وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
 

#ارتش_مردمی_مقتدر

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم

گر جان طلبد، دریغ از جان نکنیم

#ارتش_مردمی_انقلابی
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_باش‌


برچسب‌ها: ره عشق عدم نقض پیمان بیعت ارتش مردمی و انقلابی امام خامنه ای بصیرت نظامی
[ جمعه 20 مهر 1397 ] [ 16:36 ] [ نصر ]

موتور محرک این قطار شما جوانان هستید/آمریکا با شکست تحریم از ملت ایران یک سیلی دیگر باید بخورد/راه پیشرفت به روی ما باز است اما راه، پُرپیچ‌وخم استحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با تأکید بر اینکه جوانان، راه حل مشکلات کشور هستند،

به ارائه تحلیلی از شرایط حساس کنونی پرداختند و افزودند: امریکایی ها با عربده کشی، بیان سخنان سخیف و تصوراتی واهی درصدد تصویرسازی کاملاً وارونه از قدرت خود و از اوضاع ایران هستند اما مجموعه عظیم جوانان میهن و ملت بزرگ ایران می دانند که باید با ناکام گذاشتن آخرین حربه باقیمانده دشمن یعنی تحریم، سیلی دیگری به امریکا بزنند که ان‌شاءالله خواهند زد.

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل/


برچسب‌ها: جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل امام خامنه ای بصیرت
[ جمعه 20 مهر 1397 ] [ 16:35 ] [ نصر ]
 

حمله موشکی سپاه پاسدران به مقر طراحان حمله تروریستی اهوازروابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، از سوی یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

سپاه مقر سرکردگان جنایت اهواز را با موشک هدف قرار داد


برچسب‌ها: حمله موشکی سپاه پاسداران مقر طراحان حمله تروریستی اهواز kzhld
[ جمعه 20 مهر 1397 ] [ 16:33 ] [ نصر ]

پس از حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست های تکفیری که منجر به هلاکت و زخمی شدن  شمار زیادی از تروریست ها و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز گردید، نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشکها وبمباران پهپادهای رزمی در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.

انتشار نخستین تصاویر از محل های اصابت موشک های سپاه به مقر تروریست ها در شرق فرات

 


برچسب‌ها: نخستین تصاویر از محل‌ اصابت موشک‌های سپاه مقر تروریست‌ها در شرق فرات kzhld
[ جمعه 20 مهر 1397 ] [ 16:33 ] [ نصر ]

حکم اعدام سلطان سکه و همدستش و ابر بدهکار بانکی صادر شد/ احکام 30 متهم دیگر قطعی است حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در حاشیه جلسه عالی مسئولان قضایی به احکام صادره برای متهمان پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی اشاره و اظهار کرد: در این پرونده‌ها برای ۳ نفر به نام‌های مظلومین، قاسمی و باقری درمنی حکم اعدام صادر شده است که البته این حکم قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

وی گفت: همچنین در این پرونده‌ها برای ۵ نفر ۲۰ سال حبس صادر شده، برای ۳ نفر ۱۲ سال حبس، برای ۴ نفر ۱۰ سال حبس، برای ۲ نفر ۸ سال حبس و ۲ نفر ۷ سال حبس و برای بقیه هم ۳ تا ۵ سال محکومیت حبس صادر شده که احکام صادره برای این دست از متهمان قطعی است.

حکم اعدام سلطان سکه و همدستش و ابر بدهکار بانکی صادر شد


برچسب‌ها: حکم اعدام سلطان سکه ابر بدهکار بانکی اجتماعی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:57 ] [ نصر ]

رونمایی از ۶ جلد کتاب تقویم دفاع مقدس انجام شد

شش جلد کتاب جدید با عنوان «تقویم تاریخ دفاع مقدس» صبح روز دوشنبه 2 مهرماه با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شد.

این شش جلد کتاب فاخر مربوط به حوادث و رویداد‌های تاریخی اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر ۱۳۶۳ هستند که در سومین روز از سی و هشتمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روز «دفاع ملی، جوانان و بصیرت افزایی» رونمایی شدند.

 

برچسب‌ها: رونمایی از ۶ جلد کتاب تقویم دفاع مقدس نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:55 ] [ نصر ]

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پستی در اینستاگرام از شناسایی سربازی که روز گذشته در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز با رشادت جان چند شهروند را نجات داده بود خبر داد و از این سرباز تقدیر کرد.

سردار کمالی نوشت: سرباز قهرمان گروهان مستقل فاوا از تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز ارتش با کمک شما مردم عزیز و زودتر از مراحل اداری شناسایی و ایشان به همراه دیگر سربازان غیور که یک به یک شناسایی خواهند شد طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد و حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

تقدیر سردار کمالی از سرباز شجاع ارتش

انتهای پیام/


برچسب‌ها: تقدیر سردار کمالی از سرباز شجاع ارتش حادثه تروریستی اهواز نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:54 ] [ نصر ]

صبح دبروز تعدادی از تروریست ها با پوشش نظامی شروع به تیراندازی به سمت محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز کردند.این حمله تروریستی علاوه بر اینکه رعب و وحشت ساکنان  این شهر را به دنبال داشت موجب شهادت تعدادی از هم وطنان بی گناهمان نیز شد. تصاویر منتشر شده از این حادثه گواه آن است که در میان حاضران این صحنه کودکان نیز حضور چشمگیری داشته‌اند.

کاربران فضای مجاز در زمان انتشار این خبر و همزمان با اشتراک تصاویر این حادثه دست به کار شدند و هشتگ هایی را درباره این حادثه تروریستی به اشتراک گذاشتند.

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر

#حالا_فهمیدید_چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند؟ +تصاویر


برچسب‌ها: رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز بصیرت نظامی حادثه تروریستی اهواز
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:53 ] [ نصر ]

تروریست‌ها از پارک پشت جایگاه مسئولین به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

صبح امروز تروریست‌ها با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریست ها نتوانستندوارد مراسم مراسم رژه شوند و صرفاً از فاصله دور به سوی به سوی مراسم و یگانهای رژه رونده شلیک کرده اند.

شنیده ها حاکی است که در این مراسم چند تن نیز شهید و مجروح شدند.

هم اکنون حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح اهواز خاتمه یافته و گروه های چک و خنثی برای پاکسازی در محل حضور دارند. 

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / تیراندازی همچنان ادامه دارد +فیلم و عکس

بیشتر بخوانید:

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز +فیلم و عکس

 

برچسب‌ها: وقوع حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:52 ] [ نصر ]

ازآن، زمانه به ما ایستادگی آموخت

                      که تا از پای نیفتیم، تا که پا و سریست

 #ارتش_فدای_ملت

#درجه_دار_ارتشی

#ارتش_انقلابی


برچسب‌ها: #ارتش_انقلابی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:52 ] [ نصر ]

سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات، سامانه پدافندی توپخانه‌ای است که برای مقابله با موشک‌های کروز و پهپادها مناسب است.

ساخت ایران|سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس

 سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات که توسط متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده است، متشکل از یک توپ دولول ۳۵ میلیمتری و یک رادار بهینه سازی شده اسکای گارد است.

ساخت ایران|سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس


برچسب‌ها: سامانه پدافند هوایی سماوات نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:50 ] [ نصر ]

امروز روزآمدسازی تجهیزات زرهی یکی از اصلی ترین راهبردهای نظامی ایران در حوزه رزم زمینی بشمار می آید. از همین رو روز 22 اسفندماه 1395 ،کرّار اوّلین تانک کاملاً بومی کشورمان با حضور وزیر دفاع وقت رونمایی شد و از خط تولید انبوه این تانک پیشرفته فوق مدرن در صنایع زرهی بنی هاشم شهرستان دورود بهره برداری شد.

تانك کرّار، دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور در رزم زمینی

 بیشتر بخوانید:تانک کرّار، دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور


برچسب‌ها: تانک کرّار دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور در رزم زمینی نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:49 ] [ نصر ]

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کردامیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

این نشان در مراسم صبح امروز تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی با حضور فرمانده معظم کل قوا بر سینه دریادار سیاری نصب شد.

انتهای پیام/

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد


برچسب‌ها: امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح نظامی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:48 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه در مراسم هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: بالاترین و بهترین نعمت، نعمت ولایت است و خداوند هم ما را از بالاترین نعمت خود بهره مند کرده است که باید شکرگزار بود و هیچ شکرگزاری بالاتر و بهتر از اطاعت پذیری نیست.

وی افزود: مالک اشتر، این سردار رشید اسلام، ولایت مداری را برای ما تفسیر کرد و ما او را مجسمه ولایتمداری می دانیم؛ باید مالک اشتر را مقتدا و الگوی خود بدانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ما سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش داریم که عبارتند از ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری. امروز نیروی زمینی به نیرویی تبدیل شده که تابلویی که او را در درجه اول تعریف می کند، ولایت مداری است.

طومار هر متجاوزی را در کم‌ترین زمان در هم می‌پیچد


برچسب‌ها: نیروهای مسلح کشور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی
[ پنج شنبه 12 مهر 1397 ] [ 17:40 ] [ نصر ]

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم


برچسب‌ها: عید غدیر
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:25 ] [ نصر ]

آخرین تغییرات در نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگری، جانبازی و آزادگی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران به نیروهای مسلح خبر داد.

سردار موسی کمالی گفت: به منظور فراهم کردن زمینه استفاده همه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت بنا به توافق به عمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی ۱۲ روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می‌گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

وی درباره فرآیند انجام کار افزود: فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت سربازی برابر روال گذشته است بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط به یگان‌های محل خدمت خود در نیروی زمینی، نیروی هوایی، دریایی و پدافند‌ هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپا‌‌ه‌های استانی و سازمان بسیج مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام شد


برچسب‌ها: ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران نظامی سردار کمالی کسر خدمت
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:23 ] [ نصر ]

جهاد اجتماعی و فرهنگی باید در دستور کار قرار بگیرد

 حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش که امروز سه شنبه ۶ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه انتقال روحیه رزمندگی، ولایتمداری، پای کار بودن، سخت کوشی و وفاداری به نسل‌های بعدی برعهده ما است. 

وی افزود: برگزاری مراسم تجلیل و تکریم و این گونه  همایش‌ها، یکی از راه های انتقال فرهنگ به نسل های بعدی است.


برچسب‌ها: جهاد اجتماعی و فرهنگی عقیدتی سیاسی نظامی جت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:21 ] [ نصر ]

بیانیه منزلت نیروهای مسلح صادر شد سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بنا بر تدبیر اخیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه «مدیریت نیروهای مسلح با رهبری است؛ یعنی نیروهای مسلح را رهبری مدیریت می‌کند.» امروز شنبه ۳ شهریورماه بیانیه سراسری «منزلت نیروهای مسلح» را خطاب به فرماندهان، مسئولان، مدیران و آحاد کارکنان نیروهای مسلح صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیشتر بخوانید:بیانیه منزلت نیروهای مسلح


برچسب‌ها: بیانیه منزلت نیروهای مسلح سردار باقری نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:20 ] [ نصر ]

نهاجا آماده جهش بعدی برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی استامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی هوایی ارتش که صبح روز سه شنبه ۳۰ مردادماه در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: نیروی هوایی برای جهش به سوی «نیروی هوایی تراز انقلاب اسلامی» که مورد انتظار فرماندهی معظم کل قواست آماده است. 

وی بعد از قرائت حکم رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برای انتصاب امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده به عنوان فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش طی سخنانی با گرامیداشت روز عرفه و فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: امروز برای مجلس تکریم یک سرباز ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و معرفی یک سرباز با شخصیت که پرچم را به دست گرفته است، دور هم جمع شده‌ایم.


برچسب‌ها: نهاجا تراز انقلاب اسلامی نظامی امیر موسوی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:19 ] [ نصر ]

با تمام توان برای تحقق تدابیر ابلاغی فرمانده کل قوا می‌کوشیمامیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید این نیرو که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: برای تحقق تدابیر و محورهای ابلاغی فرمانده معظم کل قوا در  حکم انتصاب اخیر، با تمام توان کوشش خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح برنامه‌‌ها و اقداماتی که در راستای تحقق محور‌های حکم انتصاب فرماندهی معظم کل قوا  باید صورت بگیرد، گفت: به صورت توأمان باید در چند حوزه فعالیت کنیم. از مهم‌ترین اقدامات، کیفی‌سازی نیروی انسانی است که از همین رو باید در تربیت و آموزش و ارتقاء تعهد و تخصص نیروی انسانی تلاش کنیم


برچسب‌ها: امیر نصیرزاده نهاجا نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:17 ] [ نصر ]

 هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

 

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد

# ارتش - قرمان - انقلابی - جنگنده - کوثر

جنگنده ایرانی با نام «کوثر»


برچسب‌ها: جنگنده ایرانی با نام «کوثر» نظامی
[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 16:16 ] [ نصر ]

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: نشست مشترک اداره بهداشت، امداد و درمان آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت خدمات پزشکی ارتش عمان، صبح امروز (شنبه ۶ مرداد) در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

امیر‌ «مصطفی مداح» رییس اداره بهداشت و درمان ارتش در این نشست با بیان اینکه رفت و آمدهای هیات‌های پزشکی ارتش‌های کشورهای همسایه برای ایجاد همکاری‌های مشترک و کسب و تبادل تجربیات بسیار موثر است، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در زمینه بهداشت و درمان نیروهای مسلح ایران وجود دارد و ما آماده هستیم که در همه‌ زمینه‌ها تجربیات خودمان را در اختیار کشور عمان قرار دهیم‌.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان دارای جایگاه جهانی و بالاترین درجه در ارائه خدمات پزشکی است.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: «افراد، خانواده‌ها و جامعه نظامی سالم»، «نیروی رزمی سالم و مجهز از نظر الزامات طب رزم»، «مراقبت از مصدومین، مجروحین و ارائه خدمات به کارکنان، خانواده‌ها و کمک‌های نوع‌دوستانه» از جمله ماموریت‌های حوزه بهداشت و درمان ارتش است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مجموعا دارای ۳۵ بیمارستان در سراسر کشور است که تعداد ۲۲ بیمارستان متعلق به نیروی زمینی، پنج بیمارستان متعلق به نیروی هوایی، شش بیمارستان متعلق به نیروی دریایی و ۲ بیمارستان متعلق ستاد آجاست.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش با بیان اینکه بیمه نیروهای مسلح که در وزارت دفاع مستقر است و برای نیروهای کادر و‌ خانواده‌های آنان شامل فرزندان، همسر و در صورت نیاز پدر و مادر، دفترچه‌ خدمات درمانی نیروهای مسلح صادر می‌شود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش، تنوع و پوشش خدمات بیمه در نیروهای مسلح چندین برابر افزوده شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های شهری ارتش با همه بیمه‌های کشوری قرارداد دارند، عنوان کرد: علاوه بر کارکنان و خانواده‌های نظامیان، ورود بیماران غیرنظامی نیز به مراکز بهداشتی و درمانی ارتش آزاد است.

امیر مداح در پایان با اشاره به سوال رییس هیئت عمانی درباره چگونگی ساخت بیمارستان صحرایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در وزارت دفاع، صنعتی تحت عنوان صنعت «بعثت» وجود دارد که توانایی و ظرفیت ایجاد بیمارستان صحرایی بر اساس تقاضای هیئت عمانی را دارد.

در این نشست سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان سپاه نیز حضور داشت.


برچسب‌ها: آمادگی ارتش تبادل تجربیات پزشکی با کشورهای همسایه نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:27 ] [ نصر ]
 
العبادیحیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.


برچسب‌ها: عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران حذف دلار از مبادلات ایران و عراق ایران عراق سیاسی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:26 ] [ نصر ]

توانمندی‌های موشکی نیر‌وهای مسلح یکی از نقاط قوت کشورمان در نبرد‌های زمینی و هوایی است؛ تقریبا تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی در دنیا،  توانمندی‌های موشکی کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر تجاوزگری دشمنان این ملت می‌دانند.  ده‌ها نوع موشک با قابلیت‌های مختلف و با برد‌های گوناگون توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شده و  قطعا رشد صنعت موشک کشورمان همچنان ادامه‌ خواهد داشت. 

فاتح مبین نام جدیدترین موشک ساخته شده توسط دانشمندان وزارت دفاع است که اگرچه برد آن رسما اعلام نشده است، با این وجود کارشناسان نظامی این موشک را در زمره موشک‌ها با قابلیت‌های بالا می‌دانند.

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

#ارتش ، وزارت دفاع - موشک فاتح مبین

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم


برچسب‌ها: فاتح آسمان و زمین ارتش وزارت دفاع موشک فاتح مبین نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:23 ] [ نصر ]
 

رهبر انقلاب فرمودند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می‌آورد.

کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های امریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشار‌ها را از دوش مردم بردارند.

مردم زیر فشار مشکلات معیشتی هستند/


برچسب‌ها: رهبر معظم انقلاب دیدار با اقشار مختلف مردم فشار مشکلات معیشتی بصیرت
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:22 ] [ نصر ]
 

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه تجلیل خواهد کرد.

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدسبه مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

# ارتش - انقلابی - قهرمان


برچسب‌ها: تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدس ارتش نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:21 ] [ نصر ]

با عملیاتی شدن موشک کروز هوارپرتاب جدید سپاه در این زمینه بالاتر از کشور‌های صاحب فناوری و مهم نظامی دنیا خواهد ایستاد.

\موشک های کروز از جمله سلاح های استراتژیک در زرادخانه هر نیروی نظامی به حساب می آیند و تکنولوژِی های مربوط به توسعه آنها، تنها در اختیار کشورهای معدودی قرار دارد. این سلاح بر اساس موارد مختلفی مثل پلتفرم پرتاب، نوع سر جنگی، میزان سرعت و نوع ماموریت یا برد مورد دسته بندی قرار می گیرند.

 

رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان/ ایران چهارمین کشور دارای کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر +عکس

جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه - حاملان آینده موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی

 

همه چیز درباره رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان


برچسب‌ها: رتبه ایران در میان دارندگان کروز جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه سپاه نظامی موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:19 ] [ نصر ]

ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان شد

غواص‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران در پایان مراحل مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان توانست مقام نخست مسابقات را به دست بیاورد.

تیم غواصی ایران در هر هفت مرحله از این مسابقات رکورد‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشت و نام خود را در تاریخ این مسابقات جاودانه کرد.

تیم‌های غواصی روسیه و ونزوئلا نیز به طور مشترک عنوان دوم مسابقات را کسب کردند و در سکوی دوم قرار گرفتند.

رتبه سوم این مسابقات هم به تیم ملی سوریه رسید تا پرونده این دوره از مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه در شامگاه هجدهم مرداد بسته شود.

مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ در رشته غواصی عمق از تاریخ دهم تا هجدهم مرداد با حضور بیش از یکصد شرکت کننده به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد و بیش از یکصد نفر از کشور‌های مختلف به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان ارتش های جهان مسابقات نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:18 ] [ نصر ]

خلبان ایرانی خلبان برتر مسابقات نظامی قزاقستان شد

 در پایان مسابقات بین المللی نظامی قزاقستان، تیم پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین تیم از نظر عملکرد حرفه‌ای، هماهنگی و سختکوشی انتخاب شد و سرگرد مهدی یعقوبی به عنوان برترین خلبان این دوره معرفی شد.

در رده بندی امتیازی این مسابقات تیم‌های قزاقستان، روسیه و بلاروس اول تا سوم شدند.

تیم پهپاد ایران که با پهپاد بومی و دست ساز سفیر الکتریکی در این مسابقات شرکت کرده بود، تمامی ماموریت‌ها ازجمله شناسایی اهداف در روز و شب تا عمق 40 کیلومتری، ارایه مختصات اهداف جهت هدایت آتش، هدایت ستون زرهی و خودرویی و ماموریت امداد و نجات را با موفقیت انجام داد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: خلبان ایرانی خلبان برتر مسابقات نظامی قزاقستان نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:16 ] [ نصر ]

ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان شد

غواص‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران در پایان مراحل مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان توانست مقام نخست مسابقات را به دست بیاورد.

تیم غواصی ایران در هر هفت مرحله از این مسابقات رکورد‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشت و نام خود را در تاریخ این مسابقات جاودانه کرد.

تیم‌های غواصی روسیه و ونزوئلا نیز به طور مشترک عنوان دوم مسابقات را کسب کردند و در سکوی دوم قرار گرفتند.

رتبه سوم این مسابقات هم به تیم ملی سوریه رسید تا پرونده این دوره از مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه در شامگاه هجدهم مرداد بسته شود.

مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ در رشته غواصی عمق از تاریخ دهم تا هجدهم مرداد با حضور بیش از یکصد شرکت کننده به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد و بیش از یکصد نفر از کشور‌های مختلف به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان ارتش های جهان مسابقات نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:53 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب