِ بیش‌ترین حملات سایبری فناوری حملات سایبری
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:21 ] [ نصر ]

محققان امنیتی ویروسی به نام «تلگراب» کشف کرده اند که نسخه دسکتاپ پیامرسان تلگرام را هدف گرفته و اطلاعات کاربر را سرقت می کند.

محققان متوجه بدافزار جدیدی شده اند که اطلاعات کاربران را از روی نسخه دسکتاپ تلگرام می دزدد. این ویروس «تلگراب» نام گرفته است. درهمین راستا محققان سیسکو تالوس اعلام کرده اند طی ۶ هفته گذشته ظهور این ویروس را رصد کرده اند. این بدافزار طوری طراحی شده تا اطلاعات cache و فایل های کلیدی تلگرام را جمع آوری کند.  کد آلوده نخستین بار در ۴ آوریل ۲۰۱۸ رصد و دومین نسخه آن نیز ۱۰آوریل مشاهده شد. هرچند نسخه اول تلگراب فقط فایل های متنی، اطلاعات مرورگر و کوکی ها را ذخیره می کرد، در نسخه دوم قابلیت جدیدی افزوده شده که به بدافزار اجازه می دهد اطلاعات cache دسک تاپ را همراه اطلاعات لاگین(ورود) را نیز جمع آوری کند. به این ترتیب کاربر تلگرام متوجه نمی شود پسورد او فاش شده و بدافزار به راحتی می تواند از آن سوءاستفاده کند. کارشناسان امنیتی سیسکو تالوس معتقدند در نسخه دسکتاپ تلگرام ضعف امنیتی وجود دارد که بدافزار از آن سوءاستفاده می کند. به نظر می رسد کاربری به نام های آنلاین Racoon Hacker و(Енот / Enot) Eyenot این بدافزار را طراحی کرده باشد.


برچسب‌ها: بدافزار «تلگراب» خطر جدید برای تلگرام شبکه های اجتماعی فناوری
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:20 ] [ نصر ]
تقویت قلب نیازمند اقدامات مختلفی است. برای تحقق این هدف تنها تمرکز بر یک بخش از زندگی و نادیده گرفتن بخش های دیگر کفایت نمی کند. قلب مهم‌ترین عضله بدن انسان محسوب می شود. زندگی انسان به این اندام بستگی دارد، از این رو توجه به نکات و ترفندهایی که می توانند آن را سالم و در شرایط مطلوب حفظ کنند، اهمیت دارد. به گزارش عصر ایران به نقل از "استپ تو هلث"، تقویت قلب نیازمند اقدامات مختلفی است. برای تحقق این هدف تنها تمرکز بر یک بخش از زندگی و نادیده گرفتن بخش های دیگر کفایت نمی کند. این به معنای است که اگر یک رژیم غذایی خوب و سالم را دنبال کنید، اما هرگز ورزش نکنید، ممکن است همچنان با برخی مشکلات مواجه شوید.  سناریو ایده آل شامل تلاش همه جانبه در تمامی بخش ها است. شاید در ابتدا اندکی دشوار به نظر برسد، اما در ادامه به یک روال عادی تبدیل خواهد شد، که انجام آن دیگر سخت نیست.

در ادامه با چند ترفند برای تقویت قلب بیشتر آشنا می شویم.

مصرف مواد غذایی سرشار از کلسیم

بهتر است کلسیم را به صورت مستقیم از مواد غذایی مصرفی خود تامین کنید تا این که از مکمل های دارویی استفاده کنید.

برای افزایش دریافت این ماده معدنی می توانید مواد غذایی زیر را در رژیم غذایی خود جای دهید:

سبزیجات (اسفناج، کلم کیل، بروکلی، کلم راکت)

پنیر کم چرب

سویا و مشتقات سویا

لوبیا سفید

بادام

انجیر

دانه های کنجد

ماهی سالمون




برچسب‌ها: ترفندهایی برای تقویت قلب سلامتی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:16 ] [ نصر ]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ‌رسانه‌های خبری از رونمایی نخستین نیروگاه هسته‌ای جهان ساخت روسیه در شهر «مورمانسک» در شمال این کشور خبر دادند.

تصویر روسیه از نخستین نیروگاه هسته‌ای شناور جهان رونمایی کرد

به نوشته روزنامه «حریت»، روسیه روز شنبه اولین نیروگاه شناور هسته‌ای جهان را در مراسمی در شهر بندری مورمانساک رونمایی کرد. این نیروگاه شناور پس از سوختگیری در در بندر مورمانسک عازم شرق سیبری می‌شود. این مجموعه در شهر سنت پترزبورگ ساخته شد و پنجشنبه گذشته وارد شهر مورمانسک شد. نیروگاه یاد شده را شرکت دولتی «روس اتم» ساخته که مجهز به 2 راکتور با تولید برق 35 مگاواتی است. قرار است این نیروگاه شناور در تابستان 2019 به بندر «پوک» در منطقه خودمختار چوکوتکا در منتهی الیه شمال شرقی روسیه برده شود.این منطقه حدود 6 هزار نفر سکنه دارد. آنطور که گفته می‌شود این نیروگاه شناور می‌تواند برق کافی را برای دویست هزار نفر تولید کند. «ویتالی تروتنو» از مسئولان ارشد شرکت روس اتم در این زمینه گفت که چنین واحدهایی قادر به تولید برق و گرمای مورد نیاز برای ساکنین نقاط دور افتاده هستند. پیشتر قرار بود این نیروگاه هسته‌ای شناور در سنت پترزبورگ سوختگیری شود اما به خاطر نگرانی‌ کشورهای حاشیه دریای بالتیک کار سوخت‌رسانی در شهر مورمانسک صورت گرفت. منتقدان این پروژه، این نیروگاه جدید را «چرنوبیل شناور» نامیده‌اند. تحلیلگران می‌گویند این پروژه بخشی از اهداف بزرگ روسیه برای حفظ ذخایر غنی نفت و گاز در قطب شمال است. با توجه به تغییرات آب و هوایی، مسیرهای جدید حمل و نقل در شمال روسیه باز می‌شود و در نتیجه مسکو درحال تثبیت موقعیت نظامی خود در منطقه است.


برچسب‌ها: روسیه نخستین نیروگاه هسته‌ای شناور جهان
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:14 ] [ نصر ]

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

.............

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهردر مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: از همه تلاش و زحمات ایثارگران و ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم خوزستان قدردانی می‌کنیم و با وجود تمام تلاش‌های موثری که برای توسعه این سرزمین و پیشرفت آن اتفاق افتاده، امیدواریم با تلاش و اولویت‌دهی مجلس و دولت مابقی مشکلات مردم صبور این منطقه بهتر از گذشته حل شود. 

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir  


برچسب‌ها: نیروهای مسلح قدرت دفاعی سرلشکر باقری نظامی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:7 ] [ نصر ]

رادار‌ها جزئی از پد‌افند هوایی نیروهای نظامی کشور‌های دنیا محسوب می‌شوند که وظیفه رصد و شناسایی دشمن را دارند و به محض شناسایی، موقعیت دشمن را به سامانه‌های دفاعی و پدافندی مخابره می‌کنند؛ هر کدام از این رادارها نیز مربوط به شناسایی ادواتی است که از سوی دشمن برای حمله استفاده می‌شود.

 

مطلع الفجر؛ راداری که جزء اولین ساخته‌های راداری ایران است

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: امنیت آسمان رادار نظامی پدافند هوایی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:3 ] [ نصر ]

کنایه جناب خان به نرخ یورو در کشور +فیلم جناب خان در دومین قسمت از فصل پنجم برنامه خندوانه ، صحبت‌های جالبی درباره نرخ یورو و تغییرات آن در کشور انجام داد که در ادامه این بخش را مشاهده می‌کنید.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  


برچسب‌ها: جناب خان نرخ یورو اقتصادی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 18:1 ] [ نصر ]

آرم ارتش

نیروهای زمینی و دریایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش در سال 97 برای تامین کادر نیروی انسانی خود، درجه‌دار استخدام می‌کنند.

نیروهای زمینی و دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش در سال 97 درجه‌دار استخدام می‌کنند.

نیروی زمینی ارتش علاوه بر درجه‌دار، امدادگر رزم نیز استخدام می‌کند.

ارتش برای تامین کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت پیمانی (5 ساله) داوطلب پسر می‌پذیرد و این داوطلبان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، باید دارای شرایط اختصاصی هر نیرو نیز باشند که پس از قبولی در آزمون و گزینش، به استخدام ارتش در می‌آیند.

جهت آشنایی با شرایط استخدام به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

http://javaninews.ir    


برچسب‌ها: ارتش استخدام سال 97 نظامی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 17:59 ] [ نصر ]
امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش گفت: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده‌اند را ثابت می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جریان بازدید از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش در ساخت و عملیاتی کردن شناورها پیشرفت خوب و قابل توجهی دارد.

وی افزود: بزودی ناوشکن سهند در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های آزاد پرچم اقتدار ایران را به اهتزاز در می‌آورد.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی تصریح کرد: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده اند را ثابت می‌کند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir   


برچسب‌ها: فرمانده ارتش نیروی دریایی نظامی امیر موسوی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 17:58 ] [ نصر ]

بازگشت ایران به جایگاه واقعی در میان ارتش‌های جهان.هر ساله ارتش‌های جهان توسط سایت‌ها و کارشناسان مطرح نظامی رتبه‌بندی می‌شوند.

 Ø¨Ø§Ø²Ú¯Ø´Øª ایران به جایگاه واقعی در میان ارتش‌های جهان با همکاری ید واحده

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: ایران ارتش‌های جهان نظامی
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 17:56 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب