وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شنبه مورخه 30/11/1395 اعلام می شود.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1378486/bkbjk

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شنبه مورخه 30/11/1395 اعلام می شود.
به گزارش هیئت مرکزی گزینش آجا، پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت سال تحصیلی 97-96 از روز شنبه 30/11/1395 می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آجا به آدرس www.Aja.ir  نسبت به تکمیل روند ثبت نام خود در این دانشگاه ها اقدام نمایند.


برچسب‌ها: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش ج ا ا گزینش آجا نظامی
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:23 ] [ نصر ]

فرودگاه گچساران بنام شهید جاویدالاثر سرلشکر خلبان ابراهیم امیدبخش نام گذاری و طی مراسمی از خانواده این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

http://aja.ir/Portal/picture/?1378358/12

فرودگاه گچساران بنام شهید جاویدالاثر سرلشکر خلبان ابراهیم امیدبخش نام گذاری شد. به گزارش روابط عمومی نهاجا در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان و خانواده شهدا برگزار شد، امیر سرتیپ دوم خلبان نیک بخش حبیبی رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی هوایی گفت: خلبان امیدبخش اولین خلبان هواپیمای شکاری و اولین استاد خلبان استان کهگیلویه و بویراحمد بود. امیر حبیبی اظهار داشت: یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نگه داشتن نام شهدا نامگذاری اماکن به نام شهدا است. وی در پایان گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی 218 شهید و 50 مفقودالاثر در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. در پایان این مراسم از خانواده شهید امیدبخش  تجلیل به عمل آمد. گفتنی است شهید سرلشکر ابراهیم امیدبخش یازدهم مردادماه سال1332در روستای آب شیرین شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد چشم به جهان گشود.

 

برچسب‌ها: نام گذاری فرودگاه گچساران به نام شهید سرلشکر خلبان امید بخش نهاجا نظامی اجتماعی
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:21 ] [ نصر ]

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند

در آستانه‌ی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
ایشان تاکید کردند: ملت با کسانیکه در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند، یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

برچسب‌ها: آبرو شدن ۲۲ بهمن برای کشور آشتی ملی امام خامنه ای بصیرت
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:18 ] [ نصر ]

 بحث مهم درباره موشک میثاق 3 بحث استفاده از یک فیوز جدید در این موشک است که بر اساس تصاویر منتشر شده می توان آن را تشخیص داد و به این موضوع توجه ویژه کرد. 
  اما این فیوز چیست و چه مزایایی را برای موشک جدید ایرانی فراهم می کند؟ 
  این فیوز از نوع لیزری است و اساس کار آن بر این شکل است که پس از پرتاب موشک به سمت هدف مورد نظر، یک منبع تابش لیزر در داخل موشک به صورت 360 درجه، نور را به اطراف پخش می کند و به محض نزدیک شدن به هدف مورد نظر و بازتاب پیدا کردن نور لیزری که به هدف برخورد کرده، سر جنگی موشک فعال شده و منفجر می شود. 
  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس  
موشک میثاق 3 - به بخشی که با رنگ قرمز مشخص شده است دقت کنید 

برچسب‌ها: کروزها و جنگنده‌های دشمن موشک میثاق3 نظامی توان موشکی ایران
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:16 ] [ نصر ]

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم


برچسب‌ها: بی‌رقیب بودن توان موشکی ایران در خاورمیانه نظامی موشک
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:15 ] [ نصر ]

دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندم

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، در ورودی تنگه باب المندب تعداد 11 فروند قایق تندرو دزدان دریایی سومالیایی که با پول‌های بادآورده خریداری شده‌اند،قصد تعرض به کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور به موقع تکاوران ناوگروه 44 نداجا متواری شدند.
 
متاسفانه این دزدها با پول‌های بادآورده و کلانی که با دزدی از کشتی‌های تجاری و نفتکش بقیه کشورها به دست آورده‌اند توانسته‌اند برای خود قایق‌های بزرگ سوخت رسانی و پشتیبانی تهیه کنند و به مسیرهای دورتر از ساحل خود رفته و کشتی ها را بربایند.
 
گفتنی است ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی رزمی بوشهر از 15 مهر ماه به ماموریت اعزام شده است و 15 اسفند از ماموریت باز می گردد و در منطقه یک امامت نداجا پهلو می گیرد که این ماموریت پنج ماهه یک رکورد محسوب می شود.

برچسب‌ها: ناکامی دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی نداجا نظامی ایران
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:14 ] [ نصر ]
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:13 ] [ نصر ]

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1395 از ساعت 9 صبح جمعه همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده ملت و مسئولین ایران برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل برگزار شد.

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن‌ماه تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود+مسیرهای ۱۰گانه

نظریه: مشرق تصاویر شخصیت های متعددی را به نمایش گذاشت الا شخصیت های ارتش جمهوری اسلامی را.چرا؟!


برچسب‌ها: شعار «مرگ بر آمریکا» بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان 22 بهمن سال 95
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:11 ] [ نصر ]

بشار اسد: تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

رئیس جمهور سوریه تهدید کرد چنانچه رژیم صهیونیستی بار دیگر دمشق و فرودگاه "المزه" را بمباران کند، این کشور "تل آویو" و فرودگاه "بن‌گوریون" را با موشک اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.
 
بشار اسد: تل آویو را موشکباران می کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

برچسب‌ها: تل آویو موشک‌باران بشار اسد روسیه سوریه نظامی
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 11:10 ] [ نصر ]

 

افسران - قهرِ مردم بر سر فتنه گران آوار همیشگی ست...
 
قهرِ مردم بر سر #فتنه_گران آوار همیشگی ست...
بجای جبران سوزاندن جوان مردم وسط خیابان طلبکار شده و درخواست #آشتی_ملی میکنند

برچسب‌ها: قهرِ مردم بر سر فتنه گران امام خامنه تای بصیرت آشتی ملی
[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 10:56 ] [ نصر ]

  Image result for ‫جشن پیروزی‬‎

جمهوری ما نشانگر اسلام است
افکار پلید فتنه‏ جویان خام است
جمهوری اسلامی ما جاوید است
دشمن زحیات خویشتن نومید است


برچسب‌ها: 22 بهمن جشن انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی تبریک
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:56 ] [ نصر ]

افسران - اعتراف کدخدا ....



تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1395 | 08:57 ق.ظ | چاپ | نویسنده: طاهر | نظرات (0)

برچسب‌ها: رییس ستاد ارتش آمریکا جنگ با ایران نظامی
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:54 ] [ نصر ]

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است

عبرت‌های انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری چیست؟

روز نوزدهم بهمن وقتی نیروی هوایی آن ارتش، خود را عرضه‌ی بر انقلاب کرد و در حضور امام حاضر شد -آنجا هم یک نمونه‌ای بودند؛ یک مشتی از خروار، یک دسته‌گلی از یک مجموعه- در واقع معادلات در کشور تغییر پیدا کرد و معادلات حاکم بر اذهان همه دگرگون شد؛ معلوم شد که تهدید ارتش علیه مردم که نظامیان ارشد وابسته‌ی به دربار آن روز و خود دربار و پشتیبانان آمریکایی‌شان بر آن اصرار میکردند، یک توهّم است و واقعیّت ندارد. بنده آن روز حاضر بودم و از نزدیک دیدم انگیزه‌ها را، شوقها را، آدمها را؛ پدیده‌ای بود و پدیده‌ی عجیبی بود. این پدیده را باید گرامی داشت؛ این حرکت پرمعنا و اثرگذار را نباید گذاشت که از تاریخ ما و از اذهان ما زدوده بشود. حوادث مهمّ تاریخ، حوادث اثرگذار تاریخ صرفاً یک خاطره نیست؛ در واقع یک درس است، یک ستاره‌ی راهنما است. این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است. بنده در طول سالهای متمادی‌ای که با ارتش، با نیروهای مسلّح و با حوادث گوناگون آنها از نزدیک سروکار داشتم، این گواهی را قاطعاً میتوانم بدهم که نیروی هوایی در جمهوری اسلامی ایران به‌معنای حقیقی کلمه خوب عمل کرد، هم در عملیّات، هم در پشتیبانی‌ها، هم در ساخت درونی، هم در تدارک وسایل و ابزارها. سالهای متمادی است که به ما چیزی نفروخته‌اند یا به‌قدر قابل توجّهی نفروخته‌اند [امّا] نیروی هوایی توانسته خود را سرپا نگه دارد؛ ان‌شاءالله بعد از این هم سرپا نگه خواهد داشت و روزبه‌روز هم قوی‌تر خواهد شد.(بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش ۱۳۹۴/۱۱/۱۹)


برچسب‌ها: نوزدهم بهمن ماه نیروی هوایی امام خامنه ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:52 ] [ نصر ]
نشست خبری محمدرضا باهنر در خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اقتصاد کشورمان اکنون به معنای واقعی قفل شده است و خبری از هیچ رونق اقتصادی نیست، متاسفانه هنوز چرخ اقتصاد در کشور ما نمی‌چرخد و باید به دنبال راه‌حل برای رفع این مشکلات باشیم.


برچسب‌ها: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین دوران پیش از برجام سیاسی
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:51 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:49 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:48 ] [ نصر ]

سردار جلالی

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:اگر بر اساس قوانین بخواهیم شبکه های اجتماعی را تحلیل کنیم این شبکه‌ها می‌توانند یک شبکه کاملا جاسوسی باشند.


برچسب‌ها: سردار جلالی جاسوسی در فضای مجازی و تلفن همراه رئیس سازمان پدافند غیر عامل
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:47 ] [ نصر ]
  پرتاب ماهواره بر به فضا توسط ایران

قرارداد ساخت ماهواره ناهید۲ به‌سفارش سازمان فضایی ایران امضا شد و پژوهشگاه فضایی ایران موظف به ساخت این ماهواره شد.


برچسب‌ها: قرارداد ساخت ماهواره ناهید۲ سازمان فضایی ایران ماهواره
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:46 ] [ نصر ]

طی یک سال اخیر قیمت برنج و حبوبات سیر صعودی داشته و ۵۰ تا ۷۰ درصد طبق گزارشات که آمارهای بانک مرکزی هم آن را تایید می‌کند، افزایش داشته است.

کاریکاتور/ موج جدید‌ گرانی کالاهای اساسی‌!!!

برچسب‌ها: موج جدید‌ گرانی کالاهای اساسی‌ گرانی اجتماعی
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:44 ] [ نصر ]

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تاکید کرد

سردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب‌ها: وزیر دفاع آزمایش موشک بالستیک سردار دهقان نظامی
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:41 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 18 بهمن 1395 ] [ 20:40 ] [ نصر ]

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به عادل الجبیر ، وزیر خارجه عربستان سعودی مطلبی را منتشر و با اشاره به ناکامی های اخیر آل سعود در منطقه از وی خواست به جای تهدید ایران زبان در کام بکشد.
 
وی نوشت:

"رسوايی آل سعود مدتی ساکت بود. شکست در  یمن،  سوریه و  عراق و بن‌بست در بحرین كمترين اعتباري برای آل سعود باقی نگذاشته و سكوت جبير، سرشار از ناگفته‌های شرم و ندامت به نظر می‌آمد. او اكنون هم بايد پاسخ كودك کشی‌های كشورش در يمن و هم جواب شکست یاران تکفیری‌اش در عراق و سوریه را می‌داد و يا از شرمندگی زبان در كام می‌کشید، اما ظاهراً به‌ جای آن از لزوم مهار ایران سخن گفته است. يكی نيست به اين جوان بگويد یمن مظلوم و دست‌خالی را نتوانستید مهار کنید با چه ابزاری می‌خواهید ایران را مهار كنيد؟"


برچسب‌ها: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ کوبنده به وزیر خارجه عربستان
[ پنج شنبه 7 بهمن 1395 ] [ 18:59 ] [ نصر ]

نباید لحظه‌ای از اندیشیدن به افزایش قدرت دفاعی غفلت کنیم

 سرلشکر باقری
  
 سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه 4بهمن) در مراسمی با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش می‌بایست ضمن آمادگی کامل روز به روز بر توانایی و قدرت دفاعی خود افزوده و همواره با پیشرفت‌های جدید در عرصه نظامی آماده رزم و دفاع از مرزهای کشور اسلامی باشد.وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت انتصاب فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظارات ستاد کل نیروهای مسلح از نیروهای مسلح این است که با حفظ روحیه ایثارگری و آموزش‌های دینی روز به روز بر تقویت روحیه و آمادگی‌ یگان‌های رزم افزوده تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به کشور ما نباشند و ما نباید لحظه‌ای از اندیشیدن به افزایش قدرت دفاعی کشور غفلت کنیم.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شما عزیزان با دیگر همرزمانتان در سایر نیروهای ارتش و سپاه و دیگر مجموعه‌های امنیتی و دفاعی کشور مظهر نسل با بصیرت هستید و قدرت واقعی نیروهای مسلح ما «ایمان حقیقی و انقلابی گری» است.سرلشکر باقری اضافه کرد: تلاش برای بازآفرینی پیروزی‌های گذشته می‌تواند «فتح خرمشهر مکرر» را تضمین کند، این همان درسی است که ما از 8 سال دفاع مقدس آموخته‌ایم. ما بایستی با استمداد از شهدا مسیرمان را ادامه بدهیم و در این مسیر باید با ولایتمداری بدون تفسیر و تعبیر و با تبعیت کامل عمل کنیم، ما باید به قدرت الهی اتکا کنیم و مطمئن باشیم که خداوند در این راه به همه ما عنایت می‌فرمایند.

برچسب‌ها: لزوم افزایش قدرت دفاعی نیروی زمینی ارتش نظامی سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
[ پنج شنبه 7 بهمن 1395 ] [ 18:56 ] [ نصر ]

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

امیر «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه جهارمین دوره آموزش سربازان لیسانس و فوق لیسانس مرزبانی مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه خطاب به فراگیران آموزشی، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اینکه در مرکز آموزش مرزبانی ناجا شاهد این نظم و شکوه باشیم را نداشتم، آنچه که در این مراسم انجام شد برآمده از روحیه، انگیزه، انضباط و آموزش ناشی از ایمان در قلب‌های شما جوانان عزیز بود که با تلاش فرماندهان، مربیان و اساتید این مرکز، این ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد. وی با بیان اینکه سربازی در طول تاریخ و در فرهنگ‌ها، جایگاه ویژه‌ای نزد ملت‌های آگاه و هوشیار دارد، گفت: در آموزه‌های دینی ما به سربازی نگاه خاصی شده و این خدمت مقدس از اهمیت بالایی بر خوردار است، به خصوص سربازانی که وظیفه خطیر حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جایگاه والاتری دارند. امیر موسوی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی، پرچم ضد استکباری و ظلم ستیزی را در دنیا بر افراشت و پیشاپیش همه ملت‌های مظلوم، رو به روی نظام سلطه جهانی نزدیک به 4 دهه با تمام قدرت ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم این آرمان کرده است.جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امروز این نعمت بزرگ و این افتخار عظیم یعنی همان پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی نصیب شما جوانان عزیز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شوید و وارد شدن به چنین جمعی و پوشیدن چنین لباس پرافتخاری یک موهبت است. وی به نقش و جایگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌های تخصصی و ماموریت‌های محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسیاری از بزرگان نظامی و دفاعی کشورهای جهان، بنای همه چیز است. امیر موسوی با بیان اینکه آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و افزایش انضباط می‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

منبع: دفاع پرس


برچسب‌ها: راهبرد ماموریتی مرزبانیآموزشامیر موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
[ پنج شنبه 7 بهمن 1395 ] [ 18:51 ] [ نصر ]

 امیر سرتیپ پوردستان در بازدید از پایگاه شهید لشکری مهر آباد نهاجا گفت: نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داده است.

 امیر پوردستان

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید از بخش های مختلف بازآماد، جایگاه شست و شوی قطعات، آشیانه بوئینگ 707، شبیه ساز پرواز جنگنده میگ 29 و هواپیمای بوئینگ 747، رمپ پروازی، آشیانه هواپیمای سی130 و همچنین از پل ارتباطی پایگاه شهید لشکری به شهرک آسمان بازدید کرد.
امیر سرتیپ پوردستان در ادامه در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه و نیز تعدادی از فرماندهان و مسئولان نهاجا، گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود از ابتدای وقوع انقلاب مردمی ما همواره در تلاش برای تضعیف قدرت ایران اسلامی بوده اند.
وی با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع از کشور در برابر دشمن بعثی اظهار داشت: زمانی که رژیم بعث عراق با نیروها و تجهیزات فراوان کشورمان را مورد تجاوز قرار داد ملت غیور ایران شجاعانه و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاد و به تمام جهانیان درس ایستادگی و مقاومت داد.
امیر پوردستان همچنین با یادآوری بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) و همراهی با مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داد که یکی از نمونه های آن عملیات موفق خلبانان تیز پرواز این نیرو در روز دوم جنگ و هدف قرار دادن مناطق حساس دشمن بود.
وی ضمن بازخوانی نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مروارید و همکاری با نیروی دریایی افزود: نیروی هوایی در هفتم آذر 1359 با همکاری نیروی دریایی حماسه ای تاریخی را به ثبت رسانید و رزمندگان اسلام در این روز با نابود کردن شناورها و تجهیزات صدام درس خوبی به دشمنان دادند.
جانشین فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه فعالیت های ستاد ارتش و بنیاد تعاون اشاره کرد و گفت: تمام هم و غم این مجموعه ها این است که کارکنان ارتش جمهوری اسلامی با آرامش و آسایش زندگی کنند و تنها به فکر خدمت به ملت غیور ایران باشند.
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم تسویه چی، فرمانده پایگاه شهید لشکری نهاجا طی گزارشی امکانات و تجهیزات این پایگاه را مطلوب دانسته و گفت: شبیه سازهای موجود در این پایگاه قدرت بالایی در آماده کردن خلبانان و آموزش تیر اندازی و پرواز در ارتفاع بالا دارد و مطابق با فناوری های پیشرفته روز جهان ساخته شده است که می تواند شرایط جوی و وضعیت شب و روز را به نحو بسیار مطلوب فراهم کند.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فناوری و تجهیزات بکار رفته در پایگاه شهید لشکری مهرآباد و شرایط نگهداری، بازآماد، شیوه تعمیرات، همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه هوایی اظهار داشت: بسیاری از این تجهیزات به همت جوانان متعهد و متخصص نیروی هوایی ارتش و در داخل کشور ساخته شده است.
در پایان، جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از پاسدارخانه این یکان از نزدیک با سربازان پاسدار دیدار و گفت و گو کرد.


برچسب‌ها: نیروی هوایی وفاداری به کشور و انقلاب نظامی امیر پوردستان آجا
[ شنبه 2 بهمن 1395 ] [ 19:53 ] [ نصر ]
افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!


به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و پوشاکی خدا پسندانه به خاطر این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود.


برچسب‌ها: ساختمان پلاسکو آتش سوزی تهران اجتماعی شهدای پلاسکو
[ شنبه 2 بهمن 1395 ] [ 19:51 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب